Dat zou ik heel dom vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:24 schreef Spindizzy het volgende:
Weet je dat er heel veel mensen zijn die niet in CUL willen/durven posten omdat ze geen zin hebben in een preek over De Enige Ware Boter of De Enige Ware Boerenkool/Nasi/whatever
Die gast is niet te vermijden joh. Duikt echt overal op met zijn offtopic gezeur.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Er overheen lezen is iets wat je ook zou kunnen doen, ik blijf erbij.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou Oblivion het is duidelijk dat jij niet helemaal onbevooroordeeld bent in zake deze. Al kramp in je tong?
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:46 schreef Rio het volgende:
Wat mij betreft kun je zelf ook wel wat moeite doen. Mijn hulp hoef je niet meer te verwachten iig.
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, godverbid dat je er kritiek op kan krijgen van een mede-user...![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:12 schreef Rio het volgende:
Nee, god verbid (?) dat een mede-user een schat aan interessante informatie wil, maar in mijn ogen te beroerd is zelf wat et doen. Voorbeelden:
a) een goed voorbeeld geven
b) voor prangende vragen het internet raadplegen
c) andere users die a) en b) wel proberen te doen prutsers vindt
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:17 schreef Oblivion het volgende:
En hoevaak moet ik zeggen dat ik er bar weinig vanaf weet?
Nog maar een keer dan?![]()
Ik kon niet meer op je medewerking rekenen, blijf dan weg.![]()
quote:Alleen een Google-url of linkje posten is niet de bedoeling, dit is een forum, dus post gewoon je tips of recepten, dan heeft iedereen er iets aan.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:11 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Marietje_ het zal allemaal wel, je brengt ook echt een beste sfeer met je mee...![]()
Je schreeuwt, bent zeer negatief, erg jammer allemaal.
De rest van die reactie was echt niet ontopic.![]()
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon een topic openenen, Lolalala´s restaurants recensie.
Je hoeft geen Bekende FOK!ker (BF) te zijn voor een eigen topic, hoor.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:23 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.
Ik vind dat er (ook) een algemeen topic moet komen waarin iedereen zijn of haar recensie kan schrijven.
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:23 schreef Lolalala het volgende:
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.
Ga je gang! Harstikke leuk idee!quote:Ik vind dat er (ook) een algemeen topic moet komen waarin iedereen zijn of haar recensie kan schrijven.
Natuurlijk, doe niet zo zielig manquote:Op maandag 7 maart 2005 19:00 schreef Oblivion het volgende:
Ja, jij zal het altijd eens zijn met diegene die het niet met mij eens is.
Die had ik al ingecalculeerd.
Ja. En ik vind het onzin. Dus dan maar niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:40 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Verbal en toch kan het prima in dat topic.
Dat mag.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:12 schreef Verbal het volgende:
Ja. En ik vind het onzin. Dus dan maar niet.
V.
Thanx,quote:Op zondag 13 maart 2005 18:15 schreef Martijn_77 het volgende:
@chielus nog eentje voor de drankenlijst
Cocktails
Nee...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Nolius het volgende:
eej Oblivion
Ik heb je een mail gestuurd, gezien?
Naar Hotmail inderdaadquote:
Ik kan het trouwens ook wel hier neerzettenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Naar Hotmail inderdaad
Anders stuur ff iets naar nolius@fok.nl, dan weet ik waar ik je kan bereiken
Dat is wel een goed idee Obli!!quote:Op zondag 3 april 2005 12:10 schreef Oblivion het volgende:
Ga van de zon genieten, ofzo...
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef Oblivion het volgende:
Chocolade toffees - hoe maken?
Is dit 'm?
Ik heb ge-updatequote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Oblivion het volgende:
No problem! Laat even weten hoe het heeft gesmaakt.
En of je wat anders uitgesprookt hebt met het recept...![]()
Dit vind ik heel sterk overdreven. Je praat hier over voedsel, waar iedereen een smaak over heeft zonder dit te kunnen onderbouwen. Dit is POL niet. Als ik nou had gezegd "rot op met je kutbananen!quote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Het doel van de CUL-topics is niet om elkaar af te vallen en te roepen dat iets niet te vreten is o.i.d.
Iedereen heeft andere smaken en het is hier zo dat je daar respect voor hebt. Kritiek mag je hebben, maar doe het dan wel respectvol en met onderbouwing.
En natuurlijk zal een goed onderbouwd "niet zo heel erg lekker" post niet verwijderd worden.quote:Dat is nou juist het leuke van CUL, iedereen kan posten of het nu zelf gemaakt is of uit een pakje.
En ook zullen er altijd users zijn die dingen niet lekker vinden, ook prima, maar kotssmilies hoeven nou ook weer niet.
Als iemand de ingredienten niet lekker vind of het recept niet lekker vind, post gewoon niks...
Het voegt weinig toe, behalve irritatie. En veel offtopic reacties.
Of kom met een alternatief! Altijd goed! Leuk zelfs!![]()
Offtopic en opmerkingen in de trant van wat hierboven beschreven worden, worden voortaan verwijderd en bij doorgaan is een ban de consequentie.
Ik stel meestal vragen.Verder beweerde ik zojuist nog het tegenovergestelde; "Maar anders dan het gezegde doet vermoeden kun je om smaak wel twisten." Natuurlijk kun je evengoed het tegendeel beweren, maar om op deze subjectieve basis je beleid te baseren gaat me wel erg ver. Zolang het niet ontaard in trollen lijkt het me toch niet zo heel erg.quote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef Oblivion het volgende:
Je kan ook gewoon antwoord geven, ik vraag gewone vragen.![]()
Maar goed over smaak valt niet te twisten, over opmerkingen wel.
Ik kon toch ook niet weten dat je een schrijfstijl hebt die bestaat uit losse zinnen gescheiden door nutteloze smileys en enters?quote:En als je het niet wilt lezen, wat doe je in Foodback?![]()
Dat zeker.quote:Jammer...
Als je die mening bent toegedaan moet je ook niet zeuren als ik je posts onleesbaar vind.quote:Op maandag 18 april 2005 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Schrijfstijlen horen in LIT he? Dat weet je.
Als jij dat een groot probleem vindt, so be it...quote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die mening bent toegedaan moet je ook niet zeuren als ik je posts onleesbaar vind.
Oblivion, stiekem houd ik wel van knoflook. Ik heb het vandaag nog door de pastasaus gedaan. Twéé teentjes. Gepelde teentjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:22 schreef Oblivion het volgende:
Omdat het leid tot offtopic geleuter
En dat zag je maar weer.![]()
Nou hup zoet gaan slapen...![]()
Olivion, heb jij veel knoflook in huis?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Oblivion het volgende:
Knoflook Bah, bleh, vies...
Daar mogen jullie naar harte kotsen op knoflook.
Nou leuk he?
Sla me maar effe met de deur.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:33 schreef Oblivion het volgende:
Don't let the door hit you on your way out.
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...quote:-Edit- doe eens normaal, er mag hier in CUL over streekproducten gebabbeld worden, niks mis mee.
En wat moet ik met reacties zoals die van jou? Daar wordt het topic niet "rijker" van.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...
Wat moet je nou met zo'n topic? Als ik kenbaar maak dat ik zo'n mager topic zonder recept (want in feite staat er maar bar weinig in) weinig soeps vind, moet ik normaal doen? Is de hitte vandaag je teveel geworden, ofzo?
Dat is ook handig inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.
\quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Ja man zou wel erg zijn actiefheid in cul
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja leuk hier heb ik dus geen bal aan
Waarom doe je ze niet in hetzelfde topic dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Het is wel jammer dat topicupdates (zoals mijn koekjes bakken topic) niet echt worden opgemerkt want het is zo stom om voor elk koekje een nieuw topic te openen, maar nu reageert niemand
Voor 1 topic blijf jij uit CUL?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef Roquefort het volgende:
-knip-
Je hebt net die post geplaats...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
nou ik heb dus nu 2 soorten in 1 topic, maar na het 1e recept komt er geen reactie meer op het 2e snap je? want om voor elk wissewasje een nieuw topic aan te maken vind ik ook zo stom
en ja ik ben van o.a. de spekkoekheeft nogal indruk gemaakt zeker?
Spekkoek; zelf bakken
Nee joh, moet rustig gebeuren...quote:
Nee voor 1 topic kwam ik naar CUL.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voor 1 topic blijf jij uit CUL?
Sneu...
Meer kan ik er niet van zeggen.![]()
En ga ik ook niet meer doen.
Haiquote:Op zondag 8 mei 2005 19:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nee voor 1 topic kwam ik naar CUL.
En een interpretatie-inzicht met een mod win je nooit, dus waarom zou ik daarover doormekkeren?
Je manier van moderen staat me niet aan, waarom zou ik blijven dan?
Wil je dat ik dooretter ofzo, dat je nog even moet toevoegen dat je me sneu vind?
Dat jij me sneu vind overleef ik wel, maar elke keer dat jij me nog even een belediging toevoegt duik ik wel weer even op hoor.
Nogmaals, doei!
![]()
Ik vind het onterecht dat het topic op slot is gegaan, daarom kwam ik nog even in foodback.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hai![]()
Doe eens niet zo zielig wil je...
Het wel of niet mod zijn heeft er helemaal niks mee te maken in jullie discussie zoals ik het las![]()
Maar je kunt dingen natuurlijk ook lezen zoals je het wil, en even lekker zeiken op een mod is natuurlijk altijd leuk![]()
Ook doei he![]()
Eindelijk een normale reactie, zonder mij of mijn gedrag zielig of sneu te noemen!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Een actie zielig vinden en een persoon zielig vinden zijn 2 verschillende dingen, je weet het mooi te verdraaien allemaal.
En mede daarom gaan we nu deze (in mijn ogen zinloze) discussie stoppen.
Als je leuk in CUL wil blijven posten, prima, doe dat gezellig, wil je het niet (om wat voor reden dan ook) dan kun je gewoon wegblijven.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef laffer het volgende:
als je niet kunt relativeren moet je niet gaan modereren, blijf voortaan met je kippenvlerken van die knopjes af![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Laffer toch...
Wat deed die post daar?
"Eet eerst je kaassouflle op..."
Slaat niet ergens op.
Geintje moeten kunnen, maar niet iets wat slaat als een lul op een drumstel.![]()
let op de tijd, in dit topic: Hoe een kaassouflé op te warmen?quote:Door KreKkeR - zondag 8 mei 2005 @ 19:36
in dit topic: Pom klaarmakenquote:Door KreKkeR - zondag 8 mei 2005 @ 19:35
stel je niet aan het is een forum waar ego`s niets van doen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Godsamme, die ego's worden steeds groter hier...
Zijn gewoon 2 verschillende topics.
Het zal noooooooooit meer voorkomen laffer, zo beter?![]()
Nou DOEI!![]()
met doei hè bedoel ik "bekijk het maar" (en dan zeg ik het nog netjes) ik ga hier echt niet weg mits gedwongenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Jij stelt je aan...![]()
En je ging heel dramatisch weg...
Doei he...![]()
maar wel met de TS die vlak daarvoor een topic opende over hoe die kaassoufle`s warm kon makenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Voorals nog heeft een kaassouflle niks met Pom te maken.
ruiken op een internet forum kan ook niet, maar ik mag van de moderators hier toch wel verwachten dat ze een beetje meelezenquote:En wij kunnen niet ruiken wat jij eerder gelezen hebt.
graag, het gaat me nu niet eens meer om die verwijderde post maar om die ordinaire reaktie daarbijquote:Ze zal beslist nog wel een antwoord komen geven.
Nou, dequote:Op donderdag 21 april 2005 02:21 schreef JAM het volgende:
Kotsen is onlosmakelijk met eten verbonden. Ik snap niet waarom kotssmiley's niet welkom zijn in het Knoflook pellen pellen, dat is toch wel iets met eten dat héél specifiek met kotsen verbonden is.
Vrees niet, komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:24 schreef Black_Tulip het volgende:
Dit topic stond nog in mijn MyAT lijst...
Wie had dat ooit verwacht, het forum waar het strengste gemod wordt en waar de mods zichzelf het meest serieus nemen is CUL
Hoe durf je te kotsen in mijn magnetron topic?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef Oblivion het volgende:
Nou, deis weer ingevoerd! Es kijken of het wat gaat toevoegen...
![]()
Als ik de aankomende Lasagne niet binnen kan houden zal ik het melden.quote:
Ik zou zeggen: open er een topic overquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik de aankomende Lasagne niet binnen kan houden zal ik het melden.![]()
Volgens mij verspillen kookfreaks trouwens meer tijd per dag dan rokers, maar dat lijkt mij in dit subforum een kansloos topic.
dit vind ik wel een lieve post van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Laffer, ik had het kaassoufflees-topic van TS gelezen en dacht dat je met jouw post even lekker wilde rellen, vandaar mijn reactie.
Ik heb achteraf gezien dus blijkbaar een verkeerde inschatting gemaakt van jouw intentie en daarom was mijn reactie ook niet terecht
Nu weer vruitfriendjes?![]()
Ik heb ze laten samenvoegen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
da's frappant, dit topic: http://forum.fok.nl/topic/699526 is opeens verdwenen
(topic over lekkerste pindasaus)
Maak een 'ik heb restjes en geen geld'-topic, ik kan talloze 'restjesrecepten' bedenken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben blut. Bestaat er al zoiets als een budget-kook topic?
Oh, ik kom net pas thuis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar satésaus en pindasaus vergelijken is als een appel en een peer naast elkaar leggen...
En daarbij, het topic ging niet over het maken van een saus, maar over het kopen van een kant-en-klare. Mag 'ie niet opnieuw geopend worden?
Hét studentengerecht - Pasta met spinazie en spekkies!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:19 schreef LostFormat het volgende:
Naast het gebrek aan geld ook een gebrek aan restjes. Maar ik open er wel eentje.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik wist dat er nog een topic over was...![]()
Damn I'm good...![]()
He, ik ging zoeken ja!quote:
Strak strak in mijn trainingspak-pak, kijk eens hoe ik hak-hak, lekker uit mijn dak!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef Oblivion het volgende:ben gewoon akelig snel vandaag!
![]()
Sue me...![]()
Is al gevraagd samen te voegen, maar ze heeft er overheen gekeken..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr staan 2 frikandelbrood topics onder mekaar, lijkt me wat veel![]()
ja dan lijkt het wel of het gaat om een dolle mina.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr staan 2 frikandelbrood topics onder mekaar, lijkt me wat veel![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Strak strak in mijn trainingspak-pak, kijk eens hoe ik hak-hak, lekker uit mijn dak!
ik moet lachen. ook om dat hakkende smiletjequote:
Die is zo gaaf, ik krijg er maar geen genoeg vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet lachen. ook om dat hakkende smiletje![]()
meer meer meer! hijs funnyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is zo gaaf, ik krijg er maar geen genoeg van
X marks the spotquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meer meer meer! hijs funnymaar ik mis pietverdriet wel. of is ie nu op een andere naam aanwezig?
u is piet?quote:
quote:
ik zou heel graag willen dat hij weer terug komt. onder de naam pietverdriet. gewoon zoals het is. ad-blocks vergetende.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Laatste bezoek: 6 dagen, 8 uur, 12 minuten geleden
Piet lurkt af en toe wel, maar hij wilde niet terug komen, al is hij weer van harte welkom als het aan mij ligt...
duidelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
![]()
Welnee, ik weet niet zoveel van koken.
Ik mag toch hopen dat ie nog meeleest, want ik ben best teleurgesteld in hem.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meer meer meer! hijs funnymaar ik mis pietverdriet wel. of is ie nu op een andere naam aanwezig?
ze hoeven er ook niet persé in, maar dat het ff duidelijk is dat het om chocola gaat .. haal ze er maar helemaal uitquote:Op zondag 22 mei 2005 17:13 schreef Oblivion het volgende:
Ik geloof dat er geen aanhalingstekens in een titel kunnen.
Dan verdwijnt een topic.
Zal het even gaan vragen... Back in a jiffie...![]()
Yep, Het centrale hoe maak je iets langzaam klaar topicquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:09 schreef zoalshetis het volgende:
is er eigenlijk al een mooi topic over bouillion of fonds?
nee, lol. dat is leuk, maar niet ultiem. ik heb hier een link waar best een topic over gemaakt kan worden. is iets specifieker.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Yep, Het centrale hoe maak je iets langzaam klaar topic
okquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:22 schreef Oblivion het volgende:
Waarom zou dat niet in het topic van Piet kunnen?
Omdat het niet specifiek over boullions of fonds gaat?
Als je een ander topic wilt openen, be my guest...![]()
nee ik kan wel wat schrijven, daarom vraag ik het eerst ook in foodback. maar ik kan nooit schrijven zoals de vrouw/man van deze link. that's why. lol@ vingertje heen en weer trouwens.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:31 schreef Oblivion het volgende:
Oh, je gaat toch niet alleen een linkje neerplemmen he?
Ik heb nog slotjes hoor...![]()
Want zo doen we dat niet... *vingertje heen en weer beweegt....
als muziek in de orenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:34 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb een ander idee...
Shmoopy heeft hierboven een sticky of iets dergelijks waar goede links instaan...
Zal ik 'm daar bij zetten?
En dan zet je de link nog even neer in het topic van Piet, wellicht vind hij het ook wel wat hebben...?
Hoe klinkt dat?
Okay, doen we dat....quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:37 schreef zoalshetis het volgende:
als muziek in de oren![]()
je bent een schatje (maar dan met een andere naam)
thanks. lol, poepertje gebruik ik alleen als ik wil denigreren of ze tegenover me staat.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:39 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Okay, doen we dat....
Zolang ik maar geen poepertje ben...![]()
![]()
Ik las toch 'voorovergebogen'......quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
thanks. lol, poepertje gebruik ik alleen als ik wil denigreren of ze tegenover me staat.
quote:
[omhels]quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef Oblivion het volgende:
Hij staat er al!
heeft zoalshetis het standaardwerk van escoffier?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, lol. dat is leuk, maar niet ultiem. ik heb hier een link waar best een topic over gemaakt kan worden. is iets specifieker.
http://www.coquinaria.nl/recepten/bouillons/index.htm
schitterende site gemaakt door een echte fan.
ik ben bijna jarig en ik weet meestal nooit iets te vragen, thanks!quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heeft zoalshetis het standaardwerk van escoffier?
Als je meer wilt weten over sauzen, soepen, etc etc alle zaken van de klassieke franse keuken dan is escoffier een must.
Ik ben er ook beneiuwd naar er is nog steeds niks bekendquote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd..
ikzelf heb niks ingestuurd overigens
Kijk maar naar de laatste post in dit topic: Nieuwe CUL-mod gezocht!quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:33 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik ben er ook beneiuwd naar er is nog steeds niks bekend
Die eikels die je topic liepen te verzieken deden dat met name door jouw houding in het topic, misschien handig om daar eens naar te kijken. Je deed overigens zelf ook aardig mee met nogal ongewenst gedrag.quote:Op woensdag 8 juni 2005 21:29 schreef i-spy24 het volgende:
@ BBQ....
Ik blijf het eigenaardig vinden dat je deze thread dichtgooit alleen maar omdat een paar eikels hem begonnen te verzieken en de rest (waaronder een Admin.) gewoon normaal reageerden danwel de vrij gegeven info wel boeiend vonden.
Laat je je altijd topic's beoordelen door randmongolen of ben je gewoon bang dat je huis binnenkort in de fik staat..![]()
Ik zei vooraf dat de post gewoon een normale berichtgeving was. Geen spam,geen onnodig geeikel,maar puur gewoon ter informatie om te lezen. Nee,dat is geen garantie schijnbaar om de topic gewoon open te laten staan en degenen die hem lopen te verzieken eruit te filteren.
En nu we toch bezig zijn:
Ik heb in deze thread aangegeven wat de bron was en schijnbaar beschouw elk lid van FOK als een ongelovige dropmongool want je laat de topic gewoon gesloten staan terwijl ik je de bron geef, n.l mijzelf.
Alsof ik dat zomaar uit mijn duim zou zuigen om er lol mee te hebben.
Ik krijg vaak tips die op waarheid berusten en als ik die vervolgens dan hier post/meld, is het wel zo fijn als dan op zijn minst als geloofwaardig worden beschouwd ipv alleen maar te geloven wat Albert Verlinde of TT vertelt terwijl bewezen is dan die instanties vaak ook bij het foute eind hebben.![]()
Beetje een samenloop van van alles.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij wil Obli stiekum nog een tijdje genieten van haar status als Modje.
Lijkt het idd wel op!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 09:54 schreef Chielus het volgende:
Volgens mij wil Obli stiekum nog een tijdje genieten van haar status als Modje.
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 07:56 schreef Joene het volgende:
* Joene vind vandaag een mooie dag voor een nieuwe mod
Het is Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk weer, ik ga zometeen (lees vandaag) de vijver in de tuin uitzetten met paaltjesquote:
Dat is een hele aparte zin, moest even denken hoor voordat ik hem snaptequote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:04 schreef Joene het volgende:
, ik ga zometeen (lees vandaag) de vijver in de tuin uitzetten met paaltjes![]()
Nou luistert : Ik ga van graszoden die ik nog heb van de andere helft van de tuin een Dijkje makenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 08:11 schreef Oblivion het volgende:
Scheppen moet je!
Aan paaltjes heb je niks...![]()
hahaha ja niet echt ehm prettig leesbaar inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 11:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat is een hele aparte zin, moest even denken hoor voordat ik hem snapte
Nee, jij luistert: Dit is foodback...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 12:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou luistert : Ik ga van graszoden die ik nog heb van de andere helft van de tuin een Dijkje maken
zodat ik niet zo DIEP hoef te graven![]()
Mag ik je nog 1 keer als mod -> zeikwijf noemen danquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, jij luistert: Dit is foodback...![]()
We hebben een pracht van een Flora en Fauna en klusdingus subforum...![]()
Wat heerlijk dat ik nog even op mijn streepjes mag staan...![]()
Graag...quote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Mag ik je nog 1 keer als mod -> zeikwijf noemen dan![]()
Oh well...quote:
Wil jij ook met de zweep?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze houden de beslissing af omdat mijn mailserver niets verstuurd heeft
Je kon dit wel posten...quote:Op maandag 13 juni 2005 22:54 schreef kabouter.muts het volgende:
ik kom niet meer op mijn eigen topic??? HELP !!
Mot de betreffende persoon wel bereikbaar zijn.quote:
of dan gewoon het alternatief kiezenquote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mot de betreffende persoon wel bereikbaar zijn.
Vandaag moet het klaar zijn, hoor, want dit duurt te lang.
Da's wel het plan.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mot de betreffende persoon wel bereikbaar zijn.
Vandaag moet het klaar zijn, hoor, want dit duurt te lang.
Oke zal hem weer openen om verdere discussie mogelijk te maken. Ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:35 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is 7up voor drank?
Sluit jij topics altijd met 'zo, dit is het, punt uit'
Want wat er daar beweerd wordt, daar ben ik het niet mee eensGeef op z'n minst een bron voor je stelling als je meent dat die zodanig klopt dat het topic meteen op slot kan
Je bent een lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke zal hem weer openen om verdere discussie mogelijk te maken. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Hoezo zoethout belangrijk? Ben je aan het afkiken van de nicotine?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
nu gebleken is dat zoethout heel erg belangrijk is, kan mijn topic misschien wat gekicked worden.
Jij was geen mod meer, brutale vlerk die je d'r bent!quote:
Kst, je bent gewoon te laat!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij was geen mod meer, brutale vlerk die je d'r bent!![]()
ik heb gezocht, betweterquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, je bent gewoon te laat!![]()
Enne MMM, je scrolt in CUL naar beneden.....
Doet 3 maanden, dan links bovenin bewerken opklapppen, frituur intikken en laten zoeken.
Luiwammes!![]()
Niet goed gedaan dan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb gezocht, betweter
en ja, ook zo
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen ruzie mensen, geen ruzie
Allemaal lief en schattig en pluizig tegen elkaar blijven
Ej, ga jij eens fietsen wil je:quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Wil je bonje?
*mouwen opstroopt.....
Whehehehe.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |