He blaas de wind es mijn kant opquote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Het is hier flink aan het sneeuwen.
Dan denk je dat de winter voorbij is, krijg je dit
Jullie zijn ook geen doorzetters.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan zouden we het niet hier hoeven bespreken he![]()
Maar ja, het zal toch wel weer niet doorgaan als de initiatiefneemster er al geen zin meer in heeft, dus laat maar
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offlinequote:Op zondag 27 februari 2005 17:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jullie zijn ook geen doorzetters.Gewoon wat digitale sociale druk uitoefenen op Christine en dan gaat ze vast wel weer om!
![]()
Geen kapsones krijgen he meidquote:Op zondag 27 februari 2005 17:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het is wel een verbetering ten opzichte van de vorige al zeg ik het zelf![]()
Het sneeuwt hier maar een paar vlokjes en de zon schijnt gewoon.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Het is hier flink aan het sneeuwen.
Dan denk je dat de winter voorbij is, krijg je dit
Nou die haakte wel erg snel af, maar misschien heeft ze daar haar redenen voor weet ik verder niet Er waren toch wel genoeg mensen voor een meet.quote:Op zondag 27 februari 2005 17:10 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar ja, het zal toch wel weer niet doorgaan als de initiatiefneemster er al geen zin meer in heeft, dus laat maar
Gaat het nog door dan ?quote:Op zondag 27 februari 2005 17:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offline
Kom je anders ook naar de meet? Dan kan ze vast geen nee meer zeggen
Waarom is Christine nou weg? heb ik iets gemist??quote:Op zondag 27 februari 2005 17:24 schreef BVO het volgende:
Christineeeeeeeeeeeeeeee! Ik had nog geen ja gezegd!.
Oh, en kom eens gauw terug..
Ja sorry dat is niet degene die ik zoek, ik zoek er een met waar ze een aardbei in haar mond heeft weet jequote:Op zondag 27 februari 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hebt nu al een andere
Laatste keer dat ik een avatar maak voor je
Volgens mij is ze weg door al het negatieve gezeik op meetings en Shok en dergelijke..quote:Op zondag 27 februari 2005 17:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom is Christine nou weg? heb ik iets gemist??![]()
Je zegt net dat je dat plaatje mooi vondquote:Op zondag 27 februari 2005 17:34 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja sorry dat is niet degene die ik zoek, ik zoek er een met waar ze een aardbei in haar mond heeft weet je
![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:37 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ga morgen een foto maken, en post me nieuwe schoenen dan wel.![]()
Ja ik vind hem ook wel mooi, maar die aardbei is mooierquote:Op zondag 27 februari 2005 17:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je zegt net dat je dat plaatje mooi vond
Anders probeer je het maar hier
Ik heb het topic even doorgelezen en ik ben dat niet tegengekomenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:35 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Volgens mij is ze weg door al het negatieve gezeik op meetings en Shok en dergelijke..
Maar ik weet het ook niet zeker
quote:Op zondag 27 februari 2005 17:42 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb het topic even doorgelezen en ik ben dat niet tegengekomen
Dan zullen wij wel spoken zien he?quote:Op zondag 27 februari 2005 15:38 schreef Christine het volgende:
En mensen, niet zo negatief doen over een meeting
Als je er geen zin in hebt, dan kom je gewoon niet. Maar afzeiken is nou ook weer niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |