quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:05 schreef Christine het volgende:
Ik zag hem naast een ontzettend lekkere man staan, en zei toen weer iets over zijn haar.
Ja en dat is dus helemaal niet het geval. Er spelen veel meer dingen, en na verloop van tijd ga je echt over de stomste dingen ruzie lopen maken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Oh ja, vind het voor de rest ook heel lullig enzo hoor, dat voorop.
Alleen dat topic komt op mij echt zo over van "Ze wil dat ik m'n haar afknip, anders vind ze me niet meer leuk".
Achja, soms vind ik hem zo'n loser. Dan vraag ik me af wat ik ooit in hem heb gezienquote:
Ik weet er het fijne niet van, maar ik kan me niet voorstellen dat ze niet meer van hem zou houden als hij zn haar niet afknipt (correct me if I'm wrong, Christine) dus om het dan zo te verwoorden in een topic op Fok, vind ik echt triest.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:06 schreef BVO het volgende:
Oh ja, vind het voor de rest ook heel lullig enzo hoor, dat voorop.
Alleen dat topic komt op mij echt zo over van "Ze wil dat ik m'n haar afknip, anders vind ze me niet meer leuk".
Oh men, ik val bijna van m'n stoelquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Achja, soms vind ik hem zo'n loser. Dan vraag ik me af wat ik ooit in hem heb gezien
En dan staat er zo'n leuke man naast hem, en dan vraag ik wel eens aan hem waarom hij er niet zo lekker uit ziet met een kortgeknipt koppie
quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:25 schreef Christine het volgende:
Heb je ook je oude dagboeken uit de kast gehaald, Tania?
Ja, lijkt me verschrikkelijkquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:40 schreef Christine het volgende:
Ongeveer. Ik weet de hoofdlijnen wel, maar niet wat er precies gebeurd is.
Heel vervelend.
Maar hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:49 schreef Christine het volgende:
Er zijn inderdaad dingen die ik gedaan heb, die ik me niet meer kan herinneren
Heeft ze ooit een topic over geopend op het oude Shok!quote:
Ja, weet ikquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Heeft ze ooit een topic over geopend op het oude Shok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |