Mijn bron is betrouwbaar. Laten we het daar op houden.quote:Op maandag 30 augustus 2004 23:17 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Wat is jouw bron over Dorothea?![]()
Laterquote:Op maandag 30 augustus 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
ik ga off... ciao
Dit is geen Steviow.. denk ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:20 schreef Svensational het volgende:
@Fokkie2004: Hoeveel klonen ga je nog aanmaken? Lazer gewoon een keertje op....
Volgens mij wel...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 09:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Dit is geen Steviow.. denk ik..
quote:Volgens de kijkcijferoverzichten van de NOS is de 1e aflevering van GTST in het nieuwe seizoen gisteravond bekeken door 2.375.000 kijkers. RTL4 had op dat moment een marktaandeel van 36%. Naar de herhaling van afgelopen vrijdag keek slechts een derde van dit aantal.
De tegenhanger Onderweg Naar Morgen, tegenwoordig ONM genaamd, is gisteravond bekeken door 756.000 kijkers met een marktaandeel van 16%. Yorin had vorig seizoen plannen om te stoppen met ONM wegens tegenvallende kijkcijfers en geeft momenteel de serie één laatste kans met een totaal vernieuwde serie die een behoorlijke verjonging heeft ondergaan. Ook Idols-Eric speelt hierin nu een rol. Het is afwachten of de nieuwe vorm aanslaat en hoe Yorin de kijkcijfers beoordeelt...
Wist ik vrijdag al dattie adt ging zeggen. De ondertiteling gaf nog wat text door aan het eind (waar normaal de "Volgende Keer" wordt besproken.quote:Op maandag 30 augustus 2004 22:56 schreef janimie het volgende:
[..]
Nee drama, Ray stond al helemaal klaar in vangnethouding nog voor Janine instortte op straat![]()
Ludo was grappig met z'n "Pissebed"![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:49 schreef Zhenar het volgende:
Ik had me zo verheugd op deze aflevering, maar ben het... VERGETEN!!!![]()
Ik neem het nu op, maar vind eigenlijk dat ik GTST niet meer waard ben. Eens denken hoe ik kan gaan boetedoen...
Doe het nou maar gewoon, dan is iedereen blij. Tussen [spoiler ] en [/ spoiler]quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:55 schreef digispeed het volgende:
niet zeuren jij
ik zie hier mee spoilers tussen.
Das * jah...quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:08 schreef GSMboy het volgende:
Wil ik net GTST nog een keer zien. Lig de Crashhema dr uit met de kabel:(:(
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:28 schreef amaranta het volgende:
a) waarom zou Benjamin een engel worden. En b) waar haalt hij dat witte pak vandaan, is er soms een C&A in de hemel?
b) wanneer wordt Laura omgebouwd tot man, omdat ze beseft dat ze al die tijd in het lichaam van een man heeft geleefd (of een man in haar lichaam dwz Arnie) en een homosexuele relatie met Robert begint. Die gay wordt nadat Valerie zelfmoord heeft gepleegd omdat ze gezien heeft dat Charlie en Babs nader tot elkaar zijn gekomen na de brand.
zoiets?
He Fokkie2004 nog een andere gebruikersnaam erbij?quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 10:51 schreef wootahH het volgende:
benjammin gaat tog fulltime dj-en scratch scratch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Fokkie2004 heeft net weer een nieuwe kloon.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 01:20 schreef Svensational het volgende:
@Fokkie2004: Hoeveel klonen ga je nog aanmaken? Lazer gewoon een keertje op....
@Dada: Wel hier posten maar niet in ShowChat????.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:23 schreef Bupatih het volgende:Ik zou het erg zwak vinden als isabella na dit alles vrolijk door meerdijk blijft huppelen. Het mag wel voor een maandje maar daarna moet ze toch echt ergens in een bodemloze put gegooid worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
Hij blijft maar doorgaan...En dan heb ik gewoon niet goed opgelet gister in SCquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:24 schreef Dada het volgende:
[..]
Fokkie2004 heeft net weer een nieuwe kloon.
Ik postte gisteravond ook in ShowChat hoor. Had misschien even moeten melden dat ik naar bed ging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:27 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:27 schreef BVO het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:31 schreef BVO het volgende:
[..]* heeft geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*
www.goodgames.nl
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:31 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Ik weet het al zeker:quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
We moeten gewoon de afleveringen gaan kijken, dan weten we het zeker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het al zeker:NeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het nog te koop? Ik moét dat lezen
www.goodgames.nl
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:36 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik weet het al zeker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:38 schreef BVO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Bupatih op 31-08-2004 11:44:41 (die --> dat) ]Clementine: Are you nuts?
Ik zal eens kijken of ik hem nog heb.quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:38 schreef Fokkie2004 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Is het nog te koop? Ik moét dat lezen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Clementine: Are you nuts?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:38 schreef BVO het volgende:
[..]En toch ben ik er voor 90% zeker van dat het zo is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die met de ballen in de bek.
Ctrl+A...alles lekker blauw..leest fantastischquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 11:42 schreef Svensational het volgende:
Ehmmm...speculeren hoefde toch niet tussen spoilertags??? Dit leest ook irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |