Is dat de reactiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:20 schreef Dizer het volgende:
G*dverdommeZit ik net een f*cking uitgebreide OP te maken...
![]()
Nou, deze maar snel volspammen
Ooh jahquote:
Jouw OP is de volgende, zet hem maar vast klaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh jahen een super gave leuke mooie OP trouwens
Ja ik bedoel, ik was ook heel druk bezig, maar ik was bezig met een plaatje aan te passen en dat moest ik in Photoshop doen, maar ik snap daar geen bal van, ik doe alles met Paintsho Pro 9 en die kan ik helemaal dromen en zo...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Jouw OP is de volgende, zet hem maar vast klaar
Ik dacht zelf dat ik al te laat zou zijn, ik moest eerst nog een paar caps maken. Daarna stond er nog niets, dus maar meteen gepost![]()
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
op de terugkomst van Miss Dekker & de Goede Tijden............................
enorm verkapte tvp trouwens;)
Het is nog waar ookquote:Vanaf 29 augustus
Goede Tijden, Slechte Tijden
Het afgelopen seizoen eindigde dramatisch met een wanhopige Stefano en een bewusteloze Yasmin in een langzaam zinkende auto. Op maandag 29 augustus zien de bijna twee miljoen vaste kijkers van de populaire RTL 4-soap hoe dit afloopt. Wie overleeft dit drama, of erger nog: wie overleeft het niet? Daarnaast wordt op 2 september de 3000ste aflevering uitgezonden. Dit wordt gevierd met dubbele afleveringen op 1 en 2 september.
Bron: www.rtl.nl
Er gaan veel mensen op vakantie en die zouden GTST dan moeten missen. We mogen al blij zijn dat de zomerstop een paar jaar geleden met een maand werd ingekortquote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:11 schreef JohnDDD het volgende:
belachelijk trouwens, zomerstop in een soap.
ben ik het niet mee eens, zomerstop begon pas in juli [paar jaar terug was dat nog half mei]quote:Op zaterdag 30 juli 2005 14:26 schreef Frey het volgende:
Er gaan veel mensen op vakantie en die zouden GTST dan moeten missen. We mogen al blij zijn dat de zomerstop een paar jaar geleden met een maand werd ingekort
ja daar kan ik niet echt over meepraten, ik val niet op vrouwen.quote:Op zondag 31 juli 2005 01:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meer dan Dian of Martine in mijn opinie![]()
Overal bronnen die dat bevestigen... zelfs de Metro (of spits..weet het nooit welke 's ochtends ik het in lees, omdat ik ze beiden lees..) had het staan!quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:10 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht even hoor, is het zeker dat Dian terugkomt? Ik heb een topicje of 2 gemist geloof ik...
Dat ligt dan aan jou, want ik heb hem gezienquote:
Er staat dus wel bij dat ze terugkomt?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:33 schreef LeBeau het volgende:
Dian (Chris Jolles) staat deze week in de Veronica gids.![]()
Niet meer dan een plaatje met een stukje text erbij over de terugkeer van Dian, maar toch leuk om te zien.
hoe vaak gaan we dat nog vragen....?!??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:20 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er staat dus wel bij dat ze terugkomt?
Alle keren dat ze terug zou komen zijn tot nu toe ontkracht en bleek het om een misverstand te gaan ontstaan doordat usertjes zoals jij dat maar al te graag wilden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaak gaan we dat nog vragen....?!??
Nou nou.....is het weer zover deze maand ofzo?quote:JA ZE KOMT TERUG........ klaar. punt. dank u.
Bowien: Dini!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:08 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/svd29klein.JPG]afbeelding][/url]
Deel 2
hallo, ik heb niet met je geknikkerd...quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
usertjes zoals jij
als het topic nou heel snel zou gaan kan ik me voorstellen dat je wel eens wat mist maar met dit tempo is een beetje meelezen toch niet zo moeilijk. serieus, het heeft hier de laatste dagen/weken al tig keer gestaan. Dat het in de metro/spits stond enzo... maar goed, ik bedoelde meer: jij was wmb echt de laatste die het vroeg, nu mag het wel algemeen bekend zijn!quote:Daarom wilde ik nu weten of het letterlijk zwart op wit stond, je kunt anders namelijk van alles
Vandaar dat ik usertjes zeiquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
hallo, ik heb niet met je geknikkerd...
[..]
Kan zijn, maar ik hecht meer waarde aan de Veronica gids als het om dit soort dingen gaat dan aan de Metro/Spits hoe gek dat ook mag klinkenquote:
als het topic nou heel snel zou gaan kan ik me voorstellen dat je wel eens wat mist maar met dit tempo is een beetje meelezen toch niet zo moeilijk. serieus, het heeft hier de laatste dagen/weken al tig keer gestaan. Dat het in de metro/spits stond enzo... maar goed, ik bedoelde meer: jij was wmb echt de laatste die het vroeg, nu mag het wel algemeen bekend zijn!
Hoor je wat je zegt??quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vandaar dat ik usertjes zei![]()
[..]
Kan zijn, maar ik hecht meer waarde aan de Veronica gids als het om dit soort dingen gaat dan aan de Metro/Spits hoe gek dat ook mag klinken![]()
Ik zei al dat het misschien raar klinkt, het is echter namelijk zo dat dit soort bronnen dit soort nieuws (soaps, showbizz, enz) soms uit roddelbladen hebben.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je wat je zegt??
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
Veronica = half roddelblad = 1% waar...
Ja terug on topic maar weer, ik vond ze echt geweldig er komt toch nog wel een vervolgquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef Frey het volgende:
Dizer, je hebt nog helemaal niets gezegd over de filmpjes![]()
Ja, het volgende filmpje bevat veel Bronkhorstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja terug on topic maar weer, ik vond ze echt geweldig er komt toch nog wel een vervolg![]()
Mooi, een klein beetje Ludo komt er toch wel weer aan te pas?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:12 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, het volgende filmpje bevat veel Bronkhorst
Ja, wat je toen ook op de plaatjes kon zien. Maar ik kan natuurlijk alleen maar dat laten zien, wat ik nog hebquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Mooi, een klein beetje Ludo komt er toch wel weer aan te pas?
Ja weer Ludo inderdaad![]()
Ik heb ze niet gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:10 schreef Frey het volgende:
Dizer, je hebt nog helemaal niets gezegd over de filmpjes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |