abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30414674
Kan er niet ff iemand uit Aalsmeer langs het huis gaan rijden en HEEL hard toeteren?
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:04:26 #227
129142 Sealord
De geduldige
pi_30414695
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.

Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.

Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
helemaal mee eens. Respect is voor veel mensen een vreemd woord geloof ik.
Recht is iets kroms wat verbogen is
pi_30414700
Tanja met zender vanuit slaapkamer !
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_30414702
ze gaat kennelijk haar zendertje weer omdoen
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:05:09 #230
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30414710
Ze doet haar zender om
pi_30414712
Waar is ze heen gelopen?
My life is mine, My right is mine
pi_30414723
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:04 schreef Sealord het volgende:

Respect is voor veel mensen een vreemd woord geloof ik.
Voor Tanja zelf ook met d'r gelieg en bedrieg, neem me niet kwalijk zeg. Laat staan voor d'r eigen kind met d'r gerook.
pi_30414726
Ze blijft erin en gaat voor het geld
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_30414743
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:05 schreef Avenger84 het volgende:
Waar is ze heen gelopen?
Woonkamer
pi_30414759
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:00 schreef BVO het volgende:

[..]

Ze lagen er 5 of 6 uur in joh. .
Mogen ze geen klok hebben ofzo??

Ze hebben iig aan nachtelijk gejank kunnen wennen, een soort vooropleiding voor babybezit.

Wat DOEN die mensen als ze hele nachten wakker blijven?? Waar hébben ze het over?? Het komt op mij over alsof het een onafgebroken statusstrijd is ipv ontspannen samenwerken... En wat is er cool aan??

,,Jaaaahhhh zware nacht achter de rug. *ROCHEL* . Ja man, lag er om half zes in weet je. Ik kan die opdracht niet doen. Nee man, veel te zwaar, ik ga goffedomme toch niet op de hometrainer zitten als ik er om half zes in lag? Want man, tjonge, ghe, ik lag er pas om half zes in man goos!"

enz.
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:06:47 #236
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_30414762
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat had je al duidelijk gemaakt. Meer dan één keer ook.

Als je met die quotes wilt aantonen hoe slecht en afkeuringswaardig Tanja wel niet is hoef je dat voor mij niet te doen, ik heb alles gevolgd vannacht.

Wie het welzijn van moeder en kind iets waard vindt moet imo gewoon erkennen dat dit zo niet gaat en al deze stress funest is. Al dat leedvermaak vind ik erg triest.
Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.
pi_30414770
Naat wakker
pi_30414794
Op de achtergrond liep miss piggy langs op stream 4
pi_30414805
ik wil me streams terug
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
pi_30414829
Naat naar woonkamer
pi_30414831
Het ziet er niet naar uit dat tanja nog weg gaat nu ze dr zender om heeft gedaan.

Wie denkt nog meer dat ze erin blijft?
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:09:31 #242
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_30414841
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
Ja dat geloof ik graag... Maar die arts, die begrijp ik niet. Een beetje integere dokter houdt zich aan de eed die hij/zij heeft moeten afleggen, laat staan dat je je medewerking op deze manier verleent aan een tv-zender, bij een programma als BB! Ik snap dat niet zo goed...
Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.
pi_30414843
Ze zag Tanja en gaat weer naar slaapkamer
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:10:14 #244
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30414867
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Waxxer het volgende:

Wat DOEN die mensen als ze hele nachten wakker blijven??
Tanja troosten. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_30414868
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:08 schreef Flakkie01 het volgende:
ik wil me streams terug
3 en 4 doen het
pi_30414872
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:03 schreef cuall het volgende:
Kan er niet ff iemand uit Aalsmeer langs het huis gaan rijden en HEEL hard toeteren?
Oke: spontane meet!

1) www.fok.nl en een zwangerschap, da's maar een klein bruggetje!
2) We hebben allemaal een band, een hechte, virtuele band, want we zijn allemaal geregistreerde users van Fok.
3) Met zijn allen meer indruk

En dan gaan we er NU heen en dan zingen we "Het is een meeeiiisje, het is een meeeiiissje, haar longen zwart geteerd! Het is een meeeeiiisje, het is een meeeeeiiiisje, en mam is áfgepeerd!"

pi_30414883
Verstandhouding tussen Natalie en Tanja niet zo goed?
Natalie keek om het hoekje, zag Tanja, en 'vluchtte' de slaapkamer weer in...
pi_30414941
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:09 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Het punt is dat er moet worden aangetoond dat er een geheim is geschonden en dat is maar zeer de vraag of dat zal lukken. Het zijn immers de beelden van de echo die aantonen dat de baby een meisje is. Dat de echoscopiste het vervolgens uitlegt aan de leken doet daar niets aan af. Als Tanja toestemming heeft gegeven voor uitzending van de beelden, had ze redelijkerwijs kunnen weten dat daarbij het geslacht van de baby bekend zou worden.
Ja idd, ze is naief geweest, maar sowieso ben je dom als je op deze manier aan het programma meewerkt. En dan dat gepaf, dat spreekt boekdelen....
  vrijdag 9 september 2005 @ 11:14:43 #249
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30414987
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 11:06 schreef Maerycke het volgende:

[..]

Ik kots op Tanja. Om haar gedrag, om haar uitspraken over haar kind terwijl er zoveel mensen zijn die graag een kind willen, maar het niet kunnen krijgen, om haar asociale gedrag naar de anderen toe, om haar gerook tijdens haar zwangerschap. Tanja is uitschot wat mij betreft en had nooit zwanger mógen worden.
Nee emotioneel en materieel niet klaar voor een kind. Emotioneel is ze het zelf nog.

Maar als dit minachting bij je opwekt zal je wel een heel zwaar leven hebben denk ik.

Anyhoe, voor de baby is deze stress tien keer slechter dan een pakje sigaretten dus gewoon naar huis nu. Als ze bij BB tenminste nog enig verstand hebben.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30414990
Ik ben normaal gesproken overigens juist iemand die het opneemt voor zwakkeren, maar in dit geval ben ik meer geneigd om het op te nemen voor de baby.

De dingen die Tanja gezegd heeft vannacht die ik hier lees kunnen gewoon niet. Het kind interesseert haar duidelijk geen fuck, het lijkt wel alsof ze meer kickt op het zwanger zijn omdat het aandacht oplevert.

En hoe Tanja over Lieske praatte is ook ruk, als je bekijkt dat Lieske gewoon een vrijgezelle meid van 19 is die een zoentje op de wang heeft gegeven aan een andere vrijgezel, terwijl Tanja zich na 6 weken heeft laten bezwangeren door een vreemde antilliaan met een bestaande knipperlichtrelatie.

Heel lullig hoor, dat iedereen zich tegen haar keert, maar als ze niet zwangerw as was dat ook gebeurt: ze gedraagt zich gewoon als een naar mens.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')