abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30414991
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oke: spontane meet!

1) www.fok.nl en een zwangerschap, da's maar een klein bruggetje!
2) We hebben allemaal een band, een hechte, virtuele band, want we zijn allemaal geregistreerde users van Fok.
3) Met zijn allen meer indruk

En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"

Uber-idee
Zu'j net zien met dit weer, wul de waag'n niet pakk'n
pi_30414996
Ik heb ook nul komma nul respect voor een rokende crackhoer die op het punt staat een baby ter wereld brengen en overduidelijk een totaal ongeinteresseerde houding heeft t.o.v. haar kind. Een smerig egoisitsch misbaksel is het, dat gejank is allemaal opgekropt coke-hoer-verdriet dat nu getriggered is door iets onnozels onbenulligs, als je daar de hele nacht om kan janken ben je gewoon emotioneel/psychisch totaal niet in orde. Dit gaat echt helemaal nergens over. Typisch iets van meiden om daarin mee te gaan en niet door die flauwekul heen te prikken. Die moet gewoon kei- en keihard aangepakt worden, anders leert ze het nooit.

Dit soort tyfusvolk moet wettelijk verboden worden om kinderen te krijgen, het zijn broeinesten van toekomstige Tokkie's. Ze is geen kind waard, ze heeft totaal geen moederlijke verantwoordelijkheid en bovendien moet ze haar bek houden tegen andere bewoners over sletterig gedrag.

Mensen die kritiekloos meegaan in de slachtofferrol van dit soort uitschot zijn niet beter dan haarzelf, want ze gedogen instemmend haar verwerpelijke houding en gedrag, die als dit aanhoudt een tweede kleine crackhoer oplevert. Circel blijft in stand totdat iemand dit soort gevallen hard onder hun kont schopt, ze de waarheid vertelt en meteen in een gesticht cq afkickcentrum plaatst voor al haar vreemde gewoontes.
pi_30415005
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oke: spontane meet!

En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"

pi_30415022
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef BVO het volgende:

[..]

Tanja troosten. .
Die heeft zeker de hele nacht niet geslapen... De hele nacht liggen walmen en zich klem zitten zuipen.... Misschien staat dat ook wel in haar contract met Big Brother, dat ze MOET roken, en stevig nog wel, van de redactie/regie...
pi_30415027
Lin wakker
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:17:58 #256
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30415086
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:11 schreef Debbus het volgende:
Verstandhouding tussen Natalie en Tanja niet zo goed?
Natalie keek om het hoekje, zag Tanja, en 'vluchtte' de slaapkamer weer in...
zou ik ook doen...... dat gezanik van die buik zit je toch niet op te wachten?
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_30415088
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik heb ook nul komma nul respect voor een rokende crackhoer die op het punt staat een baby ter wereld brengen en overduidelijk een totaal ongeinteresseerde houding heeft t.o.v. haar kind. Een smerig egoisitsch misbaksel is het, dat gejank is allemaal opgekropt coke-hoer-verdriet dat nu getriggered is door iets onnozels onbenulligs, als je daar de hele nacht om kan janken ben je gewoon emotioneel/psychisch totaal niet in orde. Dit gaat echt helemaal nergens over. Typisch iets van meiden om daarin mee te gaan en niet door die flauwekul heen te prikken. Die moet gewoon kei- en keihard aangepakt worden, anders leert ze het nooit.

Dit soort tyfusvolk moet wettelijk verboden worden om kinderen te krijgen, het zijn broeinesten van toekomstige Tokkie's. Ze is geen kind waard, ze heeft totaal geen moederlijke verantwoordelijkheid en bovendien moet ze haar bek houden tegen andere bewoners over sletterig gedrag.

Mensen die kritiekloos meegaan in de slachtofferrol van dit soort uitschot zijn niet beter dan haarzelf, want ze gedogen instemmend haar verwerpelijke houding en gedrag, die als dit aanhoudt een tweede kleine crackhoer oplevert. Circel blijft in stand totdat iemand dit soort gevallen hard onder hun kont schopt, ze de waarheid vertelt en meteen in een gesticht cq afkickcentrum plaatst voor al haar vreemde gewoontes.
Volgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuws

Hey goeiemorge joh!! Hoes't?
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:18:53 #258
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30415113
lin is naar de plee geweest
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30415118
John de Mol cam 1
pi_30415129
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef AnTjUh het volgende:
lin is naar de plee geweest
Doorgespoeld?
pi_30415136
quote:
olgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuws

Hey goeiemorge joh!! Hoes't?
Ja goed.

Ik had even een Dr Phill moment.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:20:29 #262
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_30415166
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ja goed.

en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_30415175
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Waxxer het volgende:
John de Mol cam 1
welke site is dat? bij mij zijn stream 1 en 2 nog steeds zwart
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_30415194
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ja goed.

Oh ja jij doet SPW of SPH he?

Als ze met jou gaat praten, gaat ze volgens mij nog met breinaalden aan de gang
pi_30415208
ja want Tanja wordt op dit moment gepeptalked door een van die psychologen om alsjeblieft nog even in het huis te blijven omdat ome john een strakke plasser krijgt van al die media-aandacht
Ik haat de belastingdienst
pi_30415223
iedreen blijft zo lang mogelijk in bed om niet het gejank van tanja aan tehoren
dat zou ik iig doen als ik daar zat
My life is mine, My right is mine
pi_30415270
John kijkt hoofdschuddend, staat te praten, kunt hem net zien, rookt sigaret.... Oh! Tanja staat erbij!!! ....krijgt ook peuk aangeboden.... Praten nu..... John kijkt naar buik... Hummie komt eraan gehuppeld op hakjes met stapel A4'tjes... Bewoners doen paniekerig!!

Aaawww, nee hoor dit alles zuig ik uit mijn duim. Geen John, geen Hum, geen cam, helemaal niks.
pi_30415274
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:20 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??
Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.
pi_30415277
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben normaal gesproken overigens juist iemand die het opneemt voor zwakkeren, maar in dit geval ben ik meer geneigd om het op te nemen voor de baby.
Dat is dan ook de meest 'zwakke'' in dit hele gedoe. Laten we dat vooral niet vergeten.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:26:20 #270
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30415342
Ik vind dat er zelfs buiten staan.. zwanger of niet.. tanja is gewoon een hele foute vrouw... in totaal niet erotische betekenis van het woord.

Blij als je opsodemieterd...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30415344
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef LuukBes het volgende:

[..]

Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.
Stel je niet zo aan man, verreweg de meeste kritiek krijgt Tanja hier van vrouwen.
pi_30415361
TIETEN
en een vreselijk geile tatoo
Ik haat de belastingdienst
pi_30415402
schakelen ze meteen weer weg... triest.
pi_30415412
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Oh ja jij doet SPW of SPH he?

Als ze met jou gaat praten, gaat ze volgens mij nog met breinaalden aan de gang

Eerlijk is eerlijk, abortus was wel duidelijk het beste geweest voor dit crisisgeval met het verstand en de volwassenheid van iemand van een jaar of 6. Niet met breinaalden, maar zoals het hoort. Nu gebruikt ze weer een kind om zin aan haar doelloze leven zin te geven, vergelijkbaar met meiden/jongens die een relatie nemen omdat ze niet alleen kunnen zijn : per definitie gedoemd om te mislukken. Eerst altijd zelf de zaakjes in orde hebben in je hoofd, dan pas de rest.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:28:41 #275
42828 bemeall
G'day Mate!
pi_30415433
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Waxxer het volgende:
John kijkt hoofdschuddend, staat te praten, kunt hem net zien, rookt sigaret.... Oh! Tanja staat erbij!!! ....krijgt ook peuk aangeboden.... Praten nu..... John kijkt naar buik... Hummie komt eraan gehuppeld op hakjes met stapel A4'tjes... Bewoners doen paniekerig!!

Aaawww, nee hoor dit alles zuig ik uit mijn duim. Geen John, geen Hum, geen cam, helemaal niks.
Dit zou het verhaal een stuk mooier maken
Hup John, verander dat draaiboek is ff, is ook goed voor de kijkcijfers
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')