quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.
Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.
Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Voor Tanja zelf ook met d'r gelieg en bedrieg, neem me niet kwalijk zeg. Laat staan voor d'r eigen kind met d'r gerook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Sealord het volgende:
Respect is voor veel mensen een vreemd woord geloof ik.
Woonkamerquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:05 schreef Avenger84 het volgende:
Waar is ze heen gelopen?
Mogen ze geen klok hebben ofzo??quote:
Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.
Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.
Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
Tanja troosten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Waxxer het volgende:
Wat DOEN die mensen als ze hele nachten wakker blijven??
3 en 4 doen hetquote:
Oke: spontane meet!quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
Kan er niet ff iemand uit Aalsmeer langs het huis gaan rijden en HEEL hard toeteren?
Ja idd, ze is naief geweest, maar sowieso ben je dom als je op deze manier aan het programma meewerkt. En dan dat gepaf, dat spreekt boekdelen....quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.
Nee emotioneel en materieel niet klaar voor een kind. Emotioneel is ze het zelf nog.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |