quote:Fuwari voelt lekker aan en ik heb het idee dat het ook goed werkt als deo. Je oksels blijven er wat matter van en ze ruiken zo lekker snoepigIk zag nog meer deostukjes, maar die hadden soms een wat citroenachtige geur en ik was echt specifiek op zoek naar een lekker vanille/snoepachtig geurtje. Ik gebruik hem gewoon droog trouwens, al ben ik er nog niet achter wat de rode kant nu toevoegt aan Fuwari?
Ik vond de douchegelletjeswel erg duur trouwens. En ik overwoog nog n klein kuipje Smitten, maar heb het toch niet gedaan. Misschien volgende keer. Ik bouw langzaam op
Volgende keer als de IB-groep weer gestort heeftquote:
Hehe, hoe bekent klinkt dat in de orenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgende keer als de IB-groep weer gestort heeft
Ik heb 't vast gemist. Wat is er anders aan de engelse lushsite dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik ga als alles goed gaat, misschien volgende maand een engelandbestelling plaatsen..
de prijzen schelen significant met hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb 't vast gemist. Wat is er anders aan de engelse lushsite dan?
Dat is een goede tip, dank je!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de prijzen schelen significant met hier.
daar is alles een srtuk goedkoper.
als je dus veel wil bestellen, kun je zelfs incl. verzendkosten nog goedkoper uitzijn dan in nl.
ik krijg gewoon plaatsvervangende neiging om je een dreun te verkopen ipv mareyckequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:40 schreef MissyMirjaM het volgende:
tevens wacht ik nog eventjes af hoe gul ze zijn met het meesturen van smples..
hm, is er een probleem ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik krijg gewoon plaatsvervangende neiging om je een dreun te verkopen ipv mareycke![]()
hoevaak ga je daar nog om zeiken![]()
wat een gelul, sorry.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:49 schreef lotje11 het volgende:
Nope, geen lange tenen, maar als je meegelezen hebt weet je dat Maerycke hier niet op zit te wachten. Is het dan zo'n moeite om gewoon braaf te wachten ipv er telkens op terug te komen?
Als ze proefjes krijgt zal ze dat vast wel vermelden.
Vanochtend nog niet. Wel leuk eindelijk een veranderingquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:50 schreef debby1973 het volgende:
Hybrid, godiva en assisi staan wel op de website.
Valt wel mee, het is een doorzichtige gel met zwarte 'spul' erin. Je merkt en ziet er niks van als je poetst.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben benieuwd naar die zwarte tandpasta.. dat lijkt me nou echt raar![]()
is geen gelul.. en schijt of je wle of nie mee bestelt.. mareycke heb al eerder verscheidene keren aangegeven dat ze er beetje zeik van werd omdat proefjes bij de engeland order.. beetje rekening houden met een anderquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
wat een gelul, sorry.
zoals bekend bestel ik niet eens mee.
laat maar.
euj ik mag daquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef Auticia het volgende:
Ik weet weer waarom ik hier niet graag meer kwam.
Waarom begin je er ook nog 's over?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dit al niet gezeikt. Je bent op een rel uit. Elk topic weer.
Sorry hoor, je weet wat hier over gezegt is.
![]()
Zozoquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:48 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Lush Verlanglijstje Sweetsixteen16:
Jelly
Sweety Pie
Party On
Strawberry Tin Tub
Spank me with Saplings
Buttercream
Lemslip
Almond Butter
Skinny Dip (Vava, zou ik een proefje van jouw proefje mogen)
Heavenly Bodies (proefje heb ik thuis)
Showergel
Happy Hippy
Sonic Death Monkey
Olive branche (grote pot!!!)
Smoothie Shower Zeep
Dreamwash
Bruisbal
Gingerman
Big Blue
Think Pink
Sex Bomb
The Sicilian
Rainbow Worrier
Fairy Jasmin
Sakura
Hot Java
Summer Blues
Butterbal
Honey Bee
Youki - Hi
Zeep
Ooh lala
cereolody
Red Rooster
Big banana moon
Milky bar
Rockstar
Bohemian
Sandstone
Sea Vegetable
Shampoobar
Ultimate Shine
Godiva
Hybrid
Shampoo
I love Juicy
Conditioner
Retread
Toner
Sweet Japanese Girl
Ultrabland
Fresh Farmacy
Breath of Fresh Air
Tea Tree Water
Aquamarina
Lip Balm
Lip Service
Hand & Body
Enchanted Eye Cream
Mirror Mirror
Fair Trade Foot Lotion
Ocean Salt
Dusting Powders
Candy Fluff
Silky Underwear
Bare Naked Lady
Kansloosik weet het.
Maar daar kan je op wachten als je een boel vrouwen bij elkaar zet, denk ik dan.... of niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over jou, maar gewoon de hele reeks..
Anitra heeft hem volgens mij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:03 schreef debby1973 het volgende:
Heeft iemand hier ook de pied de pepper? Ga je nog wennen aan die geur? Ik heb het 1 keer gebruikt en kan me er niet toe zetten het potje weer open te maken. Ik vind het enorm stinken.
ik snap je wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:01 schreef Auticia het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over jou, maar gewoon de hele reeks..
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:00 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik kan het me voorstellen Auticia
Ik praat graag over Lush
Daarom hang ik hier lekker vaak rond
Negeer het gedoe en kom join us
Zeker wetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:04 schreef Dementor het volgende:
Is Lush ook lekker voor mannen?
NIet echt de duidelijkste foto, sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:56 schreef _evenstar_ het volgende:
hmm beetje zoals die blauw e tandpasta die je hier heb alleen dan zwart?
je krijgt wel die behoefte als je sommige dingen zietquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
al eet ze ze op.
Die bovenstequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:07 schreef PeRi het volgende:
[..]
NIet echt de duidelijkste foto, sorry
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!! Ik was al van plan om een voetenmassageding te kopen en dan zo'n stukje erna:quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:09 schreef debby1973 het volgende:
Ik heb geen last van zweetvoeten maar wel van droge voeten.
beschrijving op lush:
Het geeft zo'n lekker gevoel om op je blote voeten rond te lopen en het is zo jammer als je weer wat aan moet trekken, waardoor ze er na een tijdje niet zo vrolijk meer uitzien. Zorg goed voor je voeten met een regelmatige behandeling met Pied de Pepper, onze enige crème met de kracht om harde hielen en ruwe tenen zacht te maken. De kruidnagel-en kaneelolie geven opluchting aan vermoeide voeten en de citroenolie zorgt ervoor dat ze lekker blijven ruiken. Voor een extra verwensessie, gebruik een van onze verse voetmaskers uit de vers-serie.
Iets?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:12 schreef PeRi het volgende:
Ja sorry, ik wist ook niet hoe ik het beter op de foto moest krijgen. Maar het is dus meer doorzichtig als je het eruithaalt en zit er zwarte iets in.
Ja. Ga jij me het blijde nieuws vertellen dat er een Lush in Helmond komt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:16 schreef _evenstar_ het volgende:
zeg semtex.. kwam jij uit Helmond nou of niet![]()
Ik vind die gekke gelballetjes anders maar *brrr*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 14:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Valt wel mee, het is een doorzichtige gel met zwarte 'spul' erin. Je merkt en ziet er niks van als je poetst.
neej maar volgens mij hebben wij wel op den zelfde school gezetenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja. Ga jij me het blijde nieuws vertellen dat er een Lush in Helmond komt?
het is wel een beetje vreemd ja, maar de witte vind ik wel minder lekker eigenlijk. Ik weet niet. Het is zo raar, poetsen met vanille. Maar ik heb bij beide wel t idee dat mn tanden niet schoon zijn ofzo erna trouwens maar dat had jij ook tochquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:18 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik vind die gekke gelballetjes anders maar *brrr*
Hela ji jdaar! Heb jij Temptation al? Ik heb 'm vorige week maandag op de bus gedaan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Ripley het volgende:
Off topic maar: SEMTEX, jouw broer werkt samen met mijn vriendje
Fucking hell serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:21 schreef lotje11 het volgende:
Gister zei een van de lushdames trouwens dat zij gehoord had dat (Peri hou je CV bij de hand.....) de eerstvolgende winkel in .....Rotterdam komt!!! Maar er zouden er dit jaar sowieso nog 10 bijkomen had ze het over, en dat vond ik nogal veel. misschien bedoelde ze dat ze in het totaal 10 winkels in NL wilden ofzo.....
Als je oorspronkelijk ook uit Heerhugowaard komt, kan dat kloppen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
neej maar volgens mij hebben wij wel op den zelfde school gezetenalthans je hebt een voor mij erg bekend gezichtje toen ik op die vroeger en nu foto's keek en jou zag
![]()
I knowquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:19 schreef Ripley het volgende:
Off topic maar: SEMTEX, jouw broer werkt samen met mijn vriendje
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Hela ji jdaar! Heb jij Temptation al? Ik heb 'm vorige week maandag op de bus gedaan?
Nu hopen dat er één in Groningen komt. That would be lovely!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:21 schreef lotje11 het volgende:
Gister zei een van de lushdames trouwens dat zij gehoord had dat (Peri hou je CV bij de hand.....) de eerstvolgende winkel in .....Rotterdam komt!!! Maar er zouden er dit jaar sowieso nog 10 bijkomen had ze het over, en dat vond ik nogal veel. misschien bedoelde ze dat ze in het totaal 10 winkels in NL wilden ofzo.....
Meen je dat echtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, niks gehad! Zal ik eens vragen of de postbode verdacht lekker ruikt?
Ow, en mail ook even je adres![]()
Ik heb geprobeerd me in te schrijven voor 9 september Leidsestraat, kwamen daar nou nog meer foklushers?
*hebberigmodus aan*quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:31 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ze even een mail gestuurd of het echt waar is en waar ik zou kunnen solliciteren. Ik wil het echt. Dat zou dé ultieme bijbaan zijn, ben toch op zoek naar nieuw werk![]()
het gebeurd wel vaak, dat iets van Lush niet aankomt. Zouden ze deze lekker geurende vlopjes er tussen uit halenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:30 schreef PeRi het volgende:
[..]
Meen je dat echtIk heb 'm echt maandagmiddag op de bus gedaan, Marty's huis.
En ik hoef er niks voor terug zei ik toch, je krijgt mn adres niet :p
oooh, dat geeft de burger moed na 7 enveloppen zojuist op de bus te hebben gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:32 schreef ymme het volgende:
[..]
het gebeurd wel vaak, dat iets van Lush niet aankomt. Zouden ze deze lekker geurende vlopjes er tussen uit halen![]()
Dat zou niet lief van ze zijn![]()
Ja ik bedoel, je weet het nooit. Ik weet niet wat ik zou doen, als ik daar zou werken, en elke keer komt er z'n lekker luchtje voorbij zetten![]()
![]()
Een werknemer, als vast klantquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:35 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
haha inderdaad een goed plan om te doen PeRi!
Ik zat er ook aan te denken, dat als ik in Amsterdam ga studeren volgend jaar, bij Lush te gaan sollicteren.
Ik ben namelijk erg klantvriendelijk en heb leuke ideeenhaha
dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb nog een toevoeging:
Naast mijn huis
Ik denk ook niet zo goed voor je portomoneequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schat![]()
jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schat![]()
mwoah maakt voor mij niet zozeer uit.. ik ben meer het type eerst het een op voor je het ander opmaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo goed voor je portomonee![]()
![]()
Dat was ik eerder ook ja. Maar nu ik lush een aantal maanden ken, ben ik nog nooit zo hebberig geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mwoah maakt voor mij niet zozeer uit.. ik ben meer het type eerst het een op voor je het ander opmaakt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Of Utrecht
Dinsdag ga ik weer naar Amsterdam, even kijken wat voor meer lekkers ze daar hebbenFreeze en Flying Fox leken me wel lekker, maar ook Back for Breakfast en mask of Magnaminty en Breath of Fresh Air.
Argh
Pfff, dat wordt wel een winkelstraat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Vava het volgende:
Een Lushwinkel in Middelburg, doen dan Goesligt lekker centraal in Zeeland
Maar Sweet16, jij woont niet in een winkelstraat, maar een Lushwinkel op de markt ofzo zou perfect zijn!
ah okequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe groot de proefjes zijn natuurlijk.
4x ofzo
anders worden ze me te klein.
Die bewaar ik allemaal die kleine zeepjes
Je begint keurig met 1x in zepen, maar over een tijdje zeep je je al 2x in onder de douche en voor je het weet is het 3xquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vraag me trouwens af met die proefjes.. hoe lang doen jullie daarmee? als ik zo kijk dan douche we volgens mij het eerste half jaar nog met die proefjes en ze zeep die we gekocht hebben...of ik ben te zuunig
dat kan natuurlijk ook
![]()
Geen idee, maar volgens de website lijkt ie me wel lekker. Ik had geen idee wat wat was toen ik daar vorige week naar binnen liepquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niets.
Hadden ze nog B4B in A'dam dan?
B4B is een discon, dus als je die wilt moet je opschieten. Ik ga er ook nog een fles van kopen, want hij is lekker fris. =)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens de website lijkt ie me wel lekker. Ik had geen idee wat wat was toen ik daar vorige week naar binnen liep
quote:Beste Madhoe,
Dank voor je emailtje.
Leuk dat je zo enthousiast bent over Lush.
Lush NL is inderdaad druk bezig met uitbreiden in Nederland. En
Rotterdam staat inderdaad hoog op onze verlanglijst. Helaas zijn er op
dit moment nog geen concrete plannen. Zijn die er wel, dan staat dit
meteen op de website!
Natuurlijk kun je dan ook solliciteren! Je kunt het best een emailtje
sturen naar info@lush.nl
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Ok bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef lotje11 het volgende:
back for breakfast
Ze zei toch ook dat Godiva en Hybrid pas in december kwamen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef lotje11 het volgende:
Ohhhh! 't is dat ik de komende twee maanden niks meer mag kopen in de lush winkel, maar als ik er langs kom en ik zie haar, dan zal ik er 's een draai om haar oren geven!! Mij PeRi een beetje blij laten maken met een dooie mus!
oh typisch, moet je net zien dat ik daar helemaal verslingerd aan raakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
B4B is een discon, dus als je die wilt moet je opschieten. Ik ga er ook nog een fles van kopen, want hij is lekker fris. =)
Ik heb B4B en hij ruikt naar verschillende soorten fruit, soms naar citroen en dan weer naar wat anders. Maar het blijft na het douchen totaal niet hangen, alleen in de douche ruikt het lekker maar eenmaal aangekleed merk je niet meer (ook niet met de neus er boven op) dat je B4B gebruikt hebt :-(quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok bedankt![]()
Waar vinden jullie deze naar ruiken dan?
Wieeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Beste Marieke,
Dank voor je reactie!
Naar aanleiding van je vraag over Imperialis, hebben we contact opgenomen met de
fabriek.
Zij gaven inderdaad aan dat het product niet goed is en teruggezonden moet worden
naar de fabriek.
Normaal krijgen wij dit soort berichten eerder, zodat we deze potjes niet verkopen.
Onze excuses dat het ditmaal fout ging.
Natuurlijk sturen we je daarom een nieuw potje toe. We doen daar meteen ook wat
testertjes bij van de producten voor een wat vettere huid!
Nogmaals onze excuses, zou je ons je adres willen mailen zodat we je een potje
kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder Team :-)
*eens,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik was hier al in de eerste topics. Maar ik krijg een punthoofd van het wijvennijd, de eeuwige verzendkosten die hier besproken worden. Het lijkt me voor mensen die nieuw in het topic komen ook lastig hun weg te vinden tussen alle "mail me eens"-jes en andere ruilperikelen, mails van Lush die hier online gezet worden...
Het lijkt er soms op of men het hier allemaal heeft uitgevonden..
Negeren van alle offtopic dingen en crap is gewoon bijna onmogelijk.
Ik hoef zelf niet meer zo nodig over Lush te praten. Ik vermaak me prima samen met mijn zeepjes en dingetjes.
Just my two cents.
wie bedoel je hiermee? ben me van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Eerste paar topics waren heel leuk. maar nu al die vijandigheid en dat gezeik over elkaar.. heel jammer..
(o en ik vind dit niet alleen er zijn meerdere.. bedankt mensen voor het verpesten)
Lees je inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef debby1973 het volgende:
[..]
wie bedoel je hiermee? ben me van geen kwaad bewust.
ik heb vanaf de eerste post niets gemist. Maar als je het hebt over "mensen bedankt" lijkt het alsof je het over iedereen hebt die hier post.quote:
Natuurlijk bedoel ik niet iedereen, die mensen die dat doen voelen zich wel aangesprokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef debby1973 het volgende:
[..]
ik heb vanaf de eerste post niets gemist. Maar als je het hebt over "mensen bedankt" lijkt het alsof je het over iedereen hebt die hier post.
Nopequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef debby1973 het volgende:
Okidoki, maar tonks....heb je coalface nu al geprobeerd?
Oeh lekker stroefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet je lush niet mee te nemen Anitra.
Ja, een zeer plezierig mailtje om te krijgen na een lange dag werken Anitraquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Ik denk niet dat er dan wat veranderd, want het ging tenslotte niet om verzendingen, maar over stomme k*t pr******.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Lotjeb het volgende:
Is het niet een idee om prive dingen (ook het verzenden van producten) prive af te handelen en hier gezellig over zeep te praten?
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den Boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de Fuwari. Ik heb de Krystal, maar die is volstrekt kansloos met dit weer
.
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den BoschVoor sluitingstijd
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwil
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenWat is erger?
![]()
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsen
Dat zag ik in de openingspost staan. Jellies & bittercreams. Nieuwe producten ms?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef heaven7 het volgende:
En wat bedoel je met bittercream?
Ik heb net in de zon liggen slapen en flink gezweet, maar m'n oksels zijn nog steeds droogquote:Houdt Fuwari je oksels ook echt droog? Want ik heb dus Aromacreme of hoe heet dat spul, geen succes, ik heb T'eo, geen succes.. de Fuwari is meteen de duurste dus hij moet echt wel goed zijn![]()
fresh farmacy? Mijn huid wordt er ook echt heel stroef van en zo droog, echt tot het pijnlijke toe. Kan nooit wachten tot ik mn créme kan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
inkoppertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef PeRi het volgende:
Van je familie moet je het hebben.
O okay, ik wist niet meer precies waar ik het van wistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uuuh. ik zei dat ie 12 euro was vaav
Afblijven moeten ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Aha, wat ik met de T'eo doe, zelfde principe toch? is mn oksel een beetje nat maken en die deo dan erop deppen.
Het ruikt wel oke maar het is heel lastig in het gebruik idd en als ik het bijvoorbeeld 's avonds opsmeer heb ik de volgende dag een soort talkpoeder onder mn okselsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef lotje11 het volgende:
heaven7 wat vind je mis met de aromacreme? ik heb er alleen een PROEFJEvan en dus pas twee keer gebruikt, maar ik vind 't behalve het beroerde gebruiksgemak best aardig ruiken....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken:
Manager (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van onze winkel in Den Bosch. Naast het zelf actief verkopen van onze handgemaakte cosmetica, ben je verantwoordelijk voor het personeel en de resultaten van de winkel., uiteraard mag je ook gratis gebruik maken van onze producten, en deze voor een schappelijk prijsje aan je Lushvriendinnen verkopen![]()
Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Die Aromacreme moet je tussen je vingers/handen tot een smeerbare pasta maken, het leuke is, dat het heel droog lijkt maar zodra je het tussen je vingers neemt en gaat wrijven, het een soort vloeibaar wordtWel maak ik eerst mijn oksels nat zodat het niet zo gaat branden, anders moet je hard wrijven om het er goed op te krijgen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ai Nectarientje, dat wordt zwaar.
Je arme nichtje, wordt ook verslaafd
En zo raken er ieder uur weer honderden mensen verslaafd aan Lush
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zouden jullie eventueel je huidige baan opzeggen om fulltime manager/medewerker te worden bij Lush?
Vaste lushies, hier komen NUquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktoberquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safe(de zeepjes in mijn douche waren dat helaas niet, dus ik vrees dat er al eea begonnen is aan verslaving)
dan is het einde dus bijna in zichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktober
Wat heb je voor een studie gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....
haha helemaal speciaal daarvoor een aftelkalender maken op excel o.i.d.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan is het einde dus bijna in zicht![]()
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
*eens,
Eerste paar topics waren heel leuk. maar nu al die vijandigheid en dat gezeik over elkaar.. heel jammer..
(o en ik vind dit niet alleen er zijn meerdere.. bedankt mensen voor het verpesten)
Oja evenstar (oid.) je met je dreun verkopen.. waar slaat dat op? dat zeg je toch niet tegen iemand die zich gewoon iets afvraagd.. goede moeder zou jij worden
.
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
kennen w ehet weer bij jou bestellen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef ymme het volgende:
Maar als die echt werkt, vind ik het wel ok.
Vooral met dit warme weer. Maja, hier na zal het wel niet zo snel meer deze hitte bereiken. Dus ik maak eerst mijn deo's nu op en dan wil ik toch wel eens de Fuwari proberen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor.... zal me niks verbazen als je dan ook een paar tikken aan je kindje uitdeelt als het om vla vraagt of jankt.. nouja dat is natuurlijk je eigen probleem
.
En vertel. Ervaringenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Mr. Orange het volgende:
I've been lushed again.. For the second time..
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
mr. orange heb gebadderd/gedouched met skaai![]()
![]()
Slammer had ik deze keer.quote:
Die hele belevenis heb ik dan gemist denk ik..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Lush, is een hele belevenis. En al helemaal als je dit met z'n 2e beleefd.![]()
Misschien een Lush-tik van zn moederquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
ik ben nie zo;n junk als julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien een Lush-tik van zn moeder
Komt nog, komt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben nie zo;n junk als jullie![]()
Alles met 50% korting hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je dan imago? Je hebt me best nieuwsgierig gemaakt!
Ik zou zelf echt supergraag in een Lushwinkel staan. Lijkt me echt super! En ik zou inderdaad ook alle crèmes controleren voor verkoop!
Weetje, daar zou het me niet eens om gaan eigenlijk... Het lijkt me vooral gaaf om de hele dag tussen de Lush-lekkernijen te staan en andere mensen aan een verslaving te helpenquote:
Oh, dan ga ik dat morgen vroeg even op poederenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
Veel plezier trouwens vanaf morgen! Intro's zijn over het algemeen érg leuk.
Sliky Underwear is erg lekker met dit weer! Ik krijg vaak bultjes met dit warme weer maar wanneer ik me bepoeder is het een stuk minder! Bovendien ruik je Silky Underwear heel lang....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
En toen was de ooit o zo leuke Lush reeks om 'zeep' geholpen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurd
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, ofquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Heb net weer fijn gedoucht met m'n Karma zeepje en daarna heb ik m'n Soft Coeur en deodingetje opgedaan. Snoepjes![]()
Hij wil geloof ik niet naar snoepjes ruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Skaai het volgende:
Soft Couer is zo lekker he
Hij kan alleen wel wat plakkerig zijn.
Ik neem aan dat je HDN binnenkort een massage gaat geven?
Ik smeer het op mijn borst, dan komt de geur vanzelf mijn neus inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, of
[Centraal] (Aanstaande) docenten - deel VIquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je dan imago? Je hebt me best nieuwsgierig gemaakt!
Kyara, ga je echt solliciteren? Zoek je ook echt een baan in deze richting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken:
Manager (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van onze winkel in Den Bosch. Naast het zelf actief verkopen van onze handgemaakte cosmetica, ben je verantwoordelijk voor het personeel en de resultaten van de winkel.
Ik denk het niet hoor. Eerlijk gezegd voel ik er ook niet heel veel voor om met mijn opleiding de hele dag de verkoopster uit te hangen (want daar komt het in feite wel op neer). Klinkt misschien arrogant hoor. Bovendien heb ik geen ervaring mbt leidinggeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Kyara, ga je echt solliciteren? Zoek je ook echt een baan in deze richting?
Dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn als je van je hobby je werk kan maken die ook nog eens aansluit op je studie.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooo ik ben er bijna klaar voor! Ik ben niet wit uitgeslagen door de Silky Underwear, dankzij het onderlaagje Karma Cream.
Heb gedouched met: Fresh Farmacy, Ultimate Shine Shampoo, American Cream en SnowcakeDaarna nog wat waterige Imperialis, Karma Cream en een flinke laag Silky Underwear. Voordat ik de deur uitga nog wat Smitten op m'n handjes en ik kom de dag wel door
.
Ik had laatst gedroomd dat ik in de lush fabriek was!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow! Ik had vannacht de perfecte droom
Mijn moeder had allemaal rekjes voor me gekocht boven de wastafel (dus niet in de douche, bless her!) met alle zeepjes van Lush die ze had aangeschaft!
De schat!
HIWTK was al wel bijna op, maar dat vergaf ik haar toch maar even
Wat een vrolijke boel was het in de badkamer
Heerlijk!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik had laatst gedroomd dat ik in de lush fabriek was!![]()
We zijn niet verslaafd he...![]()
![]()
Ik had gister de love lettuce op m'n gezicht zitten. eerst schrikt m'n moeder zich wezenloos. dan blijft de hond me steeds aankijken, en als ik te dichtbij kom wil ze het van m'n gezicht likkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef Sinkwanee het volgende:
Mijn katten doen dat wanneer ik met Never too busy en Karma gedoucht en gesmeerd.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:29 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Slammer had ik deze keer.
Als douchegel na het stappen verfrissend(niet zo 'zwaar' als axe)
De freeze vond ik iets verfrissender..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |