en waarschijnlijk is er nu ook crisisoverleg met tanja bezigquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk zoals fantastrick al zei dat ze bepaalde beelden voor uitzending willen bewaren ofzo.
Ja tuurlijk, dat is zo, zei ik gisteren ook al. Ik denk alleen dat tanja heel erg naïef is geweest wat dat betreft.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook.
Maar tegelijkertijd wéét je ook dat bij deelname aan BB onder elke grassprietje een addertje verborgen kan zitten.
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:51 schreef Apie74 het volgende:
Zouden ze een vervang zwangere hebben ?
Voor abortus is ze toch echt een paar weekjes te laatquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef schatje het volgende:
Ze zei zelfs dat ze geen zin meer heeft in d'r zwangerschap.
Dit keer zonder klerenquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:52 schreef Ireth het volgende:
Als ze dan toch 4 maal die jakoezi in beeld brengen, kunnen ze dan op zijn minst Roel en Lieske er niet even in sturen...![]()
weg geven kan ook nogquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor abortus is ze toch echt een paar weekjes te laat
Nee, ze zei dat er 9 anderen waren... Dan kom je inderdaad op 10.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.
Zal wel onzin zijn geweest. Moesten ze niet kiezen uit 10 ofzo
nog 99...?quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Tanja net hebben ze nog 99 andere zwangeren.
Zal wel onzin zijn geweest. Moesten ze niet kiezen uit 10 ofzo
Dat snapt iedereen denk ik wel.quote:Op vrijdag 9 september 2005 11:50 schreef BVO het volgende:
Die uitspraken zijn misschien wat stom, maar ze is gewoon heel erg teleurgesteld dat de verrassing er af is. Dat snap ik dan ook wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |