Het ruikt wel oke maar het is heel lastig in het gebruik idd en als ik het bijvoorbeeld 's avonds opsmeer heb ik de volgende dag een soort talkpoeder onder mn okselsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef lotje11 het volgende:
heaven7 wat vind je mis met de aromacreme? ik heb er alleen een PROEFJEvan en dus pas twee keer gebruikt, maar ik vind 't behalve het beroerde gebruiksgemak best aardig ruiken....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken:
Manager (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van onze winkel in Den Bosch. Naast het zelf actief verkopen van onze handgemaakte cosmetica, ben je verantwoordelijk voor het personeel en de resultaten van de winkel., uiteraard mag je ook gratis gebruik maken van onze producten, en deze voor een schappelijk prijsje aan je Lushvriendinnen verkopen![]()
Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Die Aromacreme moet je tussen je vingers/handen tot een smeerbare pasta maken, het leuke is, dat het heel droog lijkt maar zodra je het tussen je vingers neemt en gaat wrijven, het een soort vloeibaar wordtWel maak ik eerst mijn oksels nat zodat het niet zo gaat branden, anders moet je hard wrijven om het er goed op te krijgen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ai Nectarientje, dat wordt zwaar.
Je arme nichtje, wordt ook verslaafd
En zo raken er ieder uur weer honderden mensen verslaafd aan Lush
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zouden jullie eventueel je huidige baan opzeggen om fulltime manager/medewerker te worden bij Lush?
Vaste lushies, hier komen NUquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktoberquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safe(de zeepjes in mijn douche waren dat helaas niet, dus ik vrees dat er al eea begonnen is aan verslaving)
dan is het einde dus bijna in zichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktober
Wat heb je voor een studie gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....
haha helemaal speciaal daarvoor een aftelkalender maken op excel o.i.d.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan is het einde dus bijna in zicht![]()
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
*eens,
Eerste paar topics waren heel leuk. maar nu al die vijandigheid en dat gezeik over elkaar.. heel jammer..
(o en ik vind dit niet alleen er zijn meerdere.. bedankt mensen voor het verpesten)
Oja evenstar (oid.) je met je dreun verkopen.. waar slaat dat op? dat zeg je toch niet tegen iemand die zich gewoon iets afvraagd.. goede moeder zou jij worden
.
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
kennen w ehet weer bij jou bestellen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef ymme het volgende:
Maar als die echt werkt, vind ik het wel ok.
Vooral met dit warme weer. Maja, hier na zal het wel niet zo snel meer deze hitte bereiken. Dus ik maak eerst mijn deo's nu op en dan wil ik toch wel eens de Fuwari proberen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor.... zal me niks verbazen als je dan ook een paar tikken aan je kindje uitdeelt als het om vla vraagt of jankt.. nouja dat is natuurlijk je eigen probleem
.
En vertel. Ervaringenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Mr. Orange het volgende:
I've been lushed again.. For the second time..
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
mr. orange heb gebadderd/gedouched met skaai![]()
![]()
Slammer had ik deze keer.quote:
Die hele belevenis heb ik dan gemist denk ik..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Lush, is een hele belevenis. En al helemaal als je dit met z'n 2e beleefd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |