ja, ze zit er helemaal doorheen. Het heeft ook allemaal een behoorlijke impact op haar gehad en dat is ook wel goed te begrijpen. Alle emoties komen er nu uit. Is geen fijn gevoel...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:17 schreef Sasami het volgende:
Hmm zit ze nu te huilen dan?
Of begint ze nu af te kicken en is ze daar zo emotioneel onderquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef fantastrick het volgende:
[..]
ja, ze zit er helemaal doorheen. Het heeft ook allemaal een behoorlijke impact op haar gehad en dat is ook wel goed te begrijpen. Alle emoties komen er nu uit. Is geen fijn gevoel...
je ziet toch geen spoken he??quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:19 schreef Tinkerbell het volgende:
Zagen jullie nou ook een schaduw langs dat hek lopen en dat Tanja d'r hoofd schudde?
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.quote:
Een serieus iemand, in BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.
Ik gebruik ff je fotootje voor de streamverslagen hoor
idd, volgens mij moet ze gewoon een nieuw shotje hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:20 schreef Wanco het volgende:
[..]
Of begint ze nu af te kicken en is ze daar zo emotioneel onder
misschien zijn ze de loper al aan t uitrollenquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:21 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nee er liep serieus iemand langs dat witte hek.
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:09 schreef AnTjUh het volgende:
nu de snel de haan
Maar toch eerst dat dommetje kippetje d'r uitquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...
Haan is genomineerd door de bewoners vrees ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ik begin me toch wel zorgen te maken over het welzijn van de haan...
Die had ze vannacht ook al afgedaan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:16 schreef Nostalgist het volgende:
Het niet dragen van een zender is al een duidelijk FY-teken...
een schaduw achter dat witte hek naar buiten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:25 schreef Nostalgist het volgende:
ze schudde "Nee" Maar heb niemand zien langslopen
Ik bedoelde eigenlijk lekkerdje, ik ben de el vergeten, maar ekkerdje past beter bij jequote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Hoi Tink![]()
Wat is een ekkerdje?![]()
denk dat we haar nu even moeten ontzien. ze is echt niet happy en kan me dat ook best voorstellen. het is nu ook wel erg gemakkelijk om haar aan te vallen. heb ook een beetje respect voor de k situatie waar ze inzit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:26 schreef Djoj het volgende:
Vraag me af waarom zij haar zender niet om moet, dit is toch ten alle tijden verplicht, ondanks er niets gezegd wordt...hoop zo dat ze haar niet nog meer gaan ontzien...
Waarom ontzien, met welke reden...dit is een keuze die zij gemaakt heeft, net als de overige bewonders, dus niets ontzien wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef fantastrick het volgende:
[..]
denk dat we haar nu even moeten ontzien. ze is echt niet happy en kan me dat ook best voorstellen. het is nu ook wel erg gemakkelijk om haar aan te vallen. heb ook een beetje respect voor de k situatie waar ze inzit.
Oke oneyquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:27 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk lekkerdje, ik ben de el vergeten, maar ekkerdje past beter bij je![]()
![]()
Oh pfew ligt dus niet aan mijn internet verbinding!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:28 schreef Djoj het volgende:
Kut...stream 1 en 2 weg...
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:23 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ze wil het huis uit; het geslacht van de baby is bekend... en nu is de lol van de hele zwangerschap af, aldus tanja.
Jawel hoor, echt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?
Echt, krijg hoe langer hoe meer medelijden met dat kind![]()
Jazeker welquote:Op vrijdag 9 september 2005 10:30 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze dat niet zo gezegd heeft?
Echt, krijg hoe langer hoe meer medelijden met dat kind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |