dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schatquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:40 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb nog een toevoeging:
Naast mijn huis
Ik denk ook niet zo goed voor je portomoneequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schat![]()
jawelquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:42 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
dat gaat niet geod voor je sociale leven zijn schat![]()
mwoah maakt voor mij niet zozeer uit.. ik ben meer het type eerst het een op voor je het ander opmaaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik denk ook niet zo goed voor je portomonee![]()
![]()
Dat was ik eerder ook ja. Maar nu ik lush een aantal maanden ken, ben ik nog nooit zo hebberig geweestquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
mwoah maakt voor mij niet zozeer uit.. ik ben meer het type eerst het een op voor je het ander opmaakt
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Of Utrecht
Dinsdag ga ik weer naar Amsterdam, even kijken wat voor meer lekkers ze daar hebbenFreeze en Flying Fox leken me wel lekker, maar ook Back for Breakfast en mask of Magnaminty en Breath of Fresh Air.
Argh
Pfff, dat wordt wel een winkelstraat hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Vava het volgende:
Een Lushwinkel in Middelburg, doen dan Goesligt lekker centraal in Zeeland
Maar Sweet16, jij woont niet in een winkelstraat, maar een Lushwinkel op de markt ofzo zou perfect zijn!
ah okequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ligt er ook een beetje aan hoe groot de proefjes zijn natuurlijk.
4x ofzo
anders worden ze me te klein.
Die bewaar ik allemaal die kleine zeepjes
Je begint keurig met 1x in zepen, maar over een tijdje zeep je je al 2x in onder de douche en voor je het weet is het 3xquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:50 schreef _evenstar_ het volgende:
ik vraag me trouwens af met die proefjes.. hoe lang doen jullie daarmee? als ik zo kijk dan douche we volgens mij het eerste half jaar nog met die proefjes en ze zeep die we gekocht hebben...of ik ben te zuunig
dat kan natuurlijk ook
![]()
Geen idee, maar volgens de website lijkt ie me wel lekker. Ik had geen idee wat wat was toen ik daar vorige week naar binnen liepquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:51 schreef Maeghan het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niets.
Hadden ze nog B4B in A'dam dan?
B4B is een discon, dus als je die wilt moet je opschieten. Ik ga er ook nog een fles van kopen, want hij is lekker fris. =)quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens de website lijkt ie me wel lekker. Ik had geen idee wat wat was toen ik daar vorige week naar binnen liep
quote:Beste Madhoe,
Dank voor je emailtje.
Leuk dat je zo enthousiast bent over Lush.
Lush NL is inderdaad druk bezig met uitbreiden in Nederland. En
Rotterdam staat inderdaad hoog op onze verlanglijst. Helaas zijn er op
dit moment nog geen concrete plannen. Zijn die er wel, dan staat dit
meteen op de website!
Natuurlijk kun je dan ook solliciteren! Je kunt het best een emailtje
sturen naar info@lush.nl
Met vriendelijke groet,
Lush NL
Ok bedanktquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:22 schreef lotje11 het volgende:
back for breakfast
Ze zei toch ook dat Godiva en Hybrid pas in december kwamen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:33 schreef lotje11 het volgende:
Ohhhh! 't is dat ik de komende twee maanden niks meer mag kopen in de lush winkel, maar als ik er langs kom en ik zie haar, dan zal ik er 's een draai om haar oren geven!! Mij PeRi een beetje blij laten maken met een dooie mus!
oh typisch, moet je net zien dat ik daar helemaal verslingerd aan raakquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:14 schreef Maeghan het volgende:
[..]
B4B is een discon, dus als je die wilt moet je opschieten. Ik ga er ook nog een fles van kopen, want hij is lekker fris. =)
Ik heb B4B en hij ruikt naar verschillende soorten fruit, soms naar citroen en dan weer naar wat anders. Maar het blijft na het douchen totaal niet hangen, alleen in de douche ruikt het lekker maar eenmaal aangekleed merk je niet meer (ook niet met de neus er boven op) dat je B4B gebruikt hebt :-(quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 16:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ok bedankt![]()
Waar vinden jullie deze naar ruiken dan?
Wieeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Beste Marieke,
Dank voor je reactie!
Naar aanleiding van je vraag over Imperialis, hebben we contact opgenomen met de
fabriek.
Zij gaven inderdaad aan dat het product niet goed is en teruggezonden moet worden
naar de fabriek.
Normaal krijgen wij dit soort berichten eerder, zodat we deze potjes niet verkopen.
Onze excuses dat het ditmaal fout ging.
Natuurlijk sturen we je daarom een nieuw potje toe. We doen daar meteen ook wat
testertjes bij van de producten voor een wat vettere huid!
Nogmaals onze excuses, zou je ons je adres willen mailen zodat we je een potje
kunnen sturen?
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder Team :-)
*eens,quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:06 schreef Auticia het volgende:
[..]. Ik was hier al in de eerste topics. Maar ik krijg een punthoofd van het wijvennijd, de eeuwige verzendkosten die hier besproken worden. Het lijkt me voor mensen die nieuw in het topic komen ook lastig hun weg te vinden tussen alle "mail me eens"-jes en andere ruilperikelen, mails van Lush die hier online gezet worden...
Het lijkt er soms op of men het hier allemaal heeft uitgevonden..
Negeren van alle offtopic dingen en crap is gewoon bijna onmogelijk.
Ik hoef zelf niet meer zo nodig over Lush te praten. Ik vermaak me prima samen met mijn zeepjes en dingetjes.
Just my two cents.
wie bedoel je hiermee? ben me van geen kwaad bewust.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
Eerste paar topics waren heel leuk. maar nu al die vijandigheid en dat gezeik over elkaar.. heel jammer..
(o en ik vind dit niet alleen er zijn meerdere.. bedankt mensen voor het verpesten)
Lees je inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:57 schreef debby1973 het volgende:
[..]
wie bedoel je hiermee? ben me van geen kwaad bewust.
ik heb vanaf de eerste post niets gemist. Maar als je het hebt over "mensen bedankt" lijkt het alsof je het over iedereen hebt die hier post.quote:
Natuurlijk bedoel ik niet iedereen, die mensen die dat doen voelen zich wel aangesprokenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:01 schreef debby1973 het volgende:
[..]
ik heb vanaf de eerste post niets gemist. Maar als je het hebt over "mensen bedankt" lijkt het alsof je het over iedereen hebt die hier post.
Nopequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:03 schreef debby1973 het volgende:
Okidoki, maar tonks....heb je coalface nu al geprobeerd?
Oeh lekker stroefquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:10 schreef debby1973 het volgende:
Vergeet je lush niet mee te nemen Anitra.
Ja, een zeer plezierig mailtje om te krijgen na een lange dag werken Anitraquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Ik denk niet dat er dan wat veranderd, want het ging tenslotte niet om verzendingen, maar over stomme k*t pr******.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:18 schreef Lotjeb het volgende:
Is het niet een idee om prive dingen (ook het verzenden van producten) prive af te handelen en hier gezellig over zeep te praten?
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den Boschquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar de Fuwari. Ik heb de Krystal, maar die is volstrekt kansloos met dit weer
.
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwilquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:45 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ja, wel gevaarlijk, ik kom morgen langs Den BoschVoor sluitingstijd
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Laat je pinpas + contant geld thuis. Het is voor je eigen bestwil
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:47 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat ik een de winkel moet gaan overvallenWat is erger?
![]()
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe die overval maar, kun je voor mij ook wat "meenemen" dan?![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:53 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien kan ik wel wat pr****** voor je bietsen
Dat zag ik in de openingspost staan. Jellies & bittercreams. Nieuwe producten ms?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:37 schreef heaven7 het volgende:
En wat bedoel je met bittercream?
Ik heb net in de zon liggen slapen en flink gezweet, maar m'n oksels zijn nog steeds droogquote:Houdt Fuwari je oksels ook echt droog? Want ik heb dus Aromacreme of hoe heet dat spul, geen succes, ik heb T'eo, geen succes.. de Fuwari is meteen de duurste dus hij moet echt wel goed zijn![]()
fresh farmacy? Mijn huid wordt er ook echt heel stroef van en zo droog, echt tot het pijnlijke toe. Kan nooit wachten tot ik mn créme kan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Nope.. wel die eene die op patee lijkt maar daar word je huid zo stroef van en daar houd ik niet van
inkoppertjequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef PeRi het volgende:
Van je familie moet je het hebben.
O okay, ik wist niet meer precies waar ik het van wistquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Uuuh. ik zei dat ie 12 euro was vaav
Afblijven moeten ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
Preciesquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:15 schreef heaven7 het volgende:
Aha, wat ik met de T'eo doe, zelfde principe toch? is mn oksel een beetje nat maken en die deo dan erop deppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |