Misschien een Lush-tik van zn moederquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
ik ben nie zo;n junk als julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien een Lush-tik van zn moeder
Komt nog, komt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben nie zo;n junk als jullie![]()
Alles met 50% korting hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je dan imago? Je hebt me best nieuwsgierig gemaakt!
Ik zou zelf echt supergraag in een Lushwinkel staan. Lijkt me echt super! En ik zou inderdaad ook alle crèmes controleren voor verkoop!
Weetje, daar zou het me niet eens om gaan eigenlijk... Het lijkt me vooral gaaf om de hele dag tussen de Lush-lekkernijen te staan en andere mensen aan een verslaving te helpenquote:
Oh, dan ga ik dat morgen vroeg even op poederenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
Veel plezier trouwens vanaf morgen! Intro's zijn over het algemeen érg leuk.
Sliky Underwear is erg lekker met dit weer! Ik krijg vaak bultjes met dit warme weer maar wanneer ik me bepoeder is het een stuk minder! Bovendien ruik je Silky Underwear heel lang....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
En toen was de ooit o zo leuke Lush reeks om 'zeep' geholpen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurd
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, ofquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Heb net weer fijn gedoucht met m'n Karma zeepje en daarna heb ik m'n Soft Coeur en deodingetje opgedaan. Snoepjes![]()
Hij wil geloof ik niet naar snoepjes ruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Skaai het volgende:
Soft Couer is zo lekker he
Hij kan alleen wel wat plakkerig zijn.
Ik neem aan dat je HDN binnenkort een massage gaat geven?
Ik smeer het op mijn borst, dan komt de geur vanzelf mijn neus inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, of
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |