Zullen ze wel bewust doen denk ikquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef miss_bleu het volgende:
regie is echt kut
Ik denk eerder dat Leroy zijn intrede doet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef schatje het volgende:
Als Tanja vertrekt gaat er een donderdag misschien niemand uit.
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:43 schreef bemeall het volgende:
En als ze naar huis gaat is ze ook echt niet alleen. Reken maar dat er flink wat fotografen/cameraploegen en pers op haar staan te wachten dan
Die zijn dan ook meedogenloos
ik heb alle 4 hetzelfde iddquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou 4 streams, maar alle 4 op hetzelfde met geluid alsof je op de a16 zit.
zullen ze dan toch meelezen hierquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zullen ze wel bewust doen denk ik
Zoals Roel gister al zei, als de Prive, Weekend en Story in je tuin gaan liggen, is dat niet de aandacht die je wil...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandacht
Leuk ook voor het kind, om dat later terug te horen, als het in een of ander tehuis zit:quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:40 schreef AnTjUh het volgende:
ze geeft BB de schuld ervan dat die haar zwangerschap hebben verpest
Ja waarom doen ze zit nouquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef Mr1ncr3d1bl3 het volgende:
Wel kansloos dat BB alle streams op de tuin zet... zet het beeld dan gewoon op zwart![]()
Dat weet ik bijna zekerquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zullen ze dan toch meelezen hier
hebben die allemaal zo'n beperkt denkertje dan?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef riri het volgende:
ze gaat wel hoor...ze is een groninger dus dan weet je het wel
die houden voet bij stuk
Ja maar.. ja maar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef fantastrick het volgende:
[..]
er moet wel wat exclusief blijven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |