quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke: spontane meet!
1) www.fok.nl en een zwangerschap, da's maar een klein bruggetje!
2) We hebben allemaal een band, een hechte, virtuele band, want we zijn allemaal geregistreerde users van Fok.
3) Met zijn allen meer indruk
En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oke: spontane meet!
En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"
Die heeft zeker de hele nacht niet geslapen...quote:
zou ik ook doen...... dat gezanik van die buik zit je toch niet op te wachten?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:11 schreef Debbus het volgende:
Verstandhouding tussen Natalie en Tanja niet zo goed?
Natalie keek om het hoekje, zag Tanja, en 'vluchtte' de slaapkamer weer in...
Volgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuwsquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef LuukBes het volgende:
Ik heb ook nul komma nul respect voor een rokende crackhoer die op het punt staat een baby ter wereld brengen en overduidelijk een totaal ongeinteresseerde houding heeft t.o.v. haar kind. Een smerig egoisitsch misbaksel is het, dat gejank is allemaal opgekropt coke-hoer-verdriet dat nu getriggered is door iets onnozels onbenulligs, als je daar de hele nacht om kan janken ben je gewoon emotioneel/psychisch totaal niet in orde. Dit gaat echt helemaal nergens over. Typisch iets van meiden om daarin mee te gaan en niet door die flauwekul heen te prikken. Die moet gewoon kei- en keihard aangepakt worden, anders leert ze het nooit.
Dit soort tyfusvolk moet wettelijk verboden worden om kinderen te krijgen, het zijn broeinesten van toekomstige Tokkie's. Ze is geen kind waard, ze heeft totaal geen moederlijke verantwoordelijkheid en bovendien moet ze haar bek houden tegen andere bewoners over sletterig gedrag.
Mensen die kritiekloos meegaan in de slachtofferrol van dit soort uitschot zijn niet beter dan haarzelf, want ze gedogen instemmend haar verwerpelijke houding en gedrag, die als dit aanhoudt een tweede kleine crackhoer oplevert. Circel blijft in stand totdat iemand dit soort gevallen hard onder hun kont schopt, ze de waarheid vertelt en meteen in een gesticht cq afkickcentrum plaatst voor al haar vreemde gewoontes.
Doorgespoeld?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef AnTjUh het volgende:
lin is naar de plee geweest
Ja goed.quote:olgens mij jankt ze om de topics hier ipv het nieuws
Hey goeiemorge joh!! Hoes't?
en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik had even een Dr Phill moment.
welke site is dat? bij mij zijn stream 1 en 2 nog steeds zwartquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:18 schreef Waxxer het volgende:
John de Mol cam 1
Oh ja jij doet SPW of SPH he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:19 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik had even een Dr Phill moment.
Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:20 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
en voel je je nu beter nu je je hart heb gelucht??
Dat is dan ook de meest 'zwakke'' in dit hele gedoe. Laten we dat vooral niet vergeten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik ben normaal gesproken overigens juist iemand die het opneemt voor zwakkeren, maar in dit geval ben ik meer geneigd om het op te nemen voor de baby.
Stel je niet zo aan man, verreweg de meeste kritiek krijgt Tanja hier van vrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Ja, het komt recht uit het hart, dat zijn meestal de beste adviezen. Ze klinken wat hard, maar het is beter dan het kritiekloze "ja wat is ze toch zielig, hier neem nog een cigaretje"-gedrag van mensen die zich structureel laten flessen door slachtofferol-aanstellerij. Meiden zijn daar onderling echt zo goed in.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja jij doet SPW of SPH he?![]()
Als ze met jou gaat praten, gaat ze volgens mij nog met breinaalden aan de gang![]()
![]()
![]()
Dit zou het verhaal een stuk mooier makenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:24 schreef Waxxer het volgende:
John kijkt hoofdschuddend, staat te praten, kunt hem net zien, rookt sigaret.... Oh! Tanja staat erbij!!!....krijgt ook peuk aangeboden.... Praten nu..... John kijkt naar buik... Hummie komt eraan gehuppeld op hakjes met stapel A4'tjes...
Bewoners doen paniekerig!!
Aaawww, nee hoordit alles zuig ik uit mijn duim.
Geen John, geen Hum, geen cam, helemaal niks.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |