Linda kent Robert, Jef en natuurlijk haar oude rivaal Laura nog, als zoals jullie zeggen iets met Dennis begint doet ze het weer met de zoon van Robert en Lauraquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:22 schreef digispeed het volgende:
[..]
wat een lelijk en dom wicht zeg.
als dian en linda terugkeren, zouden ze dan samen gaan werken of niet.
de twee zijn qua leeftijd en bekende wel een beetje op elkaar aangewezen, want linda kent volgens mij alleen ludo en janine en dian alleen haar familie, en natuurlijk haar aartsrivaal Ludo.
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeedquote:
Maar dat hadden we al 2 topics geledenquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeed![]()
Alleen rond de zomercliffhanger, omdat ik die altijd zo spannend mogelijk wil houden voor mezelfquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:20 schreef Svensational het volgende:
Frey, leg eens uit, waarom heb jij zo'n hekel aan spoilers?
Daar zou ik wel wat om geven, maar niet omdat het een spoiler isquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:26 schreef Svensational het volgende:
Maar als ik dus zou zeggen dat Ludo eruit gaat zou je er niks om geven? (als het dus waar zou zijn)?
In juni ook, want ben ik gewoon minder aanwezigquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:31 schreef Svensational het volgende:
Nou goed, dan kan ik dus tot juni 2006 weer met jou door 1 deur
Ja, maar jij hebt dan de vervelende eigenschap om te melden dat je niet meer komt i.v.m. zomercliff, alsof iedereen je gaat missen danquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:33 schreef Frey het volgende:
[..]
In juni ook, want ben ik gewoon minder aanwezig
Ja, misschien denken ze wel dat ik een ongeluk heb gehad ofzo en dat ik in het ziekenhuis lig, omdat ik al een tijdje niets gepost hebquote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt dan de vervelende eigenschap om te melden dat je niet meer komt i.v.m. zomercliff, alsof iedereen je gaat missen dan(niet lullig bedoeld overigens
)
Ach, binnenkort gaan we er gewoon weer lekker tegenaan. Weer wat leven brengen in de topics. Ik neem alles op, dus ik zal dan proberen om in het weekend shots te posten van de afgelopen week en eventueel ook een filmpje.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 01:45 schreef Svensational het volgende:
Ik had er een jaar geleden toen een "vette ruzie" over met Dizer.
En door mij.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Topic kon eigenlijk beter de terugkeer van Dian heten aangezien hier het meest naar verlangd wordt, althans door sommige leden, he Digispeed![]()
quote:Chris Jolles niet terug in GTST!
Andere actrice!
De geruchten gingen al langer, maar het is nu zeker: Babette van Veen keert terug in de RTL4-soap Goede Tijden, Slechte Tijden. De omroep heeft dat gisteren officieel bevestigd. In 1998 verliet ze de serie omdat ze 'voorgoed' naar Brazilië vertrok met haar broer Simon (gespeeld door Rick Engelkes). Maar wie weggaat kan natuurlijk altijd terugkomen... De 37-jarige actrice pakt in het nieuwe seizoen haar oude rol van Linda Dekker weer op. In de zeven jaar dat ze niet in de soap te zien was kreeg ze twee zoontjes met haar man Bas Westerweel. De jongste, Silvijn, is nu ruim een jaar.
Ook terug in de serie komt het karakter Dian Alberts. Zij wordt echter niet gespeeld door een van de twee eerdere 'Diannen', Lotte van Dam en Chris Jolles, maar door een nieuw gezicht: Rixt Leddy. Zij is de dochter van acteur John Leddy.
Hij heeft jarenlang in Zeg eens Aaa...de rol van Koos Dobbelsteen vertolkt. Vader en dochter hebben ook samen op de planken gestaan in het stuk Daar komen de Leddy's. In de eerste week van het nieuwe seizoen, dat begint op 29 augustus, maakt Rixt haar opwachting. Babette komt later aan bod. Wanneer precies is nog niet bekend.
De soap bestaat in oktober alweer vijftien jaar. Op 2 september wordt de 3000e aflevering uitgezonden. Privé / GTST club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |