dankjequote:Op woensdag 23 februari 2005 15:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik snap precies hoe je je voelt
Sorry hoor, maar ik zie de grap nietquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar als je het met een schaar heb bewerkt, noem je dat dan ook een knipoog?!
!
!
Maakt niet uit, in het land der blinden is Een-oog koningquote:Op woensdag 23 februari 2005 15:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik zie de grap niet
![]()
![]()
![]()
Koningin!quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit, in het land der blinden is Een-oog koning!
!
!
Dat zie je toch wel?
Excuses, Koninlijke Oogheidquote:Op woensdag 23 februari 2005 16:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Koningin! [afbeelding] Dat zie je toch wel?
Newbiequote:Op woensdag 23 februari 2005 16:33 schreef ZOWIEE het volgende:
Ow hey, ik zit vandaag dus een jaar op Fok! Feest! [afbeelding]
je kan hier wel stage lopen..quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:47 schreef bar_rel het volgende:
En ik heb nog steeds geen stageplek terwijl ik al een week had moeten lopen![]()
![]()
THBO commercieel marketing en communicatiequote:Op donderdag 24 februari 2005 12:51 schreef timbob het volgende:
[..]
je kan hier wel stage lopen..
genoeg te doen
welke opleiding doe je eigenlijk?
Alles komt goed!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:29 schreef bar_rel het volgende:
[..]
THBO commercieel marketing en communicatie![]()
![]()
Ik hoop het, ik heb iig nu 5 bedrijven liggen voor me die ik kan bellen maar goed wedden dat er 4 zeggen dat ze geen stagiare nodig hebben en dat de 5de anderhalf uur ver weg isquote:
Tja, dat kan, maar misschien zegt de eerste wel: 'Kom maar langs, lekker ding' en hup dan heb je een stageplaats!quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:39 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb iig nu 5 bedrijven liggen voor me die ik kan bellen maar goed wedden dat er 4 zeggen dat ze geen stagiare nodig hebben en dat de 5de anderhalf uur ver weg is
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:49 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, dat kan, maar misschien zegt de eerste wel: 'Kom maar langs, lekker ding' en hup dan heb je een stageplaats!
BUPAAAAAAAAAquote:
Is ie leuker dan Meet the Parents?quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BUPAAAAAAAAA
Ja, ik ben wel zo simpel dat ik dat soort humor leuk vind ja
Vooral dat kindje: Ass hoooooooole![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |