En waarom of was dat gewoon zomaar een optie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:22 schreef mrDarksand het volgende:
Tanja vertelde tegen Dido en Ingrid (09-09-05 3:17am) dat het kindje, wanneer het een meisje zou worden, dat het dan Lorena gaat heten
of nietquote:
Meen je dat nouquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef remlof het volgende:
best een mooie naam 'lorena'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ehm, geen comentaar, just the messenger herequote:Op vrijdag 9 september 2005 03:25 schreef remlof het volgende:
best een mooie naam 'lorena'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis een forum, GEEF je meningquote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef mrDarksand het volgende:
[..]
ehm, geen comentaar, just the messenger hereom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind het wel ok klinken, ben wel voor 'internationale namen'quote:Op vrijdag 9 september 2005 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Meen je dat nouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
meerquote:The years creep slowly by, Lorena,
The snow is on the grass again.
The sun's low down the sky, Lorena,
The frost gleams where the flow'rs have been.
But the heart throbs on as warmly now,
As when the summer days were nigh.
Oh, the sun can never dip so low
A-down affection's cloudless sky.
Jij hebt je erin verdiept, dat siert jequote:Op vrijdag 9 september 2005 03:38 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vind het wel ok klinken, ben wel voor 'internationale namen'om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lorena is wel erg amerikaans trouwens...
[..]
meer
ROFL, ok ik vind hem niet eens zo lelijk, maar niet doorvertellen hequote:Op vrijdag 9 september 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis een forum, GEEF je meningom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In ieder geval, klinkt als een spiraaltje of iets in de richting van maandverband of ander vrouwelijk lek materiaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 08:54 schreef Billekoek het volgende:
Triest gebeuren hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop