En Tanja zág een echoquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
Ik hoor een echo
Ja want ze zou er immers ook nooooit uitgaan, dat zei ze alleen voor de aandacht.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:46 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja maar DAT vindt Tanja heerlijk, lekker veel aandacht
Reken maar dat Ome John wel iets slimmer is dan de crackhoer met dikke buik - dus ook dit heeft -ie allang voorzien. Sowieso is dat hele BB een uitgekauwd psychologisch concept.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
PANIEK IN DE TENT
Reken maar dat BB nu echt even met de handen in het haar zit.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:48 schreef miss_bleu het volgende:
Ik hoor een echo
Ik denk zoals fantastrick al zei dat ze bepaalde beelden voor uitzending willen bewaren ofzo.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Godsakke dit vind ik echt bizar! Je biedt livestreams aan of niet, niet zodra het spannend wordt de boel op een bubbelbad waar geeneens blote mensen in zitten!
Ja, dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
PANIEK IN DE TENT
Reken maar dat BB nu echt even met de handen in het haar zit.
Dan heb je zeker nog niet de rest van haar uitspraken gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:
Haar zwangerschap vindt ze dus verpest omdat ze nu het geslacht weet?
Wat een BS.
Okay, misschien niet leuk om van te voren te weten, als dat je wens is. Maar om nu meteen van een verpestte zwangerschap te spreken is ook wel overdrive.
Ja, dat snap ik ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
Die uitspraken zijn misschien wat stom, maar ze is gewoon heel erg teleurgesteld dat de verrassing er af is. Dat snap ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |