Man wees tog eens tevredenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:27 schreef Orginial het volgende:
Wat een kuttopic, over Angelina Jolie.
Geef mij maarYolanthe van Kasbergen
![]()
Voor jouw welja. Ik wil gewoon Yolanthe, begrepen?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Man wees tog eens tevreden![]()
Dit is het lekkerste wijf of aarde![]()
wijfquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Man wees tog eens tevreden![]()
Dit is het lekkerste wijf of aarde![]()
Waarom zou je ondergewicht willen als je zelf een gezond gewicht hebt?quote:Orginial zei:
WaatDat wil ik ook
![]()
Mijn BMI is 15,92quote:Een te laag gewicht kan risico’s voor de gezondheid met zich meebrengen. De conditie kan achteruit gaan en iemand kan zich sneller lusteloos en moe voelen. Ook neemt waarschijnlijk de kans op botbreuken toe. Een BMI van 18,5 of minder is een ernstige risicofactor voor osteoporose (botontkalking).
Het is niet fijn om dwangmatig te eten..quote:Van ondergewicht is sprake als iemand minder weegt dan goed is voor zijn gezondheid. Voor gezonde mensen met ondergewicht is het vaak niet eenvoudig aan te komen. Het beste is het eetpatroon structureel aan te passen. Vooral belangrijk is om genoeg te eten. Bijvoorbeeld door vaker iets te eten: ook tussen de maaltijden door.
Maar ik wil af van die "zwembandjes"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Ode
[..]
Waarom zou je ondergewicht willen als je zelf een gezond gewicht hebt?
[..]
Mijn BMI is 15,92
[..]
Het is niet fijn om dwangmatig te eten..
Wees dus maar blij met je gezonde gewicht
Byeee slaap zeequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Uhuh.
Anyway, ik ga slapenTrusten
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]Uhuh.
Anyway, ik ga slapenTrusten
Dan moet je dus trainen en niet afvallenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
Maar ik wil af van die "zwembandjes"
Ik ga het proberen, maar de sportschool is zo erg.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan moet je dus trainen en niet afvallen
Het kan ook thuis voor de tv hoor, je hoeft niet perse naar de sportschoolquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:33 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga het proberen, maar de sportschool is zo erg.![]()
Ja het was ook de verkeerdequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:38 schreef Airelle het volgende:
He die ene doet het niet...
NU ga ik echt slapen.
Burger King dieetjequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:30 schreef ZOWIEE het volgende:
Ode
[..]
Waarom zou je ondergewicht willen als je zelf een gezond gewicht hebt?
[..]
Mijn BMI is 15,92
[..]
Het is niet fijn om dwangmatig te eten..
Wees dus maar blij met je gezonde gewicht
Nopequote:
quote:Voldoende en vaak eten
Ook voor te magere mensen is gezond eten belangrijk, zodat ze de voedingsstoffen binnenkrijgen die het lichaam nodig heeft, waaronder eiwit, vitamines en mineralen. Net als voor anderen is voor hen eten met veel verzadigd vet ongezond met het oog op hart- en vaatziekten. Een ‘slagroomkuur’ is dus af te raden!
Anders kom je bij mijn McDonalds werkenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Neuh, lijkt me niet echt een goed plan
Ik ook. Maar ik ga welquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Nee ik had ff zin om te zwaaien
Wat leuk!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:50 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Hey Nee ik had ff zin om te zwaaien
En elke dag op-en-neer naar weet-ik-veel-waar? Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Anders kom je bij mijn McDonalds werken
zwanger worden??quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Neuh, lijkt me niet echt een goed plan
Elvisquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:52 schreef bar_rel het volgende:
[..]
En omdat jij mijn favoriete fokster bent![]()
Idd ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:54 schreef komrad het volgende:
gaat hard met dit topic:')
Misschien de volgende keer gewoon een baksteen vasthouden als je op de weegschaal staat,dan lijkt het wat meerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dan word je wel dik ja
Maar nee, nog geen zin in
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer gewoon een baksteen vasthouden als je op de weegschaal staat,dan lijkt het wat meer![]()
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer gewoon een baksteen vasthouden als je op de weegschaal staat,dan lijkt het wat meer![]()
Ik lees je posts altijd Christinequote:Op zaterdag 26 februari 2005 23:59 schreef Christine het volgende:
Ik ben afgehaakt toen niemand mijn posts meer las
Ja, maar ik zei toch dat ik ook mee wouquote:Op zondag 27 februari 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Niemand ging erop in.
Ik wou een meeting!
JA hallo kijk eens een post daaronder joh voordat je ga oordelenquote:Op zondag 27 februari 2005 00:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoofdt?![]()
Ik kan me voorstellen dat je hersenen het moeilijk hebben
Ja hallo leer jij danquote:Op zondag 27 februari 2005 00:05 schreef bar_rel het volgende:
[..]
JA hallo kijk eens een post daaronder joh voordat je ga oordelen![]()
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja hallo leer jij dan [afbeelding] eens te gebruiken!![]()
![]()
Geloof me dat wil je nietquote:Op zondag 27 februari 2005 00:16 schreef bar_rel het volgende:
Dan maar ff mijzelf wakker te houden![]()
[afbeelding]
Ik wou dat ik dat aardbeitje was![]()
Maar dan heb ik wel langs haar lippen gefietstquote:Op zondag 27 februari 2005 00:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je nietdie stopt ze daarna namelijk tussen haar tanden en dan word je geplet.
Ik bedoelde een echte Showchat meeting... niet vanavondquote:Op zondag 27 februari 2005 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik zei toch dat ik ook mee wou
Nu is het een beetje laat daarvoor he?
Ja stoerquote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde een echte Showchat meeting... niet vanavond
Owquote:Op zondag 27 februari 2005 00:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoelde een echte Showchat meeting... niet vanavond
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow
Ja, dat kan misschien best leuk zijn
quote:Op zondag 27 februari 2005 00:32 schreef Christine het volgende:
Lijkt me ook leuk
Even meningen peilen vandaag en morgen!
Ja het ligt natuurlijk wel aan waar het is hequote:Op zondag 27 februari 2005 00:33 schreef Christine het volgende:
Wie willen er komen?
- bar_rel
- ZOWIEE
- Christine
quote:
Leuk onderwerp, zo op de vroege morgen.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wil je Angelina Jolie lekker penetreren, bar_rel?
Ja, je kan er wel omheen draaien, maar daar schiet niemand wat mee op.quote:Op zondag 27 februari 2005 10:56 schreef Bupatih het volgende:
Leuk onderwerp, zo op de vroege morgen.
Je kan ook gewoon 'Goedemorgen' zeggen, of wat dan ook.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:01 schreef Orginial het volgende:
Ik had nog geen Teeveepee geplaatst, dus bij deze
Ik wil ook wel om Angelina Jolie draaien.quote:Op zondag 27 februari 2005 11:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, je kan er wel omheen draaien, maar daar schiet niemand wat mee op.
quote:Op zondag 27 februari 2005 11:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ook wel om Angelina Jolie draaien.
Daar is dit hele ShowChat mee begonnen.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:15 schreef Christine het volgende:
SHOWCHATMEETING
Wie willen er komen?
- bar_rel
- ZOWIEE
- Christine
- _ElMaikel_
Nog meer animo?
Das een jaar geleden ofzo.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar is dit hele ShowChat mee begonnen.Maar het liep op niks uit.
Wat zij zegt.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:46 schreef niksan het volgende:
*afmeldt
Hier doet 'ie het.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Nu krijg ik als ik naar Shok! wil gaan weer een heel wit veld, net als gisterochtend toen 'ie het bij jullie gewoon deed..
Doet 'ie het bij jullie ook niet of ligt het gewoon aan mijn %^*%^-pc?.
Nu weet je toch dat ik niet ga.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Je hoeft je niet af te melden, je hoeft je alleen maar aan te melden..
Ik bespaar je de moeite om mij te vragenquote:Op zondag 27 februari 2005 12:54 schreef BVO het volgende:
Je hoeft je niet af te melden, je hoeft je alleen maar aan te melden..
En als ik het heeeeeel lief vraag?quote:Op zondag 27 februari 2005 12:55 schreef niksan het volgende:
[..]
Ik bespaar je de moeite om mij te vragen
Denk jij eerst maar eens na over wat je gaat doenquote:Op zondag 27 februari 2005 12:56 schreef BVO het volgende:
Ik vraag het sowieso aan niemand, dat doet Christine maar..
Ik weet niet of ik kom.quote:Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Denk jij eerst maar eens na over wat je gaat doen
Jijquote:Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En als ik het heeeeeel lief vraag? [afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 12:57 schreef niksan het volgende:
[..]
Denk jij eerst maar eens na over wat je gaat doen
Als we nou op Wilhelminaplein afspreken?quote:Op zondag 27 februari 2005 12:35 schreef BVO het volgende:
Oh daar moet ik nog even héél goed over nadenken Christine..
Dan rijd ik eerst twee keer met de tram langs om jullie eens goed te bekijken hoor.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als we nou op Wilhelminaplein afspreken?
Over 23 jaar, ontmoet ik ZOWIEE al, als het goed is.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je grote kans om ZOWIEE te ontmoeten en je pakt em niet
Dus de personen die nu gaan zijn nog te min voor jouquote:Op zondag 27 februari 2005 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan rijd ik eerst twee keer met de tram langs om jullie eens goed te bekijken hoor..
Maareh... ligt er beetje aan wie er allemaal gaan..
17quote:Op zondag 27 februari 2005 13:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 23 jaar, ontmoet ik ZOWIEE al, als het goed is.
Ik ga natuurlijk alleen als Tania ook komt.quote:Op zondag 27 februari 2005 13:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dus de personen die nu gaan zijn nog te min voor jou
Ik kom toch?quote:Op zondag 27 februari 2005 13:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan rijd ik eerst twee keer met de tram langs om jullie eens goed te bekijken hoor..
Maareh... ligt er beetje aan wie er allemaal gaan..
Ik ben er nogquote:Op zondag 27 februari 2005 07:37 schreef Svensational het volgende:
Ik ga weer met de kangaroe's werken. Tot volgende week
Die komt toch nietquote:Op zondag 27 februari 2005 13:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk alleen als Tania ook komt..
Ik kom wel hoorquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik kom wel hoorIk stel voor dat we in Sydney afspreken
Zoveel geld heb ik nietquote:Op zondag 27 februari 2005 13:25 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als jij mijn ticket betaalt kom ik naar Sydney
Bij wie kan ik slapen?quote:Op zondag 27 februari 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
Spreek anders af in UtrechtAvondje stappen
![]()
Of zitten er ook minderjarigen bij?
quote:
quote:
quote:Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'freecoolsite.com' (2) in /home/www/shokforum.freecoolsite.com/db/mysql4.php on line 48
Warning: mysql_error(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/shokforum.freecoolsite.com/db/mysql4.php on line 330
Warning: mysql_errno(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in /home/www/shokforum.freecoolsite.com/db/mysql4.php on line 331
100mb free web space | web hosting by lonex | 2 tier affiliate program | free web hosting | linux hosting | web hosting | links
web hosting, cheap web hosting, website hosting
online advertising
phpBB : Critical Error
Could not connect to the database
Ik heb nog wel een leegstaand schuurtje waar je terecht kanquote:Op zondag 27 februari 2005 13:35 schreef niksan het volgende:
[..]
Bij wie kan ik slapen?
owh wacht ik had me afgemeld
ach wat jammer
neem Hind ook meequote:Op zondag 27 februari 2005 13:22 schreef BVO het volgende:
Oh, nja, met Christine en ZOWIEEEEEEEE ben ik ook wel tevreden hoor..
Ga ergens anders spammen met je flop..quote:Op zondag 27 februari 2005 12:45 schreef BVO het volgende:
Nu krijg ik als ik naar Shok! wil gaan weer een heel wit veld, net als gisterochtend toen 'ie het bij jullie gewoon deed..
Doet 'ie het bij jullie ook niet of ligt het gewoon aan mijn %^*%^-pc?.
Prachtige fotoquote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Komt er een SHO-Meet?
Ik wil wel.. als het op zondag is...denk ik...hangt er vanaf hoeveel er komen...eigenlijk is het leuk als iedereen komt... alleen Sven..
Lekkere OP trouwens
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ergens anders spammen met je flop..
[afbeelding] DIG
Wel als je je zusje meeneemt.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:21 schreef timbob het volgende:
Ik wil best naar een meet komen..
maar ik vind Angelina Jolie niet de mooiste vrouw op aarde.. ben ik dan evengoed wel welkom?
Het is geen spam, alle leuke SC mensen zitten er al.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ergens anders spammen met je flop..
[afbeelding] DIG
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is geen spam, alle leuke SC mensen zitten er al..
Angelina staat bij mij op 2. (Vaak wisseling hoor met Sarah Michelle Gellar en Kate Beckingsale..) maar op 1 zal altijd blijven: Charisma Carpenterquote:Op zondag 27 februari 2005 14:21 schreef timbob het volgende:
Ik wil best naar een meet komen..
maar ik vind Angelina Jolie niet de mooiste vrouw op aarde.. ben ik dan evengoed wel welkom?
Wat is er toch zo bijzonder aanm dat zusje van hem?quote:
Ja PSIES!!! Beev.. je maakt jezelf niet populair hierdoorquote:Op zondag 27 februari 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk
En niksan ook
En Dizer
En ...de rest
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er toch zo bijzonder aanm dat zusje van hem?
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja PSIES!!! Beev.. je maakt jezelf niet populair hierdoor![]()
![]()
Mijn zusje is helemáál niet leuk.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Rustig maar. Jouw zusje blijft leuker.
Niet overgewaardeerd zijn is zoooooooooo 2003quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd..
Whehe.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
Tijdelijke ode aan Angelina Jolie... zie avatar
Laat het populair zijn maar aan mij over.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd..
Ik heb geen zusje.. heb alleen een eikel van een broerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn zusje is helemáál niet leuk..
Nee, maar half FOK! bestaat uit topics gewijd aan zijn zusje. Daarom..
Hoe is die DVD-leen-affaire eigenlijk afgelopen?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.. heb alleen een eikel van een broer
Hij legt ze tegenwoordig weer heel netjes terug en neemt ze niet meer uit huisquote:Op zondag 27 februari 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe is die DVD-leen-affaire eigenlijk afgelopen?
oke, kan ermee doorquote:Op zondag 27 februari 2005 14:34 schreef timbob het volgende:
[..]!
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ook jij foto's?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn zusje is helemáál niet leuk..
Nee, maar half FOK! bestaat uit topics gewijd aan zijn zusje. Daarom..
Is dat er echt?quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat er echt?Je gaat toch geen foto van je zus op fok zetten
![]()
Volgens mij is het zo een Breezer*****![]()
![]()
Brave broerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij legt ze tegenwoordig weer heel netjes terug en neemt ze niet meer uit huis![]()
Een ladder.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:35 schreef BVO het volgende:.
Edit: Lay-outverneukend zusje is weer weg..
Kijk, dat komt nou uit een goed hartquote:Op zondag 27 februari 2005 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leegstaand schuurtje waar je terecht kan![]()
Ach zo ben ik hequote:Op zondag 27 februari 2005 14:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Kijk, dat komt nou uit een goed hart
Sorry..quote:Op zondag 27 februari 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Claire is zo'n beetje het stomste personage dat ooit in ONM heeft rondgelopen, wint ze het tournament![]()
Jaquote:Op zondag 27 februari 2005 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Zal ik ook een foto van mijn zus plaatsen?
Dat is ook wel heel erg 2005.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:Angelina heeft sex met paarden!
[afbeelding]
Wie komt hier nou?!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt
Nou en?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt
Ik heb er ooit eens >200 gehad.quote:
Fok!Postings - De Dagcijfers #9quote:Op zondag 27 februari 2005 15:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb je ze geteld?!
hallotrouwens...
Dit is volgens mij mijn recordquote:Op zondag 27 februari 2005 15:24 schreef BVO het volgende:
Mijn record is 203. [afbeelding].
En ja, dat was tijdens Idols...
quote:Op zondag 27 februari 2005 15:40 schreef Christine het volgende:
Oja mensen (tania18) ik ben eruit:
Niet alle mannen zijn klootzakken, slechts ééntje die ik ken en die heb ik per direct uit mijn leven verbannen
We kunnen er ook een apart topic voor openenquote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
SHOWCHATMEETING
Wie willen er komen?
- bar_rel
- ZOWIEE
- Christine
- _ElMaikel_
- Dizer
- BVO
Nog meer animo?
En mensen, niet zo negatief doen over een meeting
Als je er geen zin in hebt, dan kom je gewoon niet. Maar afzeiken is nou ook weer niet nodig.
ShowChat ís gebaseerd op zo'n "apart topic".quote:Op zondag 27 februari 2005 15:52 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
We kunnen er ook een apart topic voor openen
ik heb ook een zusquote:Op zondag 27 februari 2005 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Zal ik ook een foto van mijn zus plaatsen?
Hoppatee.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoppatee. Connelly.
Ja, maar toen was er dus niks van gekomen, en nu welquote:Op zondag 27 februari 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat ís gebaseerd op zo'n "apart topic".
Dus, houd het maar lekker hier.
Of praat verder op jullie Shok!
Nu komt er wel wat van? Dat dachten ze elke keer..quote:Op zondag 27 februari 2005 16:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er dus niks van gekomen, en nu wel
Ik zie wel vaker aparte topics voor meets, maar als jullie er verder geen last van hebben doen we het lekker hier![]()
Kun je het nu gebruiken als oorwarmer.quote:Mn moeder heeft mn heerlijke warme wintervest te heet gewassen en nu is het dus een winterverstJE geworden
Maar toen ging ik niet mee, dat is het verschilquote:Op zondag 27 februari 2005 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu komt er wel wat van? Dat dachten ze elke keer..
Het is nu een soort wollen topje gewordenquote:het nu gebruiken als oorwarmer.
Of muts]
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar toen ging ik niet mee, dat is het verschil
Foto's?quote:Het is nu een soort wollen topje geworden
Ga je toch mee??quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Ik heb er helemaal geen zin meer in.
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Veel plezier hier verder!
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Veel plezier hier verder!
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Ik zou geen nee zeggen...quote:Op zondag 27 februari 2005 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wil je Angelina Jolie lekker penetreren, bar_rel?
Oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Komt er een SHO-Meet?
Ik wil wel.. als het op zondag is...denk ik...hangt er vanaf hoeveel er komen...eigenlijk is het leuk als iedereen komt... alleen Sven..
Lekkere OP trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
We hadden nog geen plan anders had je dat wel kunnen lezen he?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Update:
- bar_rel
- ZOWIEE
- Christine
- _ElMaikel_
- Dizer
- BVO
wat waren jullie eik van plan?
Als je een mooi Angelina-plaatje hebt kan je die toch croppen en 60x60 maken?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh lekkerdie druiven
die lippen
![]()
Jij heb weer een mooiere avatar dan mij, bij mij lukt het nooit
Hier heeft ze het net gedaan met een slang:quote:Op zondag 27 februari 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:Angelina heeft sex met paarden!
[afbeelding]
Ja ik vind die mooi die ik net heb gepost maar wat is croppenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je een mooi Angelina-plaatje hebt kan je die toch croppen en 60x60 maken?
Nou euh misschien zou het wel es zo kunnen zijn dat jullie het een en andere via msn ofzo hebben besproken??quote:Op zondag 27 februari 2005 16:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
We hadden nog geen plan anders had je dat wel kunnen lezen he?
Zo? Ik ben ook geen sterquote:Op zondag 27 februari 2005 16:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik vind die mooi die ik net heb gepost maar wat is croppen
Dan zouden we het niet hier hoeven bespreken hequote:Op zondag 27 februari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou euh misschien zou het wel es zo kunnen zijn dat jullie het een en andere via msn ofzo hebben besproken??![]()
Hey dank je hequote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo? Ik ben ook geen ster
[afbeelding]
He blaas de wind es mijn kant opquote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Het is hier flink aan het sneeuwen.
Dan denk je dat de winter voorbij is, krijg je dit
Jullie zijn ook geen doorzetters.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan zouden we het niet hier hoeven bespreken he![]()
Maar ja, het zal toch wel weer niet doorgaan als de initiatiefneemster er al geen zin meer in heeft, dus laat maar
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offlinequote:Op zondag 27 februari 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jullie zijn ook geen doorzetters.Gewoon wat digitale sociale druk uitoefenen op Christine en dan gaat ze vast wel weer om!
![]()
Geen kapsones krijgen he meidquote:Op zondag 27 februari 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is wel een verbetering ten opzichte van de vorige al zeg ik het zelf![]()
Het sneeuwt hier maar een paar vlokjes en de zon schijnt gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Nou die haakte wel erg snel af, maar misschien heeft ze daar haar redenen voor weet ik verder niet Er waren toch wel genoeg mensen voor een meet.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar ja, het zal toch wel weer niet doorgaan als de initiatiefneemster er al geen zin meer in heeft, dus laat maar
Gaat het nog door dan ?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offline
Kom je anders ook naar de meet? Dan kan ze vast geen nee meer zeggen
Waarom is Christine nou weg? heb ik iets gemist??quote:Op zondag 27 februari 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
Christineeeeeeeeeeeeeeee! Ik had nog geen ja gezegd!.
Oh, en kom eens gauw terug..
Ja sorry dat is niet degene die ik zoek, ik zoek er een met waar ze een aardbei in haar mond heeft weet jequote:Op zondag 27 februari 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hebt nu al een andere
Laatste keer dat ik een avatar maak voor je
Volgens mij is ze weg door al het negatieve gezeik op meetings en Shok en dergelijke..quote:Op zondag 27 februari 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom is Christine nou weg? heb ik iets gemist??![]()
Je zegt net dat je dat plaatje mooi vondquote:Op zondag 27 februari 2005 17:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry dat is niet degene die ik zoek, ik zoek er een met waar ze een aardbei in haar mond heeft weet je
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga morgen een foto maken, en post me nieuwe schoenen dan wel.![]()
Ja ik vind hem ook wel mooi, maar die aardbei is mooierquote:Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zegt net dat je dat plaatje mooi vond
Anders probeer je het maar hier
Ik heb het topic even doorgelezen en ik ben dat niet tegengekomenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij is ze weg door al het negatieve gezeik op meetings en Shok en dergelijke..
Maar ik weet het ook niet zeker
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het topic even doorgelezen en ik ben dat niet tegengekomen
Dan zullen wij wel spoken zien he?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
En mensen, niet zo negatief doen over een meeting
Als je er geen zin in hebt, dan kom je gewoon niet. Maar afzeiken is nou ook weer niet nodig.
Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar kan mij voorlopig even geen dure treinreisjes veroorloven. En ik heb nog niet helemaal bepaald of Fok!-meets eigenlijk wel iets voor mij zijn...quote:Op zondag 27 februari 2005 17:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offline
Kom je anders ook naar de meet? Dan kan ze vast geen nee meer zeggen
Als je geen concrete voorbeelden kan vinden van "gezeik" moet je dat in eerste instantie ook niet impliceren. Er werd niet dolenthousiast gereageerd nee, maar moet dat dan het geval zijn? Mensen die interesse hadden hebben dat aangegeven, de mensen die dat niet hadden ook. Er is gewoon normaal gereageerd hoor, als er nou replys ware in de trant waren van "meetings zijnquote:Op zondag 27 februari 2005 17:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zei al: ik weet ook niet waarom ze weg is, maar je kan nou niet zeggen dat er dolenthousiast werd gereageerd of wel??
Gefeliquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
Morgen krijg ik by the way mijn afstudeerbul!en ben ik officieel werkloos
![]()
Ben daar net mee begonnen. Best leuk om te doen, al zal ik daar na de eerste afwijzingen wel anders over gaan denken...quote:Op zondag 27 februari 2005 17:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je al sollicitaties lopen of moet je daar nog aan beginnen?
Ik heb geen zin om 2 topics te doorzoeken voor quotes als Fok! zo baggertraag isquote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je geen concrete voorbeelden kan vinden van "gezeik" moet je dat in eerste instantie ook niet impliceren. Er werd niet dolenthousiast gereageerd nee, maar moet dat dan het geval zijn? Mensen die interesse hadden hebben dat aangegeven, de mensen die dat niet hadden ook. Er is gewoon normaal gereageerd hoor, als er nou replys ware in de trant waren van "meetings zijn" ok dan had je een punt.
Oh wacht... het wordt nummer 150; daar zijn wellicht al speciale plannen voor.(?)quote:Op zondag 27 februari 2005 18:04 schreef Zhenar het volgende:
Is deze trouwens al bijna vol? Ik heb een nieuwe OP klaarstaan!
Je moet niet alles te serieus nemen of een dikkere huid kwekenquote:Op zondag 27 februari 2005 18:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 2 topics te doorzoeken voor quotes als Fok! zo baggertraag is
En Christine is wel degelijk weg vanwege al het gezeik hier.
Wil je een meeting? Meetings zijn stom.
Ben je niet vrolijk? Ow, het is ook altijd hetzelfde hier met jullie gezeik
Heb je een forum? Wat stom
En ga zo maar door, ik kan me heel goed voorstellen dat ze het zat is, ik ben het ook wel met haar eens inmiddels
Doel jij dan op "gezeik" in SC zelf?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
Ik ben het wel met ZOWIEEE eens ja.. Oh, voor de rest maak ik er geen woorden aan vuil, ben bezig.
.
Klopt. Ik heb een universitaire opleiding gedaan, maar ben nu niet mijn zoekacties aan het limiteren tot banen op een academisch niveau. Tegenwoordig is het pakken wat je pakken kan!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:09 schreef Duiveltja het volgende:
21 posts nog
Ja ik denk dat het plezier daarin je aardig zal vergaan na een paar afwijzingen. Het is tegen woordig voor HBO-ers niet raar om een baan aan te nemen dat onder hun opleidingsniveau zit. Je moet bij het solliciteren natuurlijk ook geluk hebben, dat speelt bij een hoop dingen een factor.
Ik ga me pas over anderhalf jaar begeven op de arbeidsmarkt als alles goed isTegen die tijd zou er volgens de verwachtingen meer vraag zijn naar mensen met een opleiding zoals de mijne. Dat is wat er gezegt en geschreven wordt, maar ik heb daar wel een beetje een hard hoofd in.
In "the old days" kon je van het HBO zo overstappen op een dik betaalde baan met hele leuke secundaire voorwaarden.
Ik neem niet alles serieus, leuke ideeën worden alleen naar mijn idee erg snel de grond in geboordquote:Op zondag 27 februari 2005 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je moet niet alles te serieus nemen of een dikkere huid kweken![]()
tsk tsk het is ook altijd watquote:Op zondag 27 februari 2005 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een universitaire opleiding gedaan, maar ben nu niet mijn zoekacties aan het limiteren tot banen op een academisch niveau. Tegenwoordig is het pakken wat je pakken kan!
Wat ik met name irritant vindt, is dat het vinden van een tijdelijke baan (ik moet toch geld verdienen) ook niet gemakkelijk is. De uitzendbureaus willen me allemaal niet hebben, omdat ik opeens overgekwalificeerd ben en bovendien een risico omdat ik op elk moment een vaste baan kan krijgen.
Jij haalde dit aan:quote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem niet alles serieus, leuke ideeën worden alleen naar mijn idee erg snel de grond in geboord![]()
Maar daar mag je dan dus weer niks over zeggen, dan moet je een dikkere huid kweken
Maar laat maar hoor, ik stop al met zeiken, ik steek mn tijd liever in iets nuttigs
Daar moet je je dus niet aan storen.quote:Wil je een meeting? Meetings zijn stom.
Ben je niet vrolijk? Ow, het is ook altijd hetzelfde hier met jullie gezeik
Heb je een forum? Wat stom
Ik stoor me daar wel aan en ik vind dat ik dat ook wel mag zeggen dan..quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Daar moet je je dus niet aan storen.
Leuke ideeen zoals meetings worden niet de grond in geboord hoorEr zijn alleen mensen die daar sowieso niet aan doen. Dat is hun keuze toch
![]()
En jullie hadden al een lijstje met mensen die interesse hadden om een meeting te houden. Lijkt me dat niet heel sc mee moet, met dat clubje kan je het vast ook gezellie hebben.
Als je daarop wilt reageren dan is daar geen bezwaar tegen uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2005 18:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik stoor me daar wel aan en ik vind dat ik dat ook wel mag zeggen dan..
bij mij gelukkig nietquote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Nee en wegens gebrek aan camera komen die er ook niet voorlopig. En al had ik ze wel, ik ga niet in mn eentje dat topic vol lopen posten, nu Christine dus ook niet meer post.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
bij mij gelukkig niet
@Zowiee zijn er al nieuwe pics![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:20 schreef Christine het volgende:
Waarom ga ik weg? Ik heb gewoon ander plannen.
Steeds met dezelfde mensen hetzelfde cirkeltje draaien wordt op den duur ook vervelend.
En ik ga er niet vanuit dat iedereen altijd positief reageert op alle voorstellen, maar echt overal wordt over geklaagd of over gezeurd. Ik heb er gewoon genoeg van.
Daar komt nog bij dat ik mijn tijd echt nodig heb voor andere dingen (afstuderen!) terwijl ik nu soms dagen heb waarbij ik niks opschiet omdat ik de hele dag nutteloos aan bijvoorbeeld zo'n shokforum zit te sleutelen. Voor mij was dat begonnen als ontspanning, maar dankzij het gezeur van sommige mensen haal ik daar ook mijn lol niet meer uit.
Komt er nog bij dat internet geschreven tekst is, zonder dat je daarbij gezichtsuitdrukkingen ziet, intonatie hoort en elkaars emoties kunt peilen. En éénmaal geschreven is geschreven, en zo kunnen veel dingen een eigen leven gaan leiden. Dat heb ik afgelopen week aan den lijve ervaren door een topic van mijn vriend.
Vandaag had ik ook weer gezeik met iemand die ik via internet heb leren kennen, en nu is voor mij de maat vol. Ik haal hier geen lol meer uit, ik stop er gewoon mee.
Ik kom vast nog wel eens lurken of posten, maar nu even niet. Deze dame gaat afstuderen met vlag en wimpel, en deze dame gaat haar tijd investeren in real-life vriendschappen.
Tot zover mijn statementTabee!
Laat dan maar zitten.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Dan moet je je eerst registreren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |