quote:Op zondag 20 februari 2005 14:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Hè bagger ja... nu je het zegt
Wat had het dan moeten zijn? OpvoeringsPraatDraad deel 146?
Wat ben jij in een kutbui vandaag zegquote:Op zondag 20 februari 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kuttitel
En ZOWIEE, je laat je avatar toch wel staan, hè
Ik zag hetquote:Op zondag 20 februari 2005 14:28 schreef Airelle het volgende:
Suzan Visser was gister in (de herhaling van) Kopspijkers.
en dan nog zeggen dat ik niet goed uit m'n doppen kijk ookquote:
Het is even wat anders he?!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:51 schreef timbob het volgende:
[..]
en dan nog zeggen dat ik niet goed uit m'n doppen kijk ook
ja maar er stond nergens Showchat!
en ik keek best wel goed enzo! maar het was wel 4 uur gisteravond hoor!
we moesten wel 2! films kijken!quote:Op zondag 20 februari 2005 14:57 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is even wat anders he?!
Maar waarom maak je het dan ook zo laat
je wordt groen!quote:Op zondag 20 februari 2005 15:06 schreef Airelle het volgende:
ik heb mijn oude vertrouwde petje weer terug
en paars! en oranje!quote:Op zondag 20 februari 2005 15:18 schreef timbob het volgende:
[..]
je wordt groen!
en blauw
die griep heeft je geen goed gedaan hoor
ik vind het engquote:Op zondag 20 februari 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
en paars! en oranje!
alle kleuren van de regenboog
Ik?quote:Op zondag 20 februari 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat ben jij in een kutbui vandaag zeg
Dat komt, lieve schat, omdat jij geen kut hebtquote:Op zondag 20 februari 2005 16:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik?![]()
Ik ben als een van de weinige hier, nooit in een kutbui
Maar topic is ook Engelsquote:Op zondag 20 februari 2005 16:33 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind dat dit topic dan "VoorstellingsKlets" moet heten.
Ik ben ook nooit chaggerijnig hoorquote:Op zondag 20 februari 2005 17:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat komt, lieve schat, omdat jij geen kut hebt
Idd,ik zat ook even te zoeken voor ik hem had gevonden.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 leest het vorige topic terug...
Bob is bang voor Scream![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en hoi allemaal! Ik kon het topic ook niet meteen vinden![]()
Heb jij je Jim Carrey-avatar dan nog?? Hehe?? Ik dacht het nietquote:Op zondag 20 februari 2005 14:25 schreef Bupatih het volgende:
Wat een kuttitel
En ZOWIEE, je laat je avatar toch wel staan, hè
Ja, maar als ik al mijn awards in een .gifje moet stoppen, dan wordt heel Fok! traag door mijn avatar.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Heb jij je Jim Carrey-avatar dan nog?? Hehe?? Ik dacht het niet
quote:Op zondag 20 februari 2005 17:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar als ik al mijn awards in een .gifje moet stoppen, dan wordt heel Fok! traag door mijn avatar.
En ik wil mijn mooie Jim Carrey-award niet beschadigen. Daarom heb ik hem goed opgeborgen.
Nou, die film was best eng hoor.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:25 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 leest het vorige topic terug...
Bob is bang voor Scream![]()
![]()
![]()
![]()
Oh en hoi allemaal! Ik kon het topic ook niet meteen vinden![]()
Ja met dat witte masker.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, die film was best eng hoor..
Hebben jullie het allemaal wel over dezelfde film als ik?![]()
.
Wat is je avatar coolquote:
hmmquote:Op zondag 20 februari 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Nee dat snap ik nou ook nooit dat je heel de dag naar een paar auto's kan kijken,maar ja daar zijn het mannen voor.
Je kan er gewoon niet tegen dat je nooit de echte Susan Visser zal worden.quote:
Ow, gaan we het zo spelen?? Meneertje-die-nooit-zo-grappig-als-Jim-Carrey-zal-worden...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat je nooit de echte Susan Visser zal worden.
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, gaan we het zo spelen?? Meneertje-die-nooit-zo-grappig-als-Jim-Carrey-zal-worden...
Neu...Aston Martin is de shitquote:Op zondag 20 februari 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Hehe.. ik kan daar wel echt uren blijven staren en spelen en aanraken
Vooral de Volvo XC90 wat dus mijn überfavoriet is! In mijn ogen de mooiste auto die er bestaat
Daarna ben ik erg weg van de Peugeot 407 en 607
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
óf het is ff saai hierik heb wel wat betere dingen te doen, zoals slapen
![]()
Ook gezien.. best mooi...alleen was het belachelijk druk om die autoquote:
Het geluid van de motor van die auto is echt zooooquote:Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook gezien.. best mooi...alleen was het belachelijk druk om die auto
Whehe, ik post net hetzelfde op Shok!quote:Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
BVO waar blijf je nou? We wachten op je op shok
quote:Op maandag 21 februari 2005 08:51 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet solliciterenen ik ben zenuwachtig!!
![]()
Da's wel een relaxete combi!quote:Op maandag 21 februari 2005 18:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat moest ik vandaag ook doen
Ik ben aangenomenIk ga nu afstuderen bij de BCC Hoofdkantoor en ik werk ook nog in de winkel bij de BCC
Dat jij daar nou aan denktquote:Op maandag 21 februari 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat een ranzinge praat Bupa!!!!
Nou, gauw wegwezen dan.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat is ongelooflijk kut de laatste 10 topics.
Nee, die was niet zo hééél moeilijk.quote:
Vond het al zo vreemd... ik dacht al, zal toch geen Amsterdams slang zijn of zoquote:Op maandag 21 februari 2005 22:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die was niet zo hééél moeilijk..
Persoonlijk weet ik wel wat leukers te doen dan posten in een ongelofelijk kut topic.quote:
Dus jij bent zo iemand die meteen wegvlucht als het hem niet aanstaat?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Persoonlijk weet ik wel wat leukers te doen dan posten in een ongelofelijk kut topic.
Maar goed, dat ben ik he..
Ik ben zo iemand die na bijv. 10 kuttopics denkt: "Toedels, ik heb wel wat beters te doen!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die meteen wegvlucht als het hem niet aanstaat?
En voordat je dit gaat vergelijken met mij en Shok! (voorspelbaar) Dat is heel wat anders.
Wat er de hele dag al is, een kutdag dusquote:Op maandag 21 februari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Wat is er leonie?
Oh, ik kijk al maanden niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ze zag er niet uit vanavond in GTST. Ze had wallen van hier naar de 3000e zonnestelsel van de 22e maan om de zonHaar makeup was superslecht en viel er zowat af. Maar acteren deed ze wel goed
Dat komt doordat jij niet meer zo grappig bent als voorheen.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat is ongelooflijk kut de laatste 10 topics.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag 1 jaar op Fok! Daar kwam ik om 23.59 achter en ik heb al die tijd geprobeerd dit topic te openen om dit heuglijke feit met jullie te delen en nu is het pas gelukt..
1 dag te laat dus
Ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!
Hee, ik zie nu opeens dat ik vorig jaar op Valentijnsdag ben geregistreerd. Dus ik zit ook al 1 jaar op Fok!
Let's party!
Ach... Ik te laat, jij te vroeg; samen precies op tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd
Pas de 23e! Morgen dus
Jij wel Feli
dat was ie alquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef timbob het volgende:
ik zit er pas 1,5 jaar ofzo.. mijn geest is nog niet helemaal bedorven
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:56 schreef Dizer het volgende:
Groningen? Waar licht dat?
Ik ga naar de universiteit van Amsterdam
evelien! evelien!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 15:10 schreef Airelle het volgende:
Nouw da licht in het noorden fan Nederlant.
Wanneer is A*dam?
hahaquote:
Beetje ontstoken en ik had een soort waas voor mijn oogquote:Op dinsdag 22 februari 2005 13:47 schreef timbob het volgende:
wat is er mis met je oog?
Hee! Zoiets heb ik nu ook met mijn linkeroog! Heeeel irritant.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Beetje ontstoken en ik had een soort waas voor mijn oogmaar het gaat nu beter
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:53 schreef Airelle het volgende:
Hallo!
Bah ik moet nog heel veel doen voor school.
Gaan er trouwens nog meer mensen hier vrijdag naar de Universiteit in Groningen?
Ja, en je blijft wrijven en knipperen maar er gebeurt gewoon niksquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:30 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee! Zoiets heb ik nu ook met mijn linkeroog! Heeeel irritant.![]()
ze zal het wel niet express doen om mij te kwetsen.. en ik kan haar in princiepe ook niet tegenhouden.. het is uit, en ze mag gaan en doen wat ze wilt met wie ze wilt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:34 schreef Christine het volgende:
Wat een bitch is dat zeg, timbob... ik vind het in elk geval niet normaal.
Je oog kapot? Ik heb er nog wel een voor jouquote:Op dinsdag 22 februari 2005 22:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Beetje ontstoken en ik had een soort waas voor mijn oogmaar het gaat nu beter
Je kent je vriendin via fok ?? of een ander form?quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:13 schreef timbob het volgende:
hallo
zeg, is het normaal als je ex heel erg gaat flirten met iemand anders in een topic waar ze weet dat jij ook in gepost hebt dus elke keer ziet dat zij iets typt of de andere met wie ze flirt waardoor je je dan weer enorm kut voelt omdat zij blijkbaar heel makkelijk voor jou tig anderen kan vinden?
Kom je hem even brengen dan? Ik ga nu dus met bril door het levenquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je oog kapot? Ik heb er nog wel een voor jou
Doe je wel weer de bril omlaag als je klaar bentquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Kom je hem even brengen dan? Ik ga nu dus met bril door het leven [afbeelding]
Nee, de garantie was na 22 jaar afgelopen dus ik ben weer eens net te laatquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Doe je wel weer de bril omlaag als je klaar bent
Kun je niet gewoon terug naar de winkel? Of heb je geen garantie meer op je oog
Balen zeg.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, de garantie was na 22 jaar afgelopen dus ik ben weer eens net te laat![]()
Ik snap precies hoe je je voeltquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:48 schreef timbob het volgende:
[..]
ze zal het wel niet express doen om mij te kwetsen.. en ik kan haar in princiepe ook niet tegenhouden.. het is uit, en ze mag gaan en doen wat ze wilt met wie ze wilt.
maar het voelt wel een beetje kut zegmaar..
Ik heb eerst de middeleeuwse techniek van het 'aderlaten' gehanteerd, dus een gaatje geboord in mijn oog in de hoop de ziekmakers zo eruit te laten vloeien.quote:Op woensdag 23 februari 2005 14:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Balen zeg.
Maar heb je het zelf al geprobeerd los te maken. Met een schroevendraaier of een tang ofzo?
Ai ai. Dit nieuws raakt me als een doorn in het oog.quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:03 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb eerst de middeleeuwse techniek van het 'aderlaten' gehanteerd, dus een gaatje geboord in mijn oog in de hoop de ziekmakers zo eruit te laten vloeien.
Dit hielp echter niet, naast kapot is mijn oog nu ook nog lek, dus ik beraad me nu op een andere manier
Maar als je het met een schaar heb bewerkt, noem je dat dan ook een knipoog?quote:Op woensdag 23 februari 2005 15:21 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja, ik houd het ook niet meer droog
dankjequote:Op woensdag 23 februari 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snap precies hoe je je voelt
Sorry hoor, maar ik zie de grap nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je het met een schaar heb bewerkt, noem je dat dan ook een knipoog?!
!
!
Maakt niet uit, in het land der blinden is Een-oog koningquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie de grap niet
![]()
![]()
![]()
Koningin!quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in het land der blinden is Een-oog koning!
!
!
Excuses, Koninlijke Oogheidquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koningin! [afbeelding] Dat zie je toch wel?
Newbiequote:Op woensdag 23 februari 2005 16:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow hey, ik zit vandaag dus een jaar op Fok! Feest! [afbeelding]
je kan hier wel stage lopen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef bar_rel het volgende:
En ik heb nog steeds geen stageplek terwijl ik al een week had moeten lopen![]()
![]()
THBO commercieel marketing en communicatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan hier wel stage lopen..
genoeg te doen
welke opleiding doe je eigenlijk?
Alles komt goed!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
THBO commercieel marketing en communicatie![]()
![]()
Ik hoop het, ik heb iig nu 5 bedrijven liggen voor me die ik kan bellen maar goed wedden dat er 4 zeggen dat ze geen stagiare nodig hebben en dat de 5de anderhalf uur ver weg isquote:
Tja, dat kan, maar misschien zegt de eerste wel: 'Kom maar langs, lekker ding' en hup dan heb je een stageplaats!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb iig nu 5 bedrijven liggen voor me die ik kan bellen maar goed wedden dat er 4 zeggen dat ze geen stagiare nodig hebben en dat de 5de anderhalf uur ver weg is
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, dat kan, maar misschien zegt de eerste wel: 'Kom maar langs, lekker ding' en hup dan heb je een stageplaats!
BUPAAAAAAAAAquote:
Is ie leuker dan Meet the Parents?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BUPAAAAAAAAA
Ja, ik ben wel zo simpel dat ik dat soort humor leuk vind ja
Vooral dat kindje: Ass hoooooooole![]()
Ik vind ze allebei ongeveer even leukquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:12 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is ie leuker dan Meet the Parents?
Och, ik vind het ook wel leuke humor, dus dat zegt niksquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BUPAAAAAAAAA
Ja, ik ben wel zo simpel dat ik dat soort humor leuk vind ja
Vooral dat kindje: Ass hoooooooole![]()
Goed, want ik eet spaghettiquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:05 schreef Dizer het volgende:
Ola
Ik heb 20 minuten, want dan is de lasagne klaar
Hoe is het met iedereen?
Jouw titelquote:Op donderdag 24 februari 2005 18:42 schreef Christine het volgende:
Dit topic doet zijn titel eer aan
Daarom, een beetje lullig om dat via Fok te spelenquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja en half fok weet natuurlijk over wie het gaat
lang geleden, toen ik nog jong, wild en onbezonnen was jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef BVO het volgende:
Met Hindgaat het goed geloof ik ja.
.
Die ga ik vrijdag weer zien.. Als ik m'n rijbewijs heb.
.
Je zat toch eerst ook op het Hindforum?.
Niet dat ik er ooit post hoor, lurkn er alleen maar.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
lang geleden, toen ik nog jong, wild en onbezonnen was ja![]()
Inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2005 19:15 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Daarom, een beetje lullig om dat via Fok te spelen
En dan? Alle sappige details van onze relatie erbij halen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef BVO het volgende:
Gewoon reageren in dat topic, Christine!.
Flauw..
Ja, gewoon een ordinaire catfight op FOK!quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:31 schreef Christine het volgende:
[..]
En dan? Alle sappige details van onze relatie erbij halen?
Hoeveel leden zijn er al?quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:38 schreef BVO het volgende:
Doe het anders op Shok!, trekt leden!.
Alsof jou dat wat kan schelen.quote:
Ik ben alwetend.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:57 schreef BVO het volgende:
Och, het is er gezelliger dan hier in SC hoor.
Maar ook dat zal je wel weten..
Iedereen is op het ubertoffe Shok!-forumquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat gaat het sloom hier de laaste tijd![]()
Als jij er bent is het altijd gezellig.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:56 schreef Tania18 het volgende:
Shok doet het niet
Ja Bupa, nu wordt het gezellig![]()
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij er bent is het altijd gezellig.
Wat moet ik hier nou op zeggen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen![]()
Oh shit, je hebt me besmet met het op-alles-wat-ik-zeg-weet-niemand-iets-te-zeggen-virusquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat moet ik hier nou op zeggen?
Precies.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh shit, je hebt me besmet met het op-alles-wat-ik-zeg-weet-niemand-iets-te-zeggen-virus![]()
Euhm...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Precies.
Haha. Hier weet je ook niks op te zeggen.
Ja.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Euhm...![]()
Dat worden lekkere gesprekken dan
de held van de dag is hier...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
We moeten toch wat als wij hier de enigen zijn.![]()
...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
We moeten toch wat als wij hier de enigen zijn.![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Net als BVO associeer ik jou alleen maar met Maud
Dan zijn we snel uitgepraatquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:06 schreef Timmai het volgende:
[..]
![]()
Laten we het dan gezellig over Maud gaan hebben
Nou..quote:
nou, wat wil je weten?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dan zijn we snel uitgepraat
Vertel eens wat meer over jezelf![]()
Zullen we het dan maar weer hebben over:quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou..
Zolang het maar niet over M**d of H*nd gaat
who the hell is Kristin Davis?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer hebben over:
[afbeelding]
Ok, ik ben een jongen van 19, en ik ga over 15 minuten kansloos bier zuipen in de stadquote:
* Tania18 wil ook kansloos bier zuipenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:17 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ok, ik ben een jongen van 19, en ik ga over 15 minuten kansloos bier zuipen in de stad
That's it![]()
Zuipenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 wil ook kansloos bier zuipen![]()
in Leiden kan dat heel goed, over het algemeenquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
* Tania18 wil ook kansloos bier zuipen![]()
Jáááááquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zullen we het dan maar weer hebben over:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Vriendin van je moeder?
Maar je mag wel indirect je moeder beledigen dus?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]!!!!
Eigenlijk mag ik hier niet om lachen.
BeetjeKristin Davis
beledigen.
Het ging over de vriendin van mijn moederquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je mag wel indirect je moeder beledigen dus?
Nou ja, zoals ik het las leek het alsof je je moeder beledigdequote:Op donderdag 24 februari 2005 21:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het ging over de vriendin van mijn moeder
En als je aan mijn moeder komt, kom je aan mij!!!1![]()
![]()
![]()
!!1111
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou ja, zoals ik het las leek het alsof je je moeder beledigde
Beev bedoelde toch dat ze er.......niet zo jeugdig meer uitzag?quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:11 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jawel, zo van: Natuurlijk is ze geen vriendin van mn moeder![]()
Ow, geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev bedoelde toch dat ze er.......niet zo jeugdig meer uitzag?
Uhuh.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Beev bedoelde toch dat ze er.......niet zo jeugdig meer uitzag?
Ja ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sorry, ik las het topic van je vriend en ik was nogal verbaasd.
Het is veel te koud buitenquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
Kan ik me voorstellen ja
Als mijn vriend dat zou doen dan zou ik hem het huis uit gooien![]()
Mee eens.. maar is het zo moeilijk om dat tegen haar zelf te zeggen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:01 schreef BVO het volgende:
Ok dat is zo, maar hij mag toch zelf over z'n haar bepalen?!.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Ik zag hem naast een ontzettend lekkere man staan, en zei toen weer iets over zijn haar.
Ja en dat is dus helemaal niet het geval. Er spelen veel meer dingen, en na verloop van tijd ga je echt over de stomste dingen ruzie lopen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Oh ja, vind het voor de rest ook heel lullig enzo hoor, dat voorop.
Alleen dat topic komt op mij echt zo over van "Ze wil dat ik m'n haar afknip, anders vind ze me niet meer leuk".
Achja, soms vind ik hem zo'n loser. Dan vraag ik me af wat ik ooit in hem heb gezienquote:
Ik weet er het fijne niet van, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet meer van hem zou houden als hij zn haar niet afknipt (correct me if I'm wrong, Christine) dus om het dan zo te verwoorden in een topic op Fok, vind ik echt triest.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Oh ja, vind het voor de rest ook heel lullig enzo hoor, dat voorop.
Alleen dat topic komt op mij echt zo over van "Ze wil dat ik m'n haar afknip, anders vind ze me niet meer leuk".
Oh men, ik val bijna van m'n stoelquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Achja, soms vind ik hem zo'n loser. Dan vraag ik me af wat ik ooit in hem heb gezien
En dan staat er zo'n leuke man naast hem, en dan vraag ik wel eens aan hem waarom hij er niet zo lekker uit ziet met een kortgeknipt koppie
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:25 schreef Christine het volgende:
Heb je ook je oude dagboeken uit de kast gehaald, Tania?
Ja, lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Ongeveer. Ik weet de hoofdlijnen wel, maar niet wat er precies gebeurd is.
Heel vervelend.
Maar hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Er zijn inderdaad dingen die ik gedaan heb, die ik me niet meer kan herinneren
Heeft ze ooit een topic over geopend op het oude Shok!quote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft ze ooit een topic over geopend op het oude Shok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |