Dat zou ik heel dom vinden.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:24 schreef Spindizzy het volgende:
Weet je dat er heel veel mensen zijn die niet in CUL willen/durven posten omdat ze geen zin hebben in een preek over De Enige Ware Boter of De Enige Ware Boerenkool/Nasi/whatever
Die gast is niet te vermijden joh. Duikt echt overal op met zijn offtopic gezeur.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 17:36 schreef Oblivion het volgende:
Er overheen lezen is iets wat je ook zou kunnen doen, ik blijf erbij.![]()
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou Oblivion het is duidelijk dat jij niet helemaal onbevooroordeeld bent in zake deze. Al kramp in je tong?
quote:Op maandag 14 februari 2005 12:46 schreef Rio het volgende:
Wat mij betreft kun je zelf ook wel wat moeite doen. Mijn hulp hoef je niet meer te verwachten iig.
quote:Op maandag 14 februari 2005 13:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee, godverbid dat je er kritiek op kan krijgen van een mede-user...![]()
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:12 schreef Rio het volgende:
Nee, god verbid (?) dat een mede-user een schat aan interessante informatie wil, maar in mijn ogen te beroerd is zelf wat et doen. Voorbeelden:
a) een goed voorbeeld geven
b) voor prangende vragen het internet raadplegen
c) andere users die a) en b) wel proberen te doen prutsers vindt
quote:Op maandag 14 februari 2005 18:17 schreef Oblivion het volgende:
En hoevaak moet ik zeggen dat ik er bar weinig vanaf weet?
Nog maar een keer dan?![]()
Ik kon niet meer op je medewerking rekenen, blijf dan weg.![]()
quote:Alleen een Google-url of linkje posten is niet de bedoeling, dit is een forum, dus post gewoon je tips of recepten, dan heeft iedereen er iets aan.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:11 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Marietje_ het zal allemaal wel, je brengt ook echt een beste sfeer met je mee...![]()
Je schreeuwt, bent zeer negatief, erg jammer allemaal.
De rest van die reactie was echt niet ontopic.![]()
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon een topic openenen, Lolalala´s restaurants recensie.
Je hoeft geen Bekende FOK!ker (BF) te zijn voor een eigen topic, hoor.quote:Op zondag 6 maart 2005 12:23 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.
Ik vind dat er (ook) een algemeen topic moet komen waarin iedereen zijn of haar recensie kan schrijven.
quote:Op zondag 6 maart 2005 12:23 schreef Lolalala het volgende:
Ja, dan wordt het dus gesloten, want ik (of iemand anders) is onbekend.
Ga je gang! Harstikke leuk idee!quote:Ik vind dat er (ook) een algemeen topic moet komen waarin iedereen zijn of haar recensie kan schrijven.
Natuurlijk, doe niet zo zielig manquote:Op maandag 7 maart 2005 19:00 schreef Oblivion het volgende:
Ja, jij zal het altijd eens zijn met diegene die het niet met mij eens is.
Die had ik al ingecalculeerd.
Ja. En ik vind het onzin. Dus dan maar niet.quote:Op maandag 7 maart 2005 17:40 schreef Oblivion het volgende:
Ja, Verbal en toch kan het prima in dat topic.
Dat mag.quote:Op maandag 7 maart 2005 22:12 schreef Verbal het volgende:
Ja. En ik vind het onzin. Dus dan maar niet.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |