Ja met dat witte masker.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, die film was best eng hoor..
Hebben jullie het allemaal wel over dezelfde film als ik?![]()
.
Wat is je avatar coolquote:
hmmquote:Op zondag 20 februari 2005 20:54 schreef Nano het volgende:
Nee dat snap ik nou ook nooit dat je heel de dag naar een paar auto's kan kijken,maar ja daar zijn het mannen voor.
Je kan er gewoon niet tegen dat je nooit de echte Susan Visser zal worden.quote:
Ow, gaan we het zo spelen?? Meneertje-die-nooit-zo-grappig-als-Jim-Carrey-zal-worden...quote:Op zondag 20 februari 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet tegen dat je nooit de echte Susan Visser zal worden.
quote:Op zondag 20 februari 2005 21:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ow, gaan we het zo spelen?? Meneertje-die-nooit-zo-grappig-als-Jim-Carrey-zal-worden...
Neu...Aston Martin is de shitquote:Op zondag 20 februari 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Hehe.. ik kan daar wel echt uren blijven staren en spelen en aanraken
Vooral de Volvo XC90 wat dus mijn überfavoriet is! In mijn ogen de mooiste auto die er bestaat
Daarna ben ik erg weg van de Peugeot 407 en 607
quote:Op zondag 20 februari 2005 23:30 schreef bar_rel het volgende:
óf het is ff saai hierik heb wel wat betere dingen te doen, zoals slapen
![]()
Ook gezien.. best mooi...alleen was het belachelijk druk om die autoquote:
Het geluid van de motor van die auto is echt zooooquote:Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ook gezien.. best mooi...alleen was het belachelijk druk om die auto
Whehe, ik post net hetzelfde op Shok!quote:Op maandag 21 februari 2005 12:12 schreef Christine het volgende:
BVO waar blijf je nou? We wachten op je op shok
quote:Op maandag 21 februari 2005 08:51 schreef bar_rel het volgende:
Ik moet solliciterenen ik ben zenuwachtig!!
![]()
Da's wel een relaxete combi!quote:Op maandag 21 februari 2005 18:01 schreef Dizer het volgende:
[..]Dat moest ik vandaag ook doen
Ik ben aangenomenIk ga nu afstuderen bij de BCC Hoofdkantoor en ik werk ook nog in de winkel bij de BCC
Dat jij daar nou aan denktquote:Op maandag 21 februari 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Wat een ranzinge praat Bupa!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |