quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:17 schreef pirke64 het volgende:
Let trouwens goed op met uitlikken van de pan...
Auw, das toch minder...quote:ik heb me toch m'n tong verbrand gisteren![]()
Ow meeeeennn dat klinkt lekker !! (dit is een onbeschaamde TVP)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb weleens Banoffee-pie gemaakt (bananen toffeetaart, heeeeeerlijk).
Daarvoor heb ik de gecondenseerde melk in een grote kom gedaan en in de magnetron gezet.
Iedere keer borrelt het omhoog, dan even de deur opengooien en laten zakken, doorroeren en weer de magnetron aandoen.
Zo doorgaan tot het flink indikt en een toffeekleur krijgt.
Echt superlekker!
Voor de Banoffeepie een kruimelbodem maken, hierover de toffee schenken, hierover stijfgeslagen slagroom en tot slot royaal bedekken met plakjes banaan.
Jammie!
Geen idee.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ow meeeeennn dat klinkt lekker !! (dit is een onbeschaamde TVP)
Over de kruimelbodem, wat is een goede verhouding biscuitjes/boter ?
Wat is de "Action"? En waar zit het?quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:46 schreef pirke64 het volgende:
Trouwens een tip, bij de Action is momenteel de "Chocolat factory" te koop.......voor 8 euro nogwat.
http://www.action.nl/cms/publish/content/showpage.asp?pageid=100quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is de "Action"? En waar zit het?
Ja hallo, die in de Pijnackerstraat in Amsterdam (Zuid) is zowat bij mij om de hoek, dus wel degelijk in de bewoonde wereldquote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat zit dus nergens in de bewoonde wereld...
Beetje jammer...
Even mijn schoonmoeder bellen, of zij er eentje voor mij wil kopen in Vlissingen
Wil binnenkort eens bonbons gana maken met mijn zusjes samen
Gisteren me rot gezocht bij AH maar ik vond de gecondenseerde melk niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 15:05 schreef BBQ-kip het volgende:
(...)
Daarvoor heb ik de gecondenseerde melk in een grote kom gedaan (...)
oke thnxquote:Op zondag 27 februari 2005 11:43 schreef krakkemieke het volgende:
Meestal wel gewoon bij een supermarkt. Het kan bij de koffiemelk staan of bij de exotische spullen.
Anders bij een toko.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |