Oblivion, stiekem houd ik wel van knoflook. Ik heb het vandaag nog door de pastasaus gedaan. Twéé teentjes. Gepelde teentjes.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:22 schreef Oblivion het volgende:
Omdat het leid tot offtopic geleuter
En dat zag je maar weer.![]()
Nou hup zoet gaan slapen...![]()
Olivion, heb jij veel knoflook in huis?quote:Op donderdag 21 april 2005 02:24 schreef Oblivion het volgende:
Knoflook Bah, bleh, vies...
Daar mogen jullie naar harte kotsen op knoflook.
Nou leuk he?
Sla me maar effe met de deur.quote:Op donderdag 21 april 2005 02:33 schreef Oblivion het volgende:
Don't let the door hit you on your way out.
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...quote:-Edit- doe eens normaal, er mag hier in CUL over streekproducten gebabbeld worden, niks mis mee.
En wat moet ik met reacties zoals die van jou? Daar wordt het topic niet "rijker" van.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:53 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er wordt vaag verteld wat het voor moet stellen, en vervolgens wordt iedereen uitgenodigd om het te gaan proberen in Wuustwezel...
Wat moet je nou met zo'n topic? Als ik kenbaar maak dat ik zo'n mager topic zonder recept (want in feite staat er maar bar weinig in) weinig soeps vind, moet ik normaal doen? Is de hitte vandaag je teveel geworden, ofzo?
Dat is ook handig inderdaadquote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.quote:Op zondag 1 mei 2005 19:57 schreef Oblivion het volgende:
Oh en kan je even je msn aanslingeren, Jordy?
Kan ik wat in je oren fluisteren...![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 21:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k doe niet aan msn... maar je mag wel fluisteren over de mail.
\quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
Ja man zou wel erg zijn actiefheid in cul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |