quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je wat je zegt??
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
Veronica = half roddelblad = 1% waar...
die is tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef mark_03 het volgende:
Of die scene met Arnie en Linda op die boot, dat Arnie eraf viel (met dat zeil enzo)
Het is dat Linda erin speelde maar anders was ie buitengewoonquote:
ja dat vraag ik me dus ook af... wie zegt dat het herman rien is, hoe komen jullie erbij dan?en zou die leeftijd van herman-rien wel kloppen dan nu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is het trouwens wel zo dat Jack Herman-Rien is? Dat is toch nog niet zeker of wel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
1. Kranten zijn vaak zo onbetrouwbaar als de pest.
2. De Metro en Spits zijn nog erger dan de rest.
Ik ben net terug van vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zien
Oh, dat was niet m'n bedoeling andersquote:
geen idee, ik vond em via googlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef Chepke het volgende:
[..]
Is dit in een aflevering geweest van het afgelopen seizoen? Zijn er meer foto's van??
Eindelijk Freyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/svd57klein.JPG]afbeelding][/url]
En we gaan weer verder
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo.quote:
Dit keer is het echt... heb het met mijn eigen ogen gelezen in de Metroquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo..
.
Metro.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dit keer is het echt... heb het met mijn eigen ogen gelezen in de Metro![]()
Topwie????quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Metro.. Staat heel vaak onzin in.
.
Zou ze terugkomen als Dian Alberts of Josefine Tophoff??
JEZUS! Dat je dat nog weetquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:46 schreef BVO het volgende:
Schaam je.. Dat was de naam die ze aannam toen ze samen met Huib vertrok. Ze hebben een nieuwe identiteit en paspoort genomen.
Ze was zo leuk.quote:
Ze was de leukste!! En dan komt Babette van Veenquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze was zo leuk..
Ah, en ik heb de verhaallijn van haar en Huib pas nog gezien.
Bowien staat nog altijd op 1 bij mij.quote:Op maandag 8 augustus 2005 01:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ze was de leukste!! En dan komt Babette van Veen
Synthia (weet niet of de spelling correct is). Zij was een model en viel voor Robertquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:37 schreef Dizer het volgende:
Wie was zij ook al weer...???
[afbeelding]
Toen vloog z'n appartement toch in de fik? Met die kaarsen ?quote:Op maandag 8 augustus 2005 02:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Synthia (weet niet of de spelling correct is). Zij was een model en viel voor Robert
Een paar jaar later maakte ze een comeback, tijdens de skivakantie van Milan en Charlie.
Dit shot doet me denken aan die homo die voor Jessica steeds achter de balie stond... hoe heette hij ook weer? Heeft best een tijd in de serie gespeeld dacht ik (soort Rosa-rol).quote:
Brianquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:45 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dit shot doet me denken aan die homo die voor Jessica steeds achter de balie stond... hoe heette hij ook weer? Heeft best een tijd in de serie gespeeld dacht ik (soort Rosa-rol).
ÜBERMASTERSUPERDUPERGEILquote:Op maandag 8 augustus 2005 18:37 schreef BVO het volgende:
[[url=http://img15.imageshack.us/img15/7499/404069di.th.gif]afbeelding][/URL]
Ik dacht Magdaquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 11:08 schreef Rodney1988 het volgende:
Was Rosa de opvolgster van Juffrouw Jettie ?? Er zat toch nog 1 vrouw tussen? hoe heette zij ook altweer??
wat een lelijk en dom wicht zeg.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:03 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]De RTL 4 soap Goede Tijden Slechte Tijden krijgt er binnenkort weer een nieuw gezicht bij namelijk Sietse Remmers. Sietse gaat een belangrijke rol spelen samen met Nina Sanders (Marly van der Velden). Binnenkort keert ook de school weer terug in GTST en daar zal een hoop gaan afspelen tussen de twee vriendinnen. Als de wel bekende GTST logs, forums en andere sites dit overnemen graag met bronvermelding naar ons dan is er geen probleem
© www.tvvrouwen-online.ontheweb.nl
Ja dacht het dus niet hequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:26 schreef BVO het volgende:
Ik vrees voor Linda/Ray als koppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |