Oblivion, stiekem houd ik wel van knoflook. Ik heb het vandaag nog door de pastasaus gedaan. Twéé teentjes. Gepelde teentjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:22 schreef Oblivion het volgende:
Omdat het leid tot offtopic geleuter
En dat zag je maar weer.![]()
Nou hup zoet gaan slapen...![]()
Olivion, heb jij veel knoflook in huis?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Oblivion het volgende:
Knoflook Bah, bleh, vies...
Daar mogen jullie naar harte kotsen op knoflook.
Nou leuk he?
Sla me maar effe met de deur.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:33 schreef Oblivion het volgende:
Don't let the door hit you on your way out.
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...quote:-Edit- doe eens normaal, er mag hier in CUL over streekproducten gebabbeld worden, niks mis mee.
En wat moet ik met reacties zoals die van jou? Daar wordt het topic niet "rijker" van.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...
Wat moet je nou met zo'n topic? Als ik kenbaar maak dat ik zo'n mager topic zonder recept (want in feite staat er maar bar weinig in) weinig soeps vind, moet ik normaal doen? Is de hitte vandaag je teveel geworden, ofzo?
Dat is ook handig inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.
\quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Ja man zou wel erg zijn actiefheid in cul
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:38 schreef DonVincenzo het volgende:
Ja leuk hier heb ik dus geen bal aan
Waarom doe je ze niet in hetzelfde topic dan?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef djkoelkast het volgende:
Het is wel jammer dat topicupdates (zoals mijn koekjes bakken topic) niet echt worden opgemerkt want het is zo stom om voor elk koekje een nieuw topic te openen, maar nu reageert niemand
Voor 1 topic blijf jij uit CUL?quote:Op zondag 8 mei 2005 13:31 schreef Roquefort het volgende:
-knip-
Je hebt net die post geplaats...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
nou ik heb dus nu 2 soorten in 1 topic, maar na het 1e recept komt er geen reactie meer op het 2e snap je? want om voor elk wissewasje een nieuw topic aan te maken vind ik ook zo stom
en ja ik ben van o.a. de spekkoekheeft nogal indruk gemaakt zeker?
Spekkoek; zelf bakken
Nee joh, moet rustig gebeuren...quote:
Nee voor 1 topic kwam ik naar CUL.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:50 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Voor 1 topic blijf jij uit CUL?
Sneu...
Meer kan ik er niet van zeggen.![]()
En ga ik ook niet meer doen.
Haiquote:Op zondag 8 mei 2005 19:19 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Nee voor 1 topic kwam ik naar CUL.
En een interpretatie-inzicht met een mod win je nooit, dus waarom zou ik daarover doormekkeren?
Je manier van moderen staat me niet aan, waarom zou ik blijven dan?
Wil je dat ik dooretter ofzo, dat je nog even moet toevoegen dat je me sneu vind?
Dat jij me sneu vind overleef ik wel, maar elke keer dat jij me nog even een belediging toevoegt duik ik wel weer even op hoor.
Nogmaals, doei!
![]()
Ik vind het onterecht dat het topic op slot is gegaan, daarom kwam ik nog even in foodback.quote:Op maandag 9 mei 2005 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hai![]()
Doe eens niet zo zielig wil je...
Het wel of niet mod zijn heeft er helemaal niks mee te maken in jullie discussie zoals ik het las![]()
Maar je kunt dingen natuurlijk ook lezen zoals je het wil, en even lekker zeiken op een mod is natuurlijk altijd leuk![]()
Ook doei he![]()
Eindelijk een normale reactie, zonder mij of mijn gedrag zielig of sneu te noemen!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Een actie zielig vinden en een persoon zielig vinden zijn 2 verschillende dingen, je weet het mooi te verdraaien allemaal.
En mede daarom gaan we nu deze (in mijn ogen zinloze) discussie stoppen.
Als je leuk in CUL wil blijven posten, prima, doe dat gezellig, wil je het niet (om wat voor reden dan ook) dan kun je gewoon wegblijven.
quote:Op maandag 9 mei 2005 21:59 schreef laffer het volgende:
als je niet kunt relativeren moet je niet gaan modereren, blijf voortaan met je kippenvlerken van die knopjes af![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:11 schreef Oblivion het volgende:
Laffer toch...
Wat deed die post daar?
"Eet eerst je kaassouflle op..."
Slaat niet ergens op.
Geintje moeten kunnen, maar niet iets wat slaat als een lul op een drumstel.![]()
let op de tijd, in dit topic: Hoe een kaassouflé op te warmen?quote:Door KreKkeR - zondag 8 mei 2005 @ 19:36
in dit topic: Pom klaarmakenquote:Door KreKkeR - zondag 8 mei 2005 @ 19:35
stel je niet aan het is een forum waar ego`s niets van doen hebbenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:37 schreef Oblivion het volgende:
Godsamme, die ego's worden steeds groter hier...
Zijn gewoon 2 verschillende topics.
Het zal noooooooooit meer voorkomen laffer, zo beter?![]()
Nou DOEI!![]()
met doei hè bedoel ik "bekijk het maar" (en dan zeg ik het nog netjes) ik ga hier echt niet weg mits gedwongenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:44 schreef Oblivion het volgende:
Jij stelt je aan...![]()
En je ging heel dramatisch weg...
Doei he...![]()
maar wel met de TS die vlak daarvoor een topic opende over hoe die kaassoufle`s warm kon makenquote:Op maandag 9 mei 2005 22:57 schreef Oblivion het volgende:
Voorals nog heeft een kaassouflle niks met Pom te maken.
ruiken op een internet forum kan ook niet, maar ik mag van de moderators hier toch wel verwachten dat ze een beetje meelezenquote:En wij kunnen niet ruiken wat jij eerder gelezen hebt.
graag, het gaat me nu niet eens meer om die verwijderde post maar om die ordinaire reaktie daarbijquote:Ze zal beslist nog wel een antwoord komen geven.
Nou, dequote:Op donderdag 21 april 2005 02:21 schreef JAM het volgende:
Kotsen is onlosmakelijk met eten verbonden. Ik snap niet waarom kotssmiley's niet welkom zijn in het Knoflook pellen pellen, dat is toch wel iets met eten dat héél specifiek met kotsen verbonden is.
Vrees niet, komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:24 schreef Black_Tulip het volgende:
Dit topic stond nog in mijn MyAT lijst...
Wie had dat ooit verwacht, het forum waar het strengste gemod wordt en waar de mods zichzelf het meest serieus nemen is CUL
Hoe durf je te kotsen in mijn magnetron topic?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:21 schreef Oblivion het volgende:
Nou, deis weer ingevoerd! Es kijken of het wat gaat toevoegen...
![]()
Als ik de aankomende Lasagne niet binnen kan houden zal ik het melden.quote:
Ik zou zeggen: open er een topic overquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:53 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik de aankomende Lasagne niet binnen kan houden zal ik het melden.![]()
Volgens mij verspillen kookfreaks trouwens meer tijd per dag dan rokers, maar dat lijkt mij in dit subforum een kansloos topic.
dit vind ik wel een lieve post van jequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Laffer, ik had het kaassoufflees-topic van TS gelezen en dacht dat je met jouw post even lekker wilde rellen, vandaar mijn reactie.
Ik heb achteraf gezien dus blijkbaar een verkeerde inschatting gemaakt van jouw intentie en daarom was mijn reactie ook niet terecht
Nu weer vruitfriendjes?![]()
Ik heb ze laten samenvoegen...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:05 schreef djkoelkast het volgende:
da's frappant, dit topic: http://forum.fok.nl/topic/699526 is opeens verdwenen
(topic over lekkerste pindasaus)
Maak een 'ik heb restjes en geen geld'-topic, ik kan talloze 'restjesrecepten' bedenken hoorquote:Op donderdag 12 mei 2005 15:06 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben blut. Bestaat er al zoiets als een budget-kook topic?
Oh, ik kom net pas thuis...quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar satésaus en pindasaus vergelijken is als een appel en een peer naast elkaar leggen...
En daarbij, het topic ging niet over het maken van een saus, maar over het kopen van een kant-en-klare. Mag 'ie niet opnieuw geopend worden?
Hét studentengerecht - Pasta met spinazie en spekkies!quote:Op donderdag 12 mei 2005 15:19 schreef LostFormat het volgende:
Naast het gebrek aan geld ook een gebrek aan restjes. Maar ik open er wel eentje.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Ik wist dat er nog een topic over was...![]()
Damn I'm good...![]()
He, ik ging zoeken ja!quote:
Strak strak in mijn trainingspak-pak, kijk eens hoe ik hak-hak, lekker uit mijn dak!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:32 schreef Oblivion het volgende:ben gewoon akelig snel vandaag!
![]()
Sue me...![]()
Is al gevraagd samen te voegen, maar ze heeft er overheen gekeken..quote:Op maandag 16 mei 2005 23:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr staan 2 frikandelbrood topics onder mekaar, lijkt me wat veel![]()
ja dan lijkt het wel of het gaat om een dolle mina.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
dr staan 2 frikandelbrood topics onder mekaar, lijkt me wat veel![]()
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 16:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Strak strak in mijn trainingspak-pak, kijk eens hoe ik hak-hak, lekker uit mijn dak!
ik moet lachen. ook om dat hakkende smiletjequote:
Die is zo gaaf, ik krijg er maar geen genoeg vanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik moet lachen. ook om dat hakkende smiletje![]()
meer meer meer! hijs funnyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die is zo gaaf, ik krijg er maar geen genoeg van
X marks the spotquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
meer meer meer! hijs funnymaar ik mis pietverdriet wel. of is ie nu op een andere naam aanwezig?
u is piet?quote:
quote:
ik zou heel graag willen dat hij weer terug komt. onder de naam pietverdriet. gewoon zoals het is. ad-blocks vergetende.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
Laatste bezoek: 6 dagen, 8 uur, 12 minuten geleden
Piet lurkt af en toe wel, maar hij wilde niet terug komen, al is hij weer van harte welkom als het aan mij ligt...
duidelijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
![]()
Welnee, ik weet niet zoveel van koken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |