Hoppatee.quote:Op zondag 27 februari 2005 15:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoppatee. Connelly.
Ja, maar toen was er dus niks van gekomen, en nu welquote:Op zondag 27 februari 2005 15:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
ShowChat ís gebaseerd op zo'n "apart topic".
Dus, houd het maar lekker hier.
Of praat verder op jullie Shok!
Nu komt er wel wat van? Dat dachten ze elke keer..quote:Op zondag 27 februari 2005 16:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar toen was er dus niks van gekomen, en nu wel
Ik zie wel vaker aparte topics voor meets, maar als jullie er verder geen last van hebben doen we het lekker hier![]()
Kun je het nu gebruiken als oorwarmer.quote:Mn moeder heeft mn heerlijke warme wintervest te heet gewassen en nu is het dus een winterverstJE geworden
Maar toen ging ik niet mee, dat is het verschilquote:Op zondag 27 februari 2005 16:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nu komt er wel wat van? Dat dachten ze elke keer..
Het is nu een soort wollen topje gewordenquote:het nu gebruiken als oorwarmer.
Of muts]
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:13 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar toen ging ik niet mee, dat is het verschil
Foto's?quote:Het is nu een soort wollen topje geworden
Ga je toch mee??quote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Ik heb er helemaal geen zin meer in.
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Veel plezier hier verder!
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Veel plezier hier verder!
ik ook nietquote:Op zondag 27 februari 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Weet je?
Die meeting niet.
Shok niet.
Showchat niet.
Ik zou geen nee zeggen...quote:Op zondag 27 februari 2005 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wil je Angelina Jolie lekker penetreren, bar_rel?
Oh lekkerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:15 schreef Dizer het volgende:
Komt er een SHO-Meet?
Ik wil wel.. als het op zondag is...denk ik...hangt er vanaf hoeveel er komen...eigenlijk is het leuk als iedereen komt... alleen Sven..
Lekkere OP trouwens
[afbeelding]
[afbeelding]
We hadden nog geen plan anders had je dat wel kunnen lezen he?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:49 schreef Duiveltja het volgende:
Update:
- bar_rel
- ZOWIEE
- Christine
- _ElMaikel_
- Dizer
- BVO
wat waren jullie eik van plan?
Als je een mooi Angelina-plaatje hebt kan je die toch croppen en 60x60 maken?quote:Op zondag 27 februari 2005 16:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh lekkerdie druiven
die lippen
![]()
Jij heb weer een mooiere avatar dan mij, bij mij lukt het nooit
Hier heeft ze het net gedaan met een slang:quote:Op zondag 27 februari 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:Angelina heeft sex met paarden!
[afbeelding]
Ja ik vind die mooi die ik net heb gepost maar wat is croppenquote:Op zondag 27 februari 2005 16:56 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Als je een mooi Angelina-plaatje hebt kan je die toch croppen en 60x60 maken?
Nou euh misschien zou het wel es zo kunnen zijn dat jullie het een en andere via msn ofzo hebben besproken??quote:Op zondag 27 februari 2005 16:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
We hadden nog geen plan anders had je dat wel kunnen lezen he?
Zo? Ik ben ook geen sterquote:Op zondag 27 februari 2005 16:58 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja ik vind die mooi die ik net heb gepost maar wat is croppen
Dan zouden we het niet hier hoeven bespreken hequote:Op zondag 27 februari 2005 17:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nou euh misschien zou het wel es zo kunnen zijn dat jullie het een en andere via msn ofzo hebben besproken??![]()
Hey dank je hequote:Op zondag 27 februari 2005 17:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zo? Ik ben ook geen ster
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |