Ik vind het op zich wel een leuk idee, maar kan mij voorlopig even geen dure treinreisjes veroorloven. En ik heb nog niet helemaal bepaald of Fok!-meets eigenlijk wel iets voor mij zijn...quote:Op zondag 27 februari 2005 17:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig op Shok maar ze is offline
Kom je anders ook naar de meet? Dan kan ze vast geen nee meer zeggen
Als je geen concrete voorbeelden kan vinden van "gezeik" moet je dat in eerste instantie ook niet impliceren. Er werd niet dolenthousiast gereageerd nee, maar moet dat dan het geval zijn? Mensen die interesse hadden hebben dat aangegeven, de mensen die dat niet hadden ook. Er is gewoon normaal gereageerd hoor, als er nou replys ware in de trant waren van "meetings zijnquote:Op zondag 27 februari 2005 17:50 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik zei al: ik weet ook niet waarom ze weg is, maar je kan nou niet zeggen dat er dolenthousiast werd gereageerd of wel??
Gefeliquote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Zhenar het volgende:
Morgen krijg ik by the way mijn afstudeerbul!en ben ik officieel werkloos
![]()
Ben daar net mee begonnen. Best leuk om te doen, al zal ik daar na de eerste afwijzingen wel anders over gaan denken...quote:Op zondag 27 februari 2005 17:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Gefeli
Heb je al sollicitaties lopen of moet je daar nog aan beginnen?
Ik heb geen zin om 2 topics te doorzoeken voor quotes als Fok! zo baggertraag isquote:Op zondag 27 februari 2005 17:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je geen concrete voorbeelden kan vinden van "gezeik" moet je dat in eerste instantie ook niet impliceren. Er werd niet dolenthousiast gereageerd nee, maar moet dat dan het geval zijn? Mensen die interesse hadden hebben dat aangegeven, de mensen die dat niet hadden ook. Er is gewoon normaal gereageerd hoor, als er nou replys ware in de trant waren van "meetings zijn" ok dan had je een punt.
Oh wacht... het wordt nummer 150; daar zijn wellicht al speciale plannen voor.(?)quote:Op zondag 27 februari 2005 18:04 schreef Zhenar het volgende:
Is deze trouwens al bijna vol? Ik heb een nieuwe OP klaarstaan!
Je moet niet alles te serieus nemen of een dikkere huid kwekenquote:Op zondag 27 februari 2005 18:07 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om 2 topics te doorzoeken voor quotes als Fok! zo baggertraag is
En Christine is wel degelijk weg vanwege al het gezeik hier.
Wil je een meeting? Meetings zijn stom.
Ben je niet vrolijk? Ow, het is ook altijd hetzelfde hier met jullie gezeik
Heb je een forum? Wat stom
En ga zo maar door, ik kan me heel goed voorstellen dat ze het zat is, ik ben het ook wel met haar eens inmiddels
Doel jij dan op "gezeik" in SC zelf?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:11 schreef BVO het volgende:
Ik ben het wel met ZOWIEEE eens ja.. Oh, voor de rest maak ik er geen woorden aan vuil, ben bezig.
.
Klopt. Ik heb een universitaire opleiding gedaan, maar ben nu niet mijn zoekacties aan het limiteren tot banen op een academisch niveau. Tegenwoordig is het pakken wat je pakken kan!quote:Op zondag 27 februari 2005 18:09 schreef Duiveltja het volgende:
21 posts nog
Ja ik denk dat het plezier daarin je aardig zal vergaan na een paar afwijzingen. Het is tegen woordig voor HBO-ers niet raar om een baan aan te nemen dat onder hun opleidingsniveau zit. Je moet bij het solliciteren natuurlijk ook geluk hebben, dat speelt bij een hoop dingen een factor.
Ik ga me pas over anderhalf jaar begeven op de arbeidsmarkt als alles goed isTegen die tijd zou er volgens de verwachtingen meer vraag zijn naar mensen met een opleiding zoals de mijne. Dat is wat er gezegt en geschreven wordt, maar ik heb daar wel een beetje een hard hoofd in.
In "the old days" kon je van het HBO zo overstappen op een dik betaalde baan met hele leuke secundaire voorwaarden.
Ik neem niet alles serieus, leuke ideeën worden alleen naar mijn idee erg snel de grond in geboordquote:Op zondag 27 februari 2005 18:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je moet niet alles te serieus nemen of een dikkere huid kweken![]()
tsk tsk het is ook altijd watquote:Op zondag 27 februari 2005 18:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb een universitaire opleiding gedaan, maar ben nu niet mijn zoekacties aan het limiteren tot banen op een academisch niveau. Tegenwoordig is het pakken wat je pakken kan!
Wat ik met name irritant vindt, is dat het vinden van een tijdelijke baan (ik moet toch geld verdienen) ook niet gemakkelijk is. De uitzendbureaus willen me allemaal niet hebben, omdat ik opeens overgekwalificeerd ben en bovendien een risico omdat ik op elk moment een vaste baan kan krijgen.
Jij haalde dit aan:quote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik neem niet alles serieus, leuke ideeën worden alleen naar mijn idee erg snel de grond in geboord![]()
Maar daar mag je dan dus weer niks over zeggen, dan moet je een dikkere huid kweken
Maar laat maar hoor, ik stop al met zeiken, ik steek mn tijd liever in iets nuttigs
Daar moet je je dus niet aan storen.quote:Wil je een meeting? Meetings zijn stom.
Ben je niet vrolijk? Ow, het is ook altijd hetzelfde hier met jullie gezeik
Heb je een forum? Wat stom
Ik stoor me daar wel aan en ik vind dat ik dat ook wel mag zeggen dan..quote:Op zondag 27 februari 2005 18:25 schreef Duiveltja het volgende:
Daar moet je je dus niet aan storen.
Leuke ideeen zoals meetings worden niet de grond in geboord hoorEr zijn alleen mensen die daar sowieso niet aan doen. Dat is hun keuze toch
![]()
En jullie hadden al een lijstje met mensen die interesse hadden om een meeting te houden. Lijkt me dat niet heel sc mee moet, met dat clubje kan je het vast ook gezellie hebben.
Als je daarop wilt reageren dan is daar geen bezwaar tegen uiteraardquote:Op zondag 27 februari 2005 18:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik stoor me daar wel aan en ik vind dat ik dat ook wel mag zeggen dan..
bij mij gelukkig nietquote:Op zondag 27 februari 2005 17:13 schreef Duiveltja het volgende:
Het is hier flink aan het sneeuwen.
Dan denk je dat de winter voorbij is, krijg je dit
Nee en wegens gebrek aan camera komen die er ook niet voorlopig. En al had ik ze wel, ik ga niet in mn eentje dat topic vol lopen posten, nu Christine dus ook niet meer post.quote:Op zondag 27 februari 2005 19:06 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
bij mij gelukkig niet
@Zowiee zijn er al nieuwe pics![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 18:20 schreef Christine het volgende:
Waarom ga ik weg? Ik heb gewoon ander plannen.
Steeds met dezelfde mensen hetzelfde cirkeltje draaien wordt op den duur ook vervelend.
En ik ga er niet vanuit dat iedereen altijd positief reageert op alle voorstellen, maar echt overal wordt over geklaagd of over gezeurd. Ik heb er gewoon genoeg van.
Daar komt nog bij dat ik mijn tijd echt nodig heb voor andere dingen (afstuderen!) terwijl ik nu soms dagen heb waarbij ik niks opschiet omdat ik de hele dag nutteloos aan bijvoorbeeld zo'n shokforum zit te sleutelen. Voor mij was dat begonnen als ontspanning, maar dankzij het gezeur van sommige mensen haal ik daar ook mijn lol niet meer uit.
Komt er nog bij dat internet geschreven tekst is, zonder dat je daarbij gezichtsuitdrukkingen ziet, intonatie hoort en elkaars emoties kunt peilen. En éénmaal geschreven is geschreven, en zo kunnen veel dingen een eigen leven gaan leiden. Dat heb ik afgelopen week aan den lijve ervaren door een topic van mijn vriend.
Vandaag had ik ook weer gezeik met iemand die ik via internet heb leren kennen, en nu is voor mij de maat vol. Ik haal hier geen lol meer uit, ik stop er gewoon mee.
Ik kom vast nog wel eens lurken of posten, maar nu even niet. Deze dame gaat afstuderen met vlag en wimpel, en deze dame gaat haar tijd investeren in real-life vriendschappen.
Tot zover mijn statementTabee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |