Het ruikt wel oke maar het is heel lastig in het gebruik idd en als ik het bijvoorbeeld 's avonds opsmeer heb ik de volgende dag een soort talkpoeder onder mn okselsquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:29 schreef lotje11 het volgende:
heaven7 wat vind je mis met de aromacreme? ik heb er alleen een PROEFJEvan en dus pas twee keer gebruikt, maar ik vind 't behalve het beroerde gebruiksgemak best aardig ruiken....
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken:
Manager (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van onze winkel in Den Bosch. Naast het zelf actief verkopen van onze handgemaakte cosmetica, ben je verantwoordelijk voor het personeel en de resultaten van de winkel., uiteraard mag je ook gratis gebruik maken van onze producten, en deze voor een schappelijk prijsje aan je Lushvriendinnen verkopen![]()
Thanksquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:35 schreef heaven7 het volgende:
Die Aromacreme moet je tussen je vingers/handen tot een smeerbare pasta maken, het leuke is, dat het heel droog lijkt maar zodra je het tussen je vingers neemt en gaat wrijven, het een soort vloeibaar wordtWel maak ik eerst mijn oksels nat zodat het niet zo gaat branden, anders moet je hard wrijven om het er goed op te krijgen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:25 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
!
Ze blijven leuk, die complimentjes.
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:52 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ai Nectarientje, dat wordt zwaar.
Je arme nichtje, wordt ook verslaafd
En zo raken er ieder uur weer honderden mensen verslaafd aan Lush
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Zouden jullie eventueel je huidige baan opzeggen om fulltime manager/medewerker te worden bij Lush?
Vaste lushies, hier komen NUquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:09 schreef Anitra het volgende:
Das mooi Xcuz-me!!!
En jemig wat een gezeik, idd gezeik om te zeiken.
* Anitra vertrekt met de noorderzon na een afgelegen eiland
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktoberquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
gelukkig heeft ze pas in oktober OV dus tot die tijd is Amsterdam te ver weg (achterhoek). Tot oktober is ze dus safe(de zeepjes in mijn douche waren dat helaas niet, dus ik vrees dat er al eea begonnen is aan verslaving)
dan is het einde dus bijna in zichtquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Nog maar een stuk of 32 dagen en dan is het alweer oktober
Wat heb je voor een studie gedaan als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ben nog werkzoekend en heb dus nog geen baan....
haha helemaal speciaal daarvoor een aftelkalender maken op excel o.i.d.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
dan is het einde dus bijna in zicht![]()
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 17:52 schreef tonks het volgende:
[..]
*eens,
Eerste paar topics waren heel leuk. maar nu al die vijandigheid en dat gezeik over elkaar.. heel jammer..
(o en ik vind dit niet alleen er zijn meerdere.. bedankt mensen voor het verpesten)
Oja evenstar (oid.) je met je dreun verkopen.. waar slaat dat op? dat zeg je toch niet tegen iemand die zich gewoon iets afvraagd.. goede moeder zou jij worden
.
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
kennen w ehet weer bij jou bestellen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:11 schreef ymme het volgende:
Maar als die echt werkt, vind ik het wel ok.
Vooral met dit warme weer. Maja, hier na zal het wel niet zo snel meer deze hitte bereiken. Dus ik maak eerst mijn deo's nu op en dan wil ik toch wel eens de Fuwari proberen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
[..]
maar als je mensen al begint te bedreigen als ze zich iets afvragen.. dan lijk je mij niet zo'n goede moeder hoor.... zal me niks verbazen als je dan ook een paar tikken aan je kindje uitdeelt als het om vla vraagt of jankt.. nouja dat is natuurlijk je eigen probleem
.
En vertel. Ervaringenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:21 schreef Mr. Orange het volgende:
I've been lushed again.. For the second time..
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:25 schreef _evenstar_ het volgende:
mr. orange heb gebadderd/gedouched met skaai![]()
![]()
Slammer had ik deze keer.quote:
Die hele belevenis heb ik dan gemist denk ik..quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:28 schreef ymme het volgende:
[..]
Lush, is een hele belevenis. En al helemaal als je dit met z'n 2e beleefd.![]()
Misschien een Lush-tik van zn moederquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:05 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
wat de neuk heeft dat met mijn moederschap te maken![]()
zolang je mij niet kent oordeel niet over me en mijn kwaliteiten.. dit is fok! niet mijn leven en mijn kindje dalijk wel..
ben maar niet bang dat mijn kindje ooit een tik krijgt of ooit iets te kort zal komen
![]()
ik ben nie zo;n junk als julliequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:31 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Misschien een Lush-tik van zn moeder
Komt nog, komt nogquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik ben nie zo;n junk als jullie![]()
Alles met 50% korting hequote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je dan imago? Je hebt me best nieuwsgierig gemaakt!
Ik zou zelf echt supergraag in een Lushwinkel staan. Lijkt me echt super! En ik zou inderdaad ook alle crèmes controleren voor verkoop!
Weetje, daar zou het me niet eens om gaan eigenlijk... Het lijkt me vooral gaaf om de hele dag tussen de Lush-lekkernijen te staan en andere mensen aan een verslaving te helpenquote:
Oh, dan ga ik dat morgen vroeg even op poederenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
Veel plezier trouwens vanaf morgen! Intro's zijn over het algemeen érg leuk.
Sliky Underwear is erg lekker met dit weer! Ik krijg vaak bultjes met dit warme weer maar wanneer ik me bepoeder is het een stuk minder! Bovendien ruik je Silky Underwear heel lang....quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed idee Ymme! Silky Underwear schijnt je ook koel te houden somehow heb ik gelezen. Heb je die toevallig ook? Ik ga 'm morgen maar eens uitproberen, hopen dat ik niet wit uitgeslagen op m'n werk aankom.
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurdquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:39 schreef Skaai het volgende:
En toen was de ooit o zo leuke Lush reeks om 'zeep' geholpen.
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm.. dat is al veeel eerder gebeurd
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, ofquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:27 schreef SEMTEX het volgende:
Heb net weer fijn gedoucht met m'n Karma zeepje en daarna heb ik m'n Soft Coeur en deodingetje opgedaan. Snoepjes![]()
Hij wil geloof ik niet naar snoepjes ruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:28 schreef Skaai het volgende:
Soft Couer is zo lekker he
Hij kan alleen wel wat plakkerig zijn.
Ik neem aan dat je HDN binnenkort een massage gaat geven?
Ik smeer het op mijn borst, dan komt de geur vanzelf mijn neus inquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
doe je soft coeur gewoon op als geurtje, of masseer je jezelf ermee, of
[Centraal] (Aanstaande) docenten - deel VIquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 21:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat doe je dan imago? Je hebt me best nieuwsgierig gemaakt!
Kyara, ga je echt solliciteren? Zoek je ook echt een baan in deze richting?quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 20:34 schreef Kyara het volgende:
Ik zat meer aan deze te denken:
Manager (m/v)
Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van onze winkel in Den Bosch. Naast het zelf actief verkopen van onze handgemaakte cosmetica, ben je verantwoordelijk voor het personeel en de resultaten van de winkel.
Ik denk het niet hoor. Eerlijk gezegd voel ik er ook niet heel veel voor om met mijn opleiding de hele dag de verkoopster uit te hangen (want daar komt het in feite wel op neer). Klinkt misschien arrogant hoor. Bovendien heb ik geen ervaring mbt leidinggeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 22:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Kyara, ga je echt solliciteren? Zoek je ook echt een baan in deze richting?
Dat zou natuurlijk helemaal te gek zijn als je van je hobby je werk kan maken die ook nog eens aansluit op je studie.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 07:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zooo ik ben er bijna klaar voor! Ik ben niet wit uitgeslagen door de Silky Underwear, dankzij het onderlaagje Karma Cream.
Heb gedouched met: Fresh Farmacy, Ultimate Shine Shampoo, American Cream en SnowcakeDaarna nog wat waterige Imperialis, Karma Cream en een flinke laag Silky Underwear. Voordat ik de deur uitga nog wat Smitten op m'n handjes en ik kom de dag wel door
.
Ik had laatst gedroomd dat ik in de lush fabriek was!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Wow! Ik had vannacht de perfecte droom
Mijn moeder had allemaal rekjes voor me gekocht boven de wastafel (dus niet in de douche, bless her!) met alle zeepjes van Lush die ze had aangeschaft!
De schat!
HIWTK was al wel bijna op, maar dat vergaf ik haar toch maar even
Wat een vrolijke boel was het in de badkamer
Heerlijk!!quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:42 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik had laatst gedroomd dat ik in de lush fabriek was!![]()
We zijn niet verslaafd he...![]()
![]()
Ik had gister de love lettuce op m'n gezicht zitten. eerst schrikt m'n moeder zich wezenloos. dan blijft de hond me steeds aankijken, en als ik te dichtbij kom wil ze het van m'n gezicht likkenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 11:29 schreef Sinkwanee het volgende:
Mijn katten doen dat wanneer ik met Never too busy en Karma gedoucht en gesmeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |