Thanx,quote:Op zondag 13 maart 2005 18:15 schreef Martijn_77 het volgende:
@chielus nog eentje voor de drankenlijst
Cocktails
Nee...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:21 schreef Nolius het volgende:
eej Oblivion
Ik heb je een mail gestuurd, gezien?
Naar Hotmail inderdaadquote:
Ik kan het trouwens ook wel hier neerzettenquote:Op zondag 20 maart 2005 12:35 schreef Nolius het volgende:
[..]
Naar Hotmail inderdaad
Anders stuur ff iets naar nolius@fok.nl, dan weet ik waar ik je kan bereiken
Dat is wel een goed idee Obli!!quote:Op zondag 3 april 2005 12:10 schreef Oblivion het volgende:
Ga van de zon genieten, ofzo...
quote:Op woensdag 6 april 2005 15:19 schreef Oblivion het volgende:
Chocolade toffees - hoe maken?
Is dit 'm?
Ik heb ge-updatequote:Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef Oblivion het volgende:
No problem! Laat even weten hoe het heeft gesmaakt.
En of je wat anders uitgesprookt hebt met het recept...![]()
Dit vind ik heel sterk overdreven. Je praat hier over voedsel, waar iedereen een smaak over heeft zonder dit te kunnen onderbouwen. Dit is POL niet. Als ik nou had gezegd "rot op met je kutbananen!quote:Op zondag 17 april 2005 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Het doel van de CUL-topics is niet om elkaar af te vallen en te roepen dat iets niet te vreten is o.i.d.
Iedereen heeft andere smaken en het is hier zo dat je daar respect voor hebt. Kritiek mag je hebben, maar doe het dan wel respectvol en met onderbouwing.
En natuurlijk zal een goed onderbouwd "niet zo heel erg lekker" post niet verwijderd worden.quote:Dat is nou juist het leuke van CUL, iedereen kan posten of het nu zelf gemaakt is of uit een pakje.
En ook zullen er altijd users zijn die dingen niet lekker vinden, ook prima, maar kotssmilies hoeven nou ook weer niet.
Als iemand de ingredienten niet lekker vind of het recept niet lekker vind, post gewoon niks...
Het voegt weinig toe, behalve irritatie. En veel offtopic reacties.
Of kom met een alternatief! Altijd goed! Leuk zelfs!![]()
Offtopic en opmerkingen in de trant van wat hierboven beschreven worden, worden voortaan verwijderd en bij doorgaan is een ban de consequentie.
Ik stel meestal vragen.Verder beweerde ik zojuist nog het tegenovergestelde; "Maar anders dan het gezegde doet vermoeden kun je om smaak wel twisten." Natuurlijk kun je evengoed het tegendeel beweren, maar om op deze subjectieve basis je beleid te baseren gaat me wel erg ver. Zolang het niet ontaard in trollen lijkt het me toch niet zo heel erg.quote:Op maandag 18 april 2005 14:21 schreef Oblivion het volgende:
Je kan ook gewoon antwoord geven, ik vraag gewone vragen.![]()
Maar goed over smaak valt niet te twisten, over opmerkingen wel.
Ik kon toch ook niet weten dat je een schrijfstijl hebt die bestaat uit losse zinnen gescheiden door nutteloze smileys en enters?quote:En als je het niet wilt lezen, wat doe je in Foodback?![]()
Dat zeker.quote:Jammer...
Als je die mening bent toegedaan moet je ook niet zeuren als ik je posts onleesbaar vind.quote:Op maandag 18 april 2005 14:35 schreef Oblivion het volgende:
Schrijfstijlen horen in LIT he? Dat weet je.
Als jij dat een groot probleem vindt, so be it...quote:Op maandag 18 april 2005 14:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Als je die mening bent toegedaan moet je ook niet zeuren als ik je posts onleesbaar vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |