die met het rode deksel is 'kant en klaar' en heeft een andere samenstelling dan die met het bruine deksel.quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:00 schreef DrukVout het volgende:
Wyko heeft toch maar 1 soort? Wij hebben altijd de bruine deksel. Kon geen foto daar van vinden.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef DrukVout het volgende:
[afbeelding]
De beste pindasaus voor mij! Wel een beetje dik aub.
leuk, een keer gedaan in frankrijk, een rijsttafel voor 12 man was ook erg leuk maar ze vonden de sate saus het lekkerstquote:Op maandag 7 juli 2003 03:56 schreef saladito het volgende:
Dat klinkt goedquote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef Rizzz het volgende:
Paar scheppen pindakaas (met stukjes), samen met wat ketjap en citroensap (niet zo erg veel) en aanmengen met water. En dan zoveel sambal erdoor als je wil...![]()
Vergeet de komijn en wat knoflook en gembersiroop + poeder ook nietquote:Op zondag 12 juni 2005 21:31 schreef Rizzz het volgende:
Paar scheppen pindakaas (met stukjes), samen met wat ketjap en citroensap (niet zo erg veel) en aanmengen met water. En dan zoveel sambal erdoor als je wil...![]()
Kom je ook eten?quote:Op zondag 12 juni 2005 21:59 schreef Vahlto het volgende:
Tss, dat Anthraxx dat niet eerst aan mij vraagt, zeg...
Dat betekent zeker, dat ik zelf moet koken?quote:Op zondag 12 juni 2005 22:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kom je ook eten?
je bent niet eens online
Ligt eraan of de snackbar om de hoek nog open is. Nadat ik alles verneukt heb trouwens.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:06 schreef Vahlto_II het volgende:
[..]
Dat betekent zeker, dat ik zelf moet koken?
Het is dat de afstand een beetje heel erg groot is, anders had ik wel bij je langs willen komen hoorquote:Op zondag 12 juni 2005 22:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vannacht.
Ook jij mag komen eten hoor.
Waar Anthraxx woont, is voor iedereen de afstand een probleem.quote:Op zondag 12 juni 2005 22:10 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het is dat de afstand een beetje heel erg groot is, anders had ik wel bij je langs willen komen hoor.
Okee, true. Maar je moet wel toegeven dat Leeuwarden ook niet bepaald dicht bij alles isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef Vahlto het volgende:
[..]
Waar Anthraxx woont, is voor iedereen de afstand een probleem..
Wel dicht bijquote:Op zondag 12 juni 2005 22:13 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Okee, true. Maar je moet wel toegeven dat Leeuwarden ook niet bepaald dicht bij alles is.
Daar hebben we [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France voorquote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef Vahlto het volgende:
Dan kunnen wij hier verder met de slowchat!.
Sinds een paar maanden probeer ik inderdaad wat culinairs te maken. Nu ben ik echter een week alleen thuis dus moet ik wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Annie, jij ook al culinair bezig?![]()
Ontopic: die recepten met pindakaas zijn allemaal leuk en aardig, maar dat kant-en-klare spul uit een potje is meestal ook net pindakaas, dus krijg je dan met al die recepten niet precies (of bijna) hetzelfde maar dan met meer werk?
Dat klopt, dat word er officieel ook niet ingedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:52 schreef Hilzillah het volgende:
Heb nog niemand gezien die er tomaten puree bij doet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |