quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoor je wat je zegt??
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
Veronica = half roddelblad = 1% waar...
die is tofquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:34 schreef mark_03 het volgende:
Of die scene met Arnie en Linda op die boot, dat Arnie eraf viel (met dat zeil enzo)
Het is dat Linda erin speelde maar anders was ie buitengewoonquote:
ja dat vraag ik me dus ook af... wie zegt dat het herman rien is, hoe komen jullie erbij dan?en zou die leeftijd van herman-rien wel kloppen dan nu?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 16:29 schreef JohnDDD het volgende:
Is het trouwens wel zo dat Jack Herman-Rien is? Dat is toch nog niet zeker of wel
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:05 schreef Dizer het volgende:
Metro/Spits = Nieuwskrant = 100% waar
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zienquote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:27 schreef BVO het volgende:
[..]!!!!
1. Kranten zijn vaak zo onbetrouwbaar als de pest.
2. De Metro en Spits zijn nog erger dan de rest.
Ik ben net terug van vakantie.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:38 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO, kijk je wel naar de filmpjes? Je wilde toch Dian zien
Oh, dat was niet m'n bedoeling andersquote:
geen idee, ik vond em via googlequote:Op woensdag 3 augustus 2005 18:54 schreef Chepke het volgende:
[..]
Is dit in een aflevering geweest van het afgelopen seizoen? Zijn er meer foto's van??
Eindelijk Freyquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 23:52 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/svd57klein.JPG]afbeelding][/url]
En we gaan weer verder
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo.quote:
Dit keer is het echt... heb het met mijn eigen ogen gelezen in de Metroquote:Op maandag 8 augustus 2005 01:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds, maar hoop het wel zo..
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |