Wel als je je zusje meeneemt.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:21 schreef timbob het volgende:
Ik wil best naar een meet komen..
maar ik vind Angelina Jolie niet de mooiste vrouw op aarde.. ben ik dan evengoed wel welkom?
Het is geen spam, alle leuke SC mensen zitten er al.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga ergens anders spammen met je flop..
[afbeelding] DIG
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Het is geen spam, alle leuke SC mensen zitten er al..
Angelina staat bij mij op 2. (Vaak wisseling hoor met Sarah Michelle Gellar en Kate Beckingsale..) maar op 1 zal altijd blijven: Charisma Carpenterquote:Op zondag 27 februari 2005 14:21 schreef timbob het volgende:
Ik wil best naar een meet komen..
maar ik vind Angelina Jolie niet de mooiste vrouw op aarde.. ben ik dan evengoed wel welkom?
Wat is er toch zo bijzonder aanm dat zusje van hem?quote:
Ja PSIES!!! Beev.. je maakt jezelf niet populair hierdoorquote:Op zondag 27 februari 2005 14:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben ook leuk
En niksan ook
En Dizer
En ...de rest
quote:Op zondag 27 februari 2005 14:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat is er toch zo bijzonder aanm dat zusje van hem?
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja PSIES!!! Beev.. je maakt jezelf niet populair hierdoor![]()
![]()
Mijn zusje is helemáál niet leuk.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!
Rustig maar. Jouw zusje blijft leuker.
Niet overgewaardeerd zijn is zoooooooooo 2003quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd..
Whehe.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef Dizer het volgende:
Tijdelijke ode aan Angelina Jolie... zie avatar
Laat het populair zijn maar aan mij over.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Populair zijn is zóóó overgewaardeerd..
Ik heb geen zusje.. heb alleen een eikel van een broerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn zusje is helemáál niet leuk..
Nee, maar half FOK! bestaat uit topics gewijd aan zijn zusje. Daarom..
Hoe is die DVD-leen-affaire eigenlijk afgelopen?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje.. heb alleen een eikel van een broer
Hij legt ze tegenwoordig weer heel netjes terug en neemt ze niet meer uit huisquote:Op zondag 27 februari 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe is die DVD-leen-affaire eigenlijk afgelopen?
oke, kan ermee doorquote:Op zondag 27 februari 2005 14:34 schreef timbob het volgende:
[..]!
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
ook jij foto's?quote:Op zondag 27 februari 2005 14:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn zusje is helemáál niet leuk..
Nee, maar half FOK! bestaat uit topics gewijd aan zijn zusje. Daarom..
Is dat er echt?quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is dat er echt?Je gaat toch geen foto van je zus op fok zetten
![]()
Volgens mij is het zo een Breezer*****![]()
![]()
Brave broerquote:Op zondag 27 februari 2005 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij legt ze tegenwoordig weer heel netjes terug en neemt ze niet meer uit huis![]()
Een ladder.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:35 schreef BVO het volgende:.
Edit: Lay-outverneukend zusje is weer weg..
Kijk, dat komt nou uit een goed hartquote:Op zondag 27 februari 2005 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leegstaand schuurtje waar je terecht kan![]()
Ach zo ben ik hequote:Op zondag 27 februari 2005 14:45 schreef niksan het volgende:
[..]
Kijk, dat komt nou uit een goed hart
Sorry..quote:Op zondag 27 februari 2005 14:52 schreef Svensational het volgende:
Claire is zo'n beetje het stomste personage dat ooit in ONM heeft rondgelopen, wint ze het tournament![]()
Jaquote:Op zondag 27 februari 2005 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Zal ik ook een foto van mijn zus plaatsen?
Dat is ook wel heel erg 2005.quote:Op zondag 27 februari 2005 14:41 schreef Dizer het volgende:Angelina heeft sex met paarden!
[afbeelding]
Wie komt hier nou?!quote:Op zondag 27 februari 2005 15:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |