quote:Op dinsdag 19 april 2005 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Dan zal het wel aan de knoflook hier liggen, want ik heb altijd problemen met het pellen ervan, ook al snij ik het kontje en puntje ervanaf en maak een sneetje overdwars. Het blijft een pielwerk
quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:03 schreef Moravec het volgende:
Als je het teentje een beetje kneust: pletten of knijpen. Haal je het velletje er zo vanaf en hoef je het niet voor te snijden! Ook geen 5 minuten naast die bak dus...
lekker met een velletje?quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:27 schreef Megumi het volgende:
Ik gebruik gewoon een knoflookpers.
Dat pletten heb ik net even in de keuken uitgeprobeerd. Idd simpel en effectief,........als je de knoflook wilt vernielenquote:
Van punt naar punt is pellen als banaan. En dat gaat minder dan links rechts verhaal.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:59 schreef the_disheaver het volgende:
Ook bij een knoflookpers moet (mag je zelf weten natuurlijk) je het velletje er af halen..
Maar het verwijderen van de puntjes is voldoende. Eventueel onder de warme kraan, maar zeker geen 5 minuten...
Vraag me wel af wat met ' pielen van links naar rechts, en niet van boven naar beneden' bedoeld wordt.
Van punt naar punt bedoel je? Ik wikkel het er af, dus wel van boven naar beneden (als het plat op z'n kant ligt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |