Oeh lekker stroefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet je lush niet mee te nemen Anitra.
Ja, een zeer plezierig mailtje om te krijgen na een lange dag werken Anitraquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Ik denk niet dat er dan wat veranderd, want het ging tenslotte niet om verzendingen, maar over stomme k*t pr******.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Lotjeb het volgende:
Is het niet een idee om prive dingen (ook het verzenden van producten) prive af te handelen en hier gezellig over zeep te praten?
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den Boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de Fuwari. Ik heb de Krystal, maar die is volstrekt kansloos met dit weer
.
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den BoschVoor sluitingstijd
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwil
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenWat is erger?
![]()
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsen
Dat zag ik in de openingspost staan. Jellies & bittercreams. Nieuwe producten ms?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef heaven7 het volgende:
En wat bedoel je met bittercream?
Ik heb net in de zon liggen slapen en flink gezweet, maar m'n oksels zijn nog steeds droogquote:Houdt Fuwari je oksels ook echt droog? Want ik heb dus Aromacreme of hoe heet dat spul, geen succes, ik heb T'eo, geen succes.. de Fuwari is meteen de duurste dus hij moet echt wel goed zijn![]()
fresh farmacy? Mijn huid wordt er ook echt heel stroef van en zo droog, echt tot het pijnlijke toe. Kan nooit wachten tot ik mn créme kan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
inkoppertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef PeRi het volgende:
Van je familie moet je het hebben.
O okay, ik wist niet meer precies waar ik het van wistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uuuh. ik zei dat ie 12 euro was vaav
Afblijven moeten ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Aha, wat ik met de T'eo doe, zelfde principe toch? is mn oksel een beetje nat maken en die deo dan erop deppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |