Nee dat was Joost volgens mij die ook net wakker is geworden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Debbus het volgende:
Rob liep net door het beeld op Stream 1. En 2, en 3 en 4...
k ga denk ik eerst maar lunchen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef miss_bleu het volgende:
kom op met die streaming man! Laat die koffie staan en ga aan je werk regie!
moet ze naar binnen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:57 schreef Nostalgist het volgende:
Tanja naar binnen...
Ja dat heb ik gisteren ook al gedachtquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:56 schreef fantastrick het volgende:
als ze al gaat dan duurt dat nog ff hoor... familie bellen... camaraploegen klaar zetten, Bridget en/of Ruud bellen.. gaat allemaal niet zo snel...
Nou het was natuurlijk de bedoeling dat ze wel iets zou toevoegen. De eerste BB-Baby.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel.
Ze hadden hier überhaupt nooit aan moeten beginnen. Tanja zou nooit zijn gecast als ze niet zwanger was geweest. Ik wil bewoners in het Huis die ook echt wat toevoegen.
Wat zeg je ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Damn, ik had mijn speakers te hard staan
Ik ookquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Ja dat was Ralphquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef Debbus het volgende:
Die blauwe kamerjas was toch Ralph?
Is een normale zwangere in BB geen tegenstelling?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:58 schreef Sissey het volgende:
Ik word moe van Tanja..... Ze moeten een "normale" zwangere in het huis zetten.
had van alle streams het geluid aanstaan Ralph moest wel 8 keer zijn zender checkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |