zo te zien welquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:04 schreef Marrije het volgende:
Goedemorgen![]()
Mijn computer trekt de streams weer eens niet, maar alle bewoners liggen te slapen?
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:31 schreef fantastrick het volgende:
Goedemorgen deze morgen
wellicht was het een geheime opdracht van Tanjaquote:Op vrijdag 9 september 2005 07:41 schreef J-net het volgende:
[..]
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......![]()
heeel de nacht lang....... arme medebewoners
![]()
Ja, dat heb ik net ook allemaal zitten bijlezen. Had Tanja niet meteen die taxi kunnen laten komen???quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:41 schreef J-net het volgende:
[..]
ja logisch las in de streamverslagen dat Tanja tot een uur of 6 vanochtend is blijven bleren dat ze het echt niet had willen weten en dat ze nu liever echt naar huis gaat......![]()
heeel de nacht lang....... arme medebewoners
![]()
Morguh en werkzequote:Op vrijdag 9 september 2005 07:42 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
![]()
[offtopic]
Werkze vandaag.. ik ga er vandoor naar de kiddies![]()
[/offtopic]
Denk ook niet dat ze gaat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik net ook allemaal zitten bijlezen. Had Tanja niet meteen die taxi kunnen laten komen???
Neej ik ook niet maar ja ze kan op deze manier wel lekker medelijden wekken bij de andere bewoners en natuurlijk heeft ze nu een punt waar ze de komende 6 weken over door kan zeuren (denk trouwens dat ze binnen een maand bevalt door het roken etc dat dat kind te vroeg komt)quote:
hmz...quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:11 schreef Darklight het volgende:
volgens mij is dat tanja, dus zo leuk is dat allemaal niet
Mogguh... denk ook niet dat er iemand gaat... nog lekker rustig in het huis.. het regent... dus dat wordt binnenzitten en irritaties opwekken..quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:19 schreef vw_caddy het volgende:
Niemand dus nog naar huis..... jammer![]()
Mogguh trouwens
Wat erin zit is kutquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:18 schreef fantastrick het volgende:
ach de string is leuk.. wat er in zit misschien minder...
Als niemand het Lieske verteld heeft dat het nu niet meer hoeft weet ze het ws nog niet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:28 schreef misterDre het volgende:
Ik zag dat Menno nog gewoon naast Ingrid ligt. Zijn ze nu officieel een setje of heeft hij z'n nest niet teruggekregen van Lieske????
uh huhquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Rikkert net aan de telefoon: 'Onwijs gaaf dat je op mij hebt gestemd, thanks!'![]()
Ik had net Ralph aan de telefoon: "Je hebt op mij gestemd..DAT MEEN JE NIET".quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:30 schreef LuQas het volgende:
Ik had Rikkert net aan de telefoon: 'Onwijs gaaf dat je op mij hebt gestemd, thanks!'![]()
laten we het hopenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Dat kan ook nog!quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:31 schreef Rica het volgende:
[..]
Als niemand het Lieske verteld heeft dat het nu niet meer hoeft weet ze het ws nog niet.
Daar is ze nog niet helemaal uit zegt ze, maar volgens mij is ze gewoon een rookgordijn aan het optrekken, en is ze dadelijk ineens weg.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Ik zeg 80% ja, 20% nee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Gaat Tanja nu wel weg?
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:36 schreef fantastrick het volgende:
reken er maar niet op dat ze gaat
Nee dan komt Leeroy zenders checken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:35 schreef washandje het volgende:
Goeiemorgen
Tanja nog steeds niet weg? Hopen dat ze vandaag oprot dan maar. En als Tanja gaat, gaat er dan ook nog iemand weg vanwege nominaties?
Ojaquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:38 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee dan komt Leeroy zenders checken.
Alles beter dan Tanjaquote:
En dat is blogger.quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:
- Ze heeft torenhoge schulden (crack is duur tegenwoordig)
- Haar moeder heeft haar opgegeven omdat ze thuis niet alleen voor de baby kan zorgen
Als ze gaat kappen zal haar moeder niet blij zijn![]()
Analytisch denken enzoquote:
Haar moeder heeft haar opgegeven zodat ze zelf ff rust heeftquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:37 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Zijn twee hoofdredenen dat ze het huis is in gegaan:
- Ze heeft torenhoge schulden (crack is duur tegenwoordig)
- Haar moeder heeft haar opgegeven omdat ze thuis niet alleen voor de baby kan zorgen
Als ze gaat kappen zal haar moeder niet blij zijn![]()
dan is die rust snel voorbijquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Haar moeder heeft haar opgegeven zodat ze zelf ff rust heeft
Dan zou je op zijn minst moeten weten dat haar vader de stuwende kracht achter haar deelname was bijvoorbeeld.quote:
Ik denk dat dat suggesties moeten zijn, zelfs Tanja gaat haar kind niet Nicorette noemen, omdat Nederland dat heeft beslotenquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:53 schreef Faithz het volgende:
Ze zei ook dat ze al een naam had voor het kind.. maar dat werd toch een sms/bel spel?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |