Persoonlijk weet ik wel wat leukers te doen dan posten in een ongelofelijk kut topic.quote:
Dus jij bent zo iemand die meteen wegvlucht als het hem niet aanstaat?quote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef BVO het volgende:
[..]
Persoonlijk weet ik wel wat leukers te doen dan posten in een ongelofelijk kut topic.
Maar goed, dat ben ik he..
Ik ben zo iemand die na bijv. 10 kuttopics denkt: "Toedels, ik heb wel wat beters te doen!quote:Op maandag 21 februari 2005 22:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dus jij bent zo iemand die meteen wegvlucht als het hem niet aanstaat?
En voordat je dit gaat vergelijken met mij en Shok! (voorspelbaar) Dat is heel wat anders.
Wat er de hele dag al is, een kutdag dusquote:Op maandag 21 februari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
Wat is er leonie?
Oh, ik kijk al maanden niet meer.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:30 schreef Dizer het volgende:
Ze zag er niet uit vanavond in GTST. Ze had wallen van hier naar de 3000e zonnestelsel van de 22e maan om de zonHaar makeup was superslecht en viel er zowat af. Maar acteren deed ze wel goed
Dat komt doordat jij niet meer zo grappig bent als voorheen.quote:Op maandag 21 februari 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat is ongelooflijk kut de laatste 10 topics.
quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:07 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik was vandaag 1 jaar op Fok! Daar kwam ik om 23.59 achter en ik heb al die tijd geprobeerd dit topic te openen om dit heuglijke feit met jullie te delen en nu is het pas gelukt..
1 dag te laat dus
Ik keek verkeerdquote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
!!!
Hee, ik zie nu opeens dat ik vorig jaar op Valentijnsdag ben geregistreerd. Dus ik zit ook al 1 jaar op Fok!
Let's party!
Ach... Ik te laat, jij te vroeg; samen precies op tijd!quote:Op dinsdag 22 februari 2005 00:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik keek verkeerd
Pas de 23e! Morgen dus
Jij wel Feli
dat was ie alquote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:59 schreef timbob het volgende:
ik zit er pas 1,5 jaar ofzo.. mijn geest is nog niet helemaal bedorven
OMGquote:Op dinsdag 22 februari 2005 14:56 schreef Dizer het volgende:
Groningen? Waar licht dat?
Ik ga naar de universiteit van Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |