Jepquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Ik kan het me ook niet voorstellenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...de emoties en huilbuien leken daar toch iets te echt voor...mocht dat niet zo zijn, is iedereen erin getrapt maar ik kan me dat haast niet voorstellen...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ZIj heeft er al rekening mee gehouden dat het kind niet 100% isquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef cuall het volgende:
[..]
welkom, het enige wat voor mij belangrijk was of het gezond zou zijn
Jij kent Hummie niet?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:17 schreef Edenoniphobic het volgende:
Kennen jullie allemaal die Hummie ofzo ? Wie is dat. Jullie praten over haar alsof je haar persoonlijk gesproken hebben.
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
Jij kent Hummie niet?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.
Ik zou een "Wil Tanja nu haar Shag inleveren in de dagboekkamer" wel leuk vindenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het een mooi moment voor het breken van de vliezen!
Hummie is ook geregged hier op FOK!quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:21 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik ben een BB-n00b en een Hummie-leek. Kennelijk kent iedereen haar of hem. Snap er niks van.
Klopt. Ze voelt het als geschonden vertrouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:19 schreef phileine het volgende:
Gert, het gaat geloof ik niet zozeer om het wel of niet weten (alhoewel ik het zelf een heel bijzonder moment vond toen ik die echo kreeg), maar dat BB zo over haar heen heeft gewalst. Dat zou mij in ieder geval erg kwaad maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop