quote:Op donderdag 11 augustus 2005 18:42 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Zo zal ze er dus uitzien in GTST.
Roxy zit tegenwoordig in een filmpje van Sire over mensen met te korte lontjes.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:13 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Wilde dat filmpje van Roxy en Ludo![]()
Als je het ooit heb, wil je het dan ff zeggen????![]()
Een gemiste kans! Want serieus.... Nummer 1 personage/actrice van GTST ooit! Gevolgd door Lindaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
Ik ken de de vorige Dian niet, dus het maakt mij niet uit.
Ja, Ludo zou ik de grootste ramp vinden en dan zal ik ook zeggen dat ik niet meer kijk, maar dat meen ik dan nietquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Chris Jolles... Dit is net zo iets alsof ze Bowien door iemand anders laten spelen.
Of voor jullie: Ludo..
Waar kan ik hem zien???quote:Op donderdag 11 augustus 2005 20:43 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Roxy zit tegenwoordig in een filmpje van Sire over mensen met te korte lontjes.
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:55 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Waar kan ik hem zien???![]()
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staatquote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:
[[url=http://www.sire.nl/kortlontje/media/images/visual_hp_5.jpg]afbeelding][/url]
Soms houd ik echt van jequote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Editie NL heeft er geloof ik een item over. Hier is hij ook te zien:
[[url=http://www.sire.nl/kortlontje/media/images/visual_hp_5.jpg]afbeelding][/url]
Sinds wanneer hebben die twee een kindje???quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staat
OKay, dit is genoeg geweest!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:31 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je dat plaatje ziet, lijkt het net of Ludo naast haar staat
Ja he, als ze Ludo nu ineens zouden vervangen die is echt heel vaak in beeld geweest.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:26 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Chris Jolles... Dit is net zo iets alsof ze Bowien door iemand anders laten spelen.
Of voor jullie: Ludo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |