Is dat de reactiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:20 schreef Dizer het volgende:
G*dverdommeZit ik net een f*cking uitgebreide OP te maken...
![]()
Nou, deze maar snel volspammen
Ooh jahquote:
Jouw OP is de volgende, zet hem maar vast klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jahen een super gave leuke mooie OP trouwens
Ja ik bedoel, ik was ook heel druk bezig, maar ik was bezig met een plaatje aan te passen en dat moest ik in Photoshop doen, maar ik snap daar geen bal van, ik doe alles met Paintsho Pro 9 en die kan ik helemaal dromen en zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Jouw OP is de volgende, zet hem maar vast klaar
Ik dacht zelf dat ik al te laat zou zijn, ik moest eerst nog een paar caps maken. Daarna stond er nog niets, dus maar meteen gepost![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
op de terugkomst van Miss Dekker & de Goede Tijden............................
enorm verkapte tvp trouwens;)
Het is nog waar ookquote:Vanaf 29 augustus
Goede Tijden, Slechte Tijden
Het afgelopen seizoen eindigde dramatisch met een wanhopige Stefano en een bewusteloze Yasmin in een langzaam zinkende auto. Op maandag 29 augustus zien de bijna twee miljoen vaste kijkers van de populaire RTL 4-soap hoe dit afloopt. Wie overleeft dit drama, of erger nog: wie overleeft het niet? Daarnaast wordt op 2 september de 3000ste aflevering uitgezonden. Dit wordt gevierd met dubbele afleveringen op 1 en 2 september.
Bron: www.rtl.nl
Er gaan veel mensen op vakantie en die zouden GTST dan moeten missen. We mogen al blij zijn dat de zomerstop een paar jaar geleden met een maand werd ingekortquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
belachelijk trouwens, zomerstop in een soap.
ben ik het niet mee eens, zomerstop begon pas in juli [paar jaar terug was dat nog half mei]quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:26 schreef Frey het volgende:
Er gaan veel mensen op vakantie en die zouden GTST dan moeten missen. We mogen al blij zijn dat de zomerstop een paar jaar geleden met een maand werd ingekort
ja daar kan ik niet echt over meepraten, ik val niet op vrouwen.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meer dan Dian of Martine in mijn opinie![]()
Overal bronnen die dat bevestigen... zelfs de Metro (of spits..weet het nooit welke 's ochtends ik het in lees, omdat ik ze beiden lees..) had het staan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:10 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht even hoor, is het zeker dat Dian terugkomt? Ik heb een topicje of 2 gemist geloof ik...
Dat ligt dan aan jou, want ik heb hem gezienquote:
Er staat dus wel bij dat ze terugkomt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef LeBeau het volgende:
Dian (Chris Jolles) staat deze week in de Veronica gids.![]()
Niet meer dan een plaatje met een stukje text erbij over de terugkeer van Dian, maar toch leuk om te zien.
hoe vaak gaan we dat nog vragen....?!??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er staat dus wel bij dat ze terugkomt?
Alle keren dat ze terug zou komen zijn tot nu toe ontkracht en bleek het om een misverstand te gaan ontstaan doordat usertjes zoals jij dat maar al te graag wilden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaak gaan we dat nog vragen....?!??
Nou nou.....is het weer zover deze maand ofzo?quote:JA ZE KOMT TERUG........ klaar. punt. dank u.
Bowien: Dini!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/svd29klein.JPG]afbeelding][/url]
Deel 2
hallo, ik heb niet met je geknikkerd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
usertjes zoals jij
als het topic nou heel snel zou gaan kan ik me voorstellen dat je wel eens wat mist maar met dit tempo is een beetje meelezen toch niet zo moeilijk. serieus, het heeft hier de laatste dagen/weken al tig keer gestaan. Dat het in de metro/spits stond enzo... maar goed, ik bedoelde meer: jij was wmb echt de laatste die het vroeg, nu mag het wel algemeen bekend zijn!quote:Daarom wilde ik nu weten of het letterlijk zwart op wit stond, je kunt anders namelijk van alles
Vandaar dat ik usertjes zeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, ik heb niet met je geknikkerd...
[..]
Kan zijn, maar ik hecht meer waarde aan de Veronica gids als het om dit soort dingen gaat dan aan de Metro/Spits hoe gek dat ook mag klinkenquote:
als het topic nou heel snel zou gaan kan ik me voorstellen dat je wel eens wat mist maar met dit tempo is een beetje meelezen toch niet zo moeilijk. serieus, het heeft hier de laatste dagen/weken al tig keer gestaan. Dat het in de metro/spits stond enzo... maar goed, ik bedoelde meer: jij was wmb echt de laatste die het vroeg, nu mag het wel algemeen bekend zijn!
Hoor je wat je zegt??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vandaar dat ik usertjes zei![]()
[..]
Kan zijn, maar ik hecht meer waarde aan de Veronica gids als het om dit soort dingen gaat dan aan de Metro/Spits hoe gek dat ook mag klinken![]()
Ik zei al dat het misschien raar klinkt, het is echter namelijk zo dat dit soort bronnen dit soort nieuws (soaps, showbizz, enz) soms uit roddelbladen hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je wat je zegt??
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
Veronica = half roddelblad = 1% waar...
Ja terug on topic maar weer, ik vond ze echt geweldig er komt toch nog wel een vervolgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef Frey het volgende:
Dizer, je hebt nog helemaal niets gezegd over de filmpjes![]()
Ja, het volgende filmpje bevat veel Bronkhorstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja terug on topic maar weer, ik vond ze echt geweldig er komt toch nog wel een vervolg![]()
Mooi, een klein beetje Ludo komt er toch wel weer aan te pas?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het volgende filmpje bevat veel Bronkhorst
Ja, wat je toen ook op de plaatjes kon zien. Maar ik kan natuurlijk alleen maar dat laten zien, wat ik nog hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, een klein beetje Ludo komt er toch wel weer aan te pas?
Ja weer Ludo inderdaad![]()
Ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef Frey het volgende:
Dizer, je hebt nog helemaal niets gezegd over de filmpjes![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je wat je zegt??
Veronica = half roddelblad = 1% waar...
die is tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef mark_03 het volgende:
Of die scene met Arnie en Linda op die boot, dat Arnie eraf viel (met dat zeil enzo)
Het is dat Linda erin speelde maar anders was ie buitengewoonquote:
ja dat vraag ik me dus ook af... wie zegt dat het herman rien is, hoe komen jullie erbij dan?en zou die leeftijd van herman-rien wel kloppen dan nu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is het trouwens wel zo dat Jack Herman-Rien is? Dat is toch nog niet zeker of wel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
1. Kranten zijn vaak zo onbetrouwbaar als de pest.
2. De Metro en Spits zijn nog erger dan de rest.
Ik ben net terug van vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zien
Oh, dat was niet m'n bedoeling andersquote:
geen idee, ik vond em via googlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef Chepke het volgende:
[..]
Is dit in een aflevering geweest van het afgelopen seizoen? Zijn er meer foto's van??
Eindelijk Freyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/svd57klein.JPG]afbeelding][/url]
En we gaan weer verder
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo.quote:
Dit keer is het echt... heb het met mijn eigen ogen gelezen in de Metroquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo..
.
Metro.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer is het echt... heb het met mijn eigen ogen gelezen in de Metro![]()
Topwie????quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Metro.. Staat heel vaak onzin in.
.
Zou ze terugkomen als Dian Alberts of Josefine Tophoff??
JEZUS! Dat je dat nog weetquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:46 schreef BVO het volgende:
Schaam je.. Dat was de naam die ze aannam toen ze samen met Huib vertrok. Ze hebben een nieuwe identiteit en paspoort genomen.
Ze was zo leuk.quote:
Ze was de leukste!! En dan komt Babette van Veenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was zo leuk..
Ah, en ik heb de verhaallijn van haar en Huib pas nog gezien.
Bowien staat nog altijd op 1 bij mij.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze was de leukste!! En dan komt Babette van Veen
Synthia (weet niet of de spelling correct is). Zij was een model en viel voor Robertquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:37 schreef Dizer het volgende:
Wie was zij ook al weer...???
[afbeelding]
Toen vloog z'n appartement toch in de fik? Met die kaarsen ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Synthia (weet niet of de spelling correct is). Zij was een model en viel voor Robert
Een paar jaar later maakte ze een comeback, tijdens de skivakantie van Milan en Charlie.
Dit shot doet me denken aan die homo die voor Jessica steeds achter de balie stond... hoe heette hij ook weer? Heeft best een tijd in de serie gespeeld dacht ik (soort Rosa-rol).quote:
Brianquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit shot doet me denken aan die homo die voor Jessica steeds achter de balie stond... hoe heette hij ook weer? Heeft best een tijd in de serie gespeeld dacht ik (soort Rosa-rol).
ÜBERMASTERSUPERDUPERGEILquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7499/404069di.th.gif]afbeelding][/URL]
Ik dacht Magdaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:08 schreef Rodney1988 het volgende:
Was Rosa de opvolgster van Juffrouw Jettie ?? Er zat toch nog 1 vrouw tussen? hoe heette zij ook altweer??
wat een lelijk en dom wicht zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]De RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden krijgt er binnenkort weer een nieuw gezicht bij namelijk Sietse Remmers. Sietse gaat een belangrijke rol spelen samen met Nina Sanders (Marly van der Velden). Binnenkort keert ook de school weer terug in GTST en daar zal een hoop gaan afspelen tussen de twee vriendinnen. Als de wel bekende GTST logs, forums en andere sites dit overnemen graag met bronvermelding naar ons dan is er geen probleem
© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
Ja dacht het dus niet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Ik vrees voor Linda/Ray als koppel.
Linda kent Robert, Jef en natuurlijk haar oude rivaal Laura nog, als zoals jullie zeggen iets met Dennis begint doet ze het weer met de zoon van Robert en Lauraquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een lelijk en dom wicht zeg.
als dian en linda terugkeren, zouden ze dan samen gaan werken of niet.
de twee zijn qua leeftijd en bekende wel een beetje op elkaar aangewezen, want linda kent volgens mij alleen ludo en janine en dian alleen haar familie, en natuurlijk haar aartsrivaal Ludo.
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeedquote:
Maar dat hadden we al 2 topics geledenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeed![]()
Alleen rond de zomercliffhanger, omdat ik die altijd zo spannend mogelijk wil houden voor mezelfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
Frey, leg eens uit, waarom heb jij zo'n hekel aan spoilers?
Daar zou ik wel wat om geven, maar niet omdat het een spoiler isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik dus zou zeggen dat Ludo eruit gaat zou je er niks om geven? (als het dus waar zou zijn)?
In juni ook, want ben ik gewoon minder aanwezigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:31 schreef Svensational het volgende:
Nou goed, dan kan ik dus tot juni 2006 weer met jou door 1 deur
Ja, maar jij hebt dan de vervelende eigenschap om te melden dat je niet meer komt i.v.m. zomercliff, alsof iedereen je gaat missen danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:33 schreef Frey het volgende:
[..]
In juni ook, want ben ik gewoon minder aanwezig
Ja, misschien denken ze wel dat ik een ongeluk heb gehad ofzo en dat ik in het ziekenhuis lig, omdat ik al een tijdje niets gepost hebquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan de vervelende eigenschap om te melden dat je niet meer komt i.v.m. zomercliff, alsof iedereen je gaat missen dan(niet lullig bedoeld overigens
)
Ach, binnenkort gaan we er gewoon weer lekker tegenaan. Weer wat leven brengen in de topics. Ik neem alles op, dus ik zal dan proberen om in het weekend shots te posten van de afgelopen week en eventueel ook een filmpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:45 schreef Svensational het volgende:
Ik had er een jaar geleden toen een "vette ruzie" over met Dizer.
En door mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeed![]()
quote:Chris Jolles niet terug in GTST!
Andere actrice!
De geruchten gingen al langer, maar het is nu zeker: Babette van Veen keert terug in de RTL4-soap Goede Tijden, Slechte Tijden. De omroep heeft dat gisteren officieel bevestigd. In 1998 verliet ze de serie omdat ze 'voorgoed' naar Brazilië vertrok met haar broer Simon (gespeeld door Rick Engelkes). Maar wie weggaat kan natuurlijk altijd terugkomen... De 37-jarige actrice pakt in het nieuwe seizoen haar oude rol van Linda Dekker weer op. In de zeven jaar dat ze niet in de soap te zien was kreeg ze twee zoontjes met haar man Bas Westerweel. De jongste, Silvijn, is nu ruim een jaar.
Ook terug in de serie komt het karakter Dian Alberts. Zij wordt echter niet gespeeld door een van de twee eerdere 'Diannen', Lotte van Dam en Chris Jolles, maar door een nieuw gezicht: Rixt Leddy. Zij is de dochter van acteur John Leddy.
Hij heeft jarenlang in Zeg eens Aaa...de rol van Koos Dobbelsteen vertolkt. Vader en dochter hebben ook samen op de planken gestaan in het stuk Daar komen de Leddy's. In de eerste week van het nieuwe seizoen, dat begint op 29 augustus, maakt Rixt haar opwachting. Babette komt later aan bod. Wanneer precies is nog niet bekend.
De soap bestaat in oktober alweer vijftien jaar. Op 2 september wordt de 3000e aflevering uitgezonden. Privé / GTST club
Dan boycot ik die grafserie helemaal.quote:
[fok-irritante-kutpuber-man-pimp... ... ...opmerking-modus]quote:
Nopequote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Verkoop je ze ook???????![]()
Als ik het heeeeel lief vraag, wil je dan een filmpje voor me maken?????quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Nope
Jullie moeten het met shots doen en af en toe wat filmpjes
Pittige Tijden DVD?!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:45 schreef mark_03 het volgende:
Linda op de boot met Arnie
Heb trouwens laatst m'n Pittige Tijden DVD binnengekregen ... stond ook een scene op met Linda en Arnie op een boot, maar dat even terzijde.
Ligt eraanquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:11 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Als ik het heeeeel lief vraag, wil je dan een filmpje voor me maken?????![]()
Wilde dat filmpje van Roxy en Ludoquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:56 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan
Van de eerste 4 dvds en de laatste weet ik nog niet hoe ik die naar de pc meot kopiëren, omdat die anders zijn
Kopietje van de Pittige Tijden video's op DVDquote:Op donderdag 11 augustus 2005 19:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Pittige Tijden DVD?!Waar kan je die halen, nergens gezien
Ohh, jammer zegquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:16 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kopietje van de Pittige Tijden video's op DVD. Officieel zijn de video's / afleveringen niet op DVD uitgekomen en dat gaat volgens het laatste nieuws ook niet meer gebeuren
.
quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Zo zal ze er dus uitzien in GTST.
Roxy zit tegenwoordig in een filmpje van Sire over mensen met te korte lontjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wilde dat filmpje van Roxy en Ludo![]()
Als je het ooit heb, wil je het dan ff zeggen????![]()
Een gemiste kans! Want serieus.... Nummer 1 personage/actrice van GTST ooit! Gevolgd door Lindaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ken de de vorige Dian niet, dus het maakt mij niet uit.
Ja, Ludo zou ik de grootste ramp vinden en dan zal ik ook zeggen dat ik niet meer kijk, maar dat meen ik dan nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Chris Jolles... Dit is net zo iets alsof ze Bowien door iemand anders laten spelen.
Of voor jullie: Ludo..
Waar kan ik hem zien???quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Roxy zit tegenwoordig in een filmpje van Sire over mensen met te korte lontjes.
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waar kan ik hem zien???![]()
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:
[[url=http://www.sire.nl/kortlontje/media/images/visual_hp_5.jpg]afbeelding][/url]
Soms houd ik echt van jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:
[[url=http://www.sire.nl/kortlontje/media/images/visual_hp_5.jpg]afbeelding][/url]
Sinds wanneer hebben die twee een kindje???quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staat
OKay, dit is genoeg geweest!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staat
Ja he, als ze Ludo nu ineens zouden vervangen die is echt heel vaak in beeld geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Chris Jolles... Dit is net zo iets alsof ze Bowien door iemand anders laten spelen.
Of voor jullie: Ludo..
Vanavond toch een herhaling van de laatste week?quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:37 schreef pberends het volgende:
Vanavond weer... een van de minst boeiende vervolgen op een slechte cliffhanger.
Oh my Godquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vanavond toch een herhaling van de laatste week?
aaah, ik dacht dat het nieuwe seizoen alweer ging beginnen!quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Vanavond beginnen de herhalingen van de laatste twee weken.
Waar stond dat dan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik las vanmiddag dat die gozer die Morris speelt is ontslagen, hallelujah....
Vraag me alleen af om dat personage nu definitief verdwijnt want die rol is ook al door honderdduizend anderen gespeeld...
Echt zo'n Talpa-actiequote:Op maandag 15 augustus 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Vanavond beginnen de herhalingen van de laatste twee weken.
Janine wordt met het jaar beter. Ze is als wijnquote:
een of ander roddelblad, contract wordt niet verlengdquote:
wie is die middelstequote:Op maandag 15 augustus 2005 21:06 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Tha Pimp aan de rechterkant.
Haal alle foto`s maar weg, joh.quote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Kunnen we het spammen even achterwege laten?
Ja hoor er wordt echt veel gespammed hier (niet dusquote:Op maandag 15 augustus 2005 23:51 schreef Duiveltja het volgende:
Kunnen we het spammen even achterwege laten?
Die plaatjes zijn van ons hoor. Wij zijn de enigste/eerste van NL die deze plaatjes gepubliceert hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:47 schreef Dizer het volgende:
Zeg, soapupdate is toch van Iwan? Wat doen dan plaatjes van soapupdate op gtstclub dan???
gelul !quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn van ons hoor. Wij zijn de enigste/eerste van NL die deze plaatjes gepubliceert hebben.
Misschien komt hij op z'n wereldreis de recast van Arnie wel tegen.quote:KOERT-JAN DE BRUIJN UIT GTST?
Er wordt gefluisterd in de wandelgangen van Aalsmeer dat Koert-Jan de Bruijn zeer binnenkort een punt achter zijn carriere zet bij GTST. Of dat waar is, dat valt te betwijfelen. Net als Christophe Haddad is Koert-Jan de Bruijn dit seizoen nog te zien in GTST, maar daarna gaat Koert-Jan waarschijnlijk een lange wereldreis maken. In een jongerentijdschrift vertelt hij: "Binnenkort ga ik een wereldreis maken van minstens drie jaar!" aldus Koert-Jan. Voorlopig kan je dus nog gewoon genieten van Dennis Tuinman, maar voor hoelang, dat weet niemand!
Koert-Jan de Bruijn is sinds seizoen 13 te zien in GTST als Dennis Tuinman, die eigenlijk Arnie Alberts bleek te zijn. Hoe Dennis zal reageren op dit nieuws, is vanaf 29 augustus iedere werkdag op RTL 4 te zien.
BRON: GTST Club
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:47 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien komt hij op z'n wereldreis de recast van Arnie wel tegen.![]()
Lieve schat, ik hou heel veel van je, maar ik moet wel even eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Die plaatjes zijn van ons hoor. Wij zijn de enigste/eerste van NL die deze plaatjes gepubliceert hebben.
Ik vind het niet leuk dat ie weg gaat! Ik bedoel ik begin hem net leuk te vinden!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]. Ik zal die aap niet missen. Hij heeft het volgens mij een beetje hoog in z'n bol gekregen met z'n wereldreis van 3 jaar. Niemand die 'm daarna nog terugwilt... alhoewel, misschien GTST wel
.
Vind ik ook. Hij heeft een erg relaxte rol gekregen sinds hij uit zijn coma ontwaakt is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat ie weg gaat! Ik bedoel ik begin hem net leuk te vinden!!!
Inderdaad! En stiekem vind ik die verhaallijn best leukquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij heeft een erg relaxte rol gekregen sinds hij uit zijn coma ontwaakt is.
Maar ik vind die Alex van Heteren (Guus Tuinman) ook hartstikke goed acteren. Eindelijk weer eens een ouder iemand erin met goeie acteertalenten. Vooral de scènes tussen Guus en Dennis vind ik erg goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad! En stiekem vind ik die verhaallijn best leuk
Vraag dan aan Frey. Frey, wie had de persfoto`s eerder? GTST.Nl of GTSTWeb.com?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lieve schat, ik hou heel veel van je, maar ik moet wel even eerlijk zijn.
Als ik nu inlog op www.gtst.nl zie ik al die plaatjes die jullie ook hebben. En nou denk ik dus niet dat jullie eerder zijn dan gtst.nl. Of te wel, gtst.nl zijn de eersten die deze gepublicieerd hebben. En ik over soapupdate, ik had het over de goudkust foto's
Eeeeh... die hele personage moet wegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
++ Headline: Ray Groenoord is gerecast!
gtst.nlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Vraag dan aan Frey. Frey, wie had de persfoto`s eerder? GTST.Nl of GTSTWeb.com?
quote:'Goede Tijden...' krijgt nieuw introfilmpje
Gepubliceerd op woensdag 17 augustus 2005
AMSTERDAM (ANP) - De na vijftien jaar nog steeds populaire RTL4-soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' (GTST) krijgt vanaf 2 september een nieuw introfilmpje, een zogenoemde leader. Dat bracht RTL woensdag naar buiten.
Op 2 september viert RTL de 3000e aflevering van GTST, een tv-serie die elke werkdag nog altijd goed is voor gemiddeld twee miljoen kijkers. De kijkers maakten op 2 oktober 1990 voor het eerst kennis met de soap.
De tv-makers gaan het kenmerkende aanvangsmuziekje nu opfrissen. Ook wordt het filmpje anders. De diverse acteurs worden nog wel steeds afzonderlijk aan de kijkers voorgesteld, maar niet langer gebeurt dat in de vorm van foto's met een kartelrandje die uit een fotocollage naar voren komen.
quote:
Mijn God, gaan ze de moderne kant op net zoals ONM. Wat een mislukking. Zeker componed by DJ Tiestoquote:
Slechte keuze.quote:
Nou nou, wel een beetje op de taal blijven letten he!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:34 schreef Nano het volgende:
[..]
Doen ze al jaren, laatste week herhalen. Alleen dit jaar de laatste twee wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 06:26 schreef JohnDope het volgende:
Wat is dat voor iets achterlijks op rtl4 die oude afleveringen? Denken ze daar dat we allemaal dom zijn?
quote:SEBASTIAAN LABRIE BLIJFT!
Bram vervangt Sebastiaan op de planken! Een nieuwe, daverende klucht waarin campingeigenaar Jon zich staande probeert te houden in een wereld vol ritsen, trekhaken en haringen, veeleisende gasten en een bekakte buurvrouw. Als de camping met sluiting bedreigd wordt, probeert hij uit alle macht de tent overeind te houden. Hij zakt steeds verder weg in een hilarische draaikolk van problemen, verzinsels en verwarringen. Spel: Jon van Eerd, Lucie de Lange, Bram Bart en anderen. Regie: Caroline Frerichs. Sebastiaan Labrie is vervangen door Bram Bart. Sebastiaan blijft dus gewoon in GTST!
bron
Maandag 29 augustus gaat seizoen 16 van start. Donderdag 1 en vrijdag 2 september komen er dubbellange afleveringen, op vrijdag gevolgd door een half uur durende special vanwege de 3000e aflevering.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:36 schreef mark_03 het volgende:
Wanneer de eerste NIEUWE aflevering?
Blunder? je bedoelt dat Robert en Dennis niet het zelfde DNA hebben?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:52 schreef Iwan1976 het volgende:
RTL Boulevard had net een item over de zogenaamde Arnie/Dennis blunder.
Mark van Eeuwen (Jack Woods) kwam ook nog even aan het woord.
Hey, dat heb ik ook gezegd!!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef babette21 het volgende:
én ik had [als enige!!!] gelijk over Yasmin en 't feit dat ze NIET dood is [zie foto's op gtst.nl]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no shit?! had ik een medestander in deze theorie?! tofquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:47 schreef BVO het volgende:
Hey, dat heb ik ook gezegd!!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
no shit?! had ik een medestander in deze theorie?! tof
wel goed van ons he, dat wij het al doorzagen enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]Het komt regelrecht uit de TVfilmgids, kijk maar na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NIET SNAPPEN?? NUT???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet wat voor nut het heeft om Miss Dekker terug te laten keren.
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken? En zal Eric meekomen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:55 schreef BVO het volgende:
[..]
NIET SNAPPEN?? NUT???.
Schaam je!.
Al was het alleen maar om het acteerniveau wat op te krikken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken? En zal Eric meekomen?![]()
Alleen Joris Putman moet nog moven, dan zit het wel snor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Al was het alleen maar om het acteerniveau wat op te krikken..
relschoppenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:58 schreef Nano het volgende:
Linda was fantastisch, maar wat heeft zij nou nog in Meerdijk te zoeken?
hij mag wegblijven, hij is haar Tichoquote:En zal Eric meekomen?![]()
Ja, idd... dat kan helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:17 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Blunder? je bedoelt dat Robert en Dennis niet het zelfde DNA hebben?
zag hem ook op één van die foto's staan, heeft net zo'n plofkop gekregen als Robin Rienstraquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef Nano het volgende:
Alleen Joris Putman moet nog moven, dan zit het wel snor.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kan jij drammen zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Oke ik ben dus de enige die het raar vind dat isabella nog geen afscheid heeft gehad
Excuses, ik heb het weggehaald.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat heeft dat van Jimmy geduld te maken met het nieuwe gtst siezoen ?![]()
Wel triest trouwens ik vond hem altijd aardig overkomen .
Zo kennen we je weer, Digiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:09 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat kan jij drammen zeg
ik heb dat nou al 3x gelezen, dat jij dat vind.
sorry moest ik ff kwijt, verder geen probleem !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo kennen we je weer, Digi![]()
Tja, de beste vrienden van Isabella weten dat ze nog leeft en die zouden normaal een ceremonie organiseren
Ik zag haar eerst voor Barbara aanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:12 schreef digispeed het volgende:
ik vind trouwens rixt op die foto in laura's woonkamer wel heel veel lijken op cleo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:08 schreef Dizer het volgende:Altijd LudoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk![]()
Daarom moet hij het ook zijn die Janine uit de klauwen van Ray Groenoord redt
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee, dat was de schuld van Yasmin die begon te trekkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Dizer het volgende:![]()
Linda komt Ludo vermoorden omdat de kogel die Simon heeft opgevangen voor Stefano was bedoeld maar door Ludo dat mis ging!!!
![]()
prima plan, de reden maakt me niet eens zoveel uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef Dizer het volgende:![]()
Linda komt Ludo vermoorden omdat de kogel die Simon heeft opgevangen voor Stefano was bedoeld maar door Ludo dat mis ging!!!
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
prima plan, de reden maakt me niet eens zoveel uit
Maakt niet uit, hij haalde haar terugquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Frey het volgende:
Maar Linda en Ludo waren toch geen vijanden
Het was tenslotte Ludo die Linda terughaalde toen Simon terug was![]()
Al was het natuurlijk uit eigenbelang![]()
Ben alleen benieuwd wat haar verhaallijn gaat worden. Arnie en Roos zijn weg en Laura gaat er tijdelijk uit. Misschien komt ze pas als Jette weer terug is?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maakt niet uit, hij haalde haar terug
Ze gaat meespelen in Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Dizer het volgende:
Tijdelijk eruit?? Warrom?? Wist ik niet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze gaat meespelen in Tita Tovenaar
Maar ze heeft gelukkig nog lang geen genoeg van GTST en komt dus gewoon weer terug![]()
Ok, een foto van de cast van Tita Tovenaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef Dizer het volgende:
Frey, we moeten zo even doorposten, ik ben bezige met een nieuw topic
En dingetje uit Sam Samquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Ok, een foto van de cast van Tita Tovenaar
[afbeelding]
Rob Verheijen doet ook mee
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:04 schreef babette21 het volgende:
alsof er een reden nodig is om Miss Dekker terug te halen
Als ze nou die Reinout Oerleknoet wisten over te halen om terug te komen, dan kreeg je echt een prachtige verhaallijn. Dennis blijkt toch niet de zoon van Robert en Laura te zijn en zo wordt Arnie weer herenigd met zijn ouders. En dan ook nog Linda die terugkeert, zou zo mooi kunnen wordenquote:
Ze speelt Grobbema, de moeder van Grobelia. Maar die namen zeggen me niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef babette21 het volgende:
laat me raden: Jet speelt de toverheks
vroeg ik me ook al afquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:12 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Wat is dat voor wazige kerel aan de linkerkant :S
Dat zou wel heeeeel gaaf zijn!!!!! En Linda die niet kan kiezen tussen Dennis of Arnie...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:13 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze nou die Reinout Oerleknoet wisten over te halen om terug te komen, dan kreeg je echt een prachtige verhaallijn. Dennis blijkt toch niet de zoon van Robert en Laura te zijn en zo wordt Arnie weer herenigd met zijn ouders. En dan ook nog Linda die terugkeert, zou zo mooi kunnen worden![]()
We ontvoeren Reinout, binden hem vast en laten hem onder dwang een contract tekenen voor een jaar GTST![]()
Het schijnt dat hij de set vroegtijdig verlaten heeft door de grote fout in de verhaallijn van Dennis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:20 schreef Dizer het volgende:
Blijft de vader van Dennis eigenlijk in de serie?
Uuhm... ze kunnen toch niet zeggen dat het nu dus helemaal niet zo is...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij de set vroegtijdig verlaten heeft door de grote fout in de verhaallijn van Dennis.
Jammer, want ik vond hem echt goed acteren en hij was zeker een aanwinst![]()
Ik heb geen idee, we zullen moeten afwachten tot volgend seizoen. Maar ik heb liever dat ze het cancelen, want kom op nou. Het idee dat Laura met haar zoon getrouwd is, dat Dennis iets had met zijn halfzus en bijna een kind kreeg van zijn moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuhm... ze kunnen toch niet zeggen dat het nu dus helemaal niet zo is...Dat hele verhaallijn???
Ik zal kijkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:25 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, Frey.... kan jij van de nieuwe leader heeeel veeel plaatjes en zo gaan screenen binnenkort.. kan ik een mooie OP in elkaar zetten
Dat van Arnie boeit me niet. Dat van Dennis vind ik juist een leuke verhaallijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, we zullen moeten afwachten tot volgend seizoen. Maar ik heb liever dat ze het cancelen, want kom op nou. Het idee dat Laura met haar zoon getrouwd is, dat Dennis iets had met zijn halfzus en bijna een kind kreeg van zijn moeder![]()
Bovendien moeten ze Arnie met rust laten.
Ik had het alleen over caps hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik zal kijken
Maar ik zet natuurlijk pas alles over als de DVD vol is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |