Okee, true. Maar je moet wel toegeven dat Leeuwarden ook niet bepaald dicht bij alles isquote:Op zondag 12 juni 2005 22:11 schreef Vahlto het volgende:
[..]
Waar Anthraxx woont, is voor iedereen de afstand een probleem..
Wel dicht bijquote:Op zondag 12 juni 2005 22:13 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Okee, true. Maar je moet wel toegeven dat Leeuwarden ook niet bepaald dicht bij alles is.
Daar hebben we [CUL-SC] Deel 19. deze zomer richting La Douce France voorquote:Op zondag 12 juni 2005 22:58 schreef Vahlto het volgende:
Dan kunnen wij hier verder met de slowchat!.
Sinds een paar maanden probeer ik inderdaad wat culinairs te maken. Nu ben ik echter een week alleen thuis dus moet ik wel.quote:Op zondag 12 juni 2005 23:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Annie, jij ook al culinair bezig?![]()
Ontopic: die recepten met pindakaas zijn allemaal leuk en aardig, maar dat kant-en-klare spul uit een potje is meestal ook net pindakaas, dus krijg je dan met al die recepten niet precies (of bijna) hetzelfde maar dan met meer werk?
Dat klopt, dat word er officieel ook niet ingedaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:52 schreef Hilzillah het volgende:
Heb nog niemand gezien die er tomaten puree bij doet
RECEPT!! Wil ik proberen!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef Shark.Bait het volgende:
op geitesaté wordt officieel ketjap manis met gesnipperde sjalotjes als satesaus gedaan.
Recept is opgeslagen!quote:Op woensdag 11 mei 2005 20:31 schreef djkoelkast het volgende:
Men neme:
Specially baked pinda's (van Duyvis)
men male die in een Magic Bullet (of kloon) met een scheutje olie (archide is het beste), een schepje maizena en water of melk.(...)
De allergoedkoopste. Niet moeilijk doen!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:08 schreef Lestat het volgende:
Welke pindakaas zou nou het beste zijn om te gebruiken?
PDC of was 't nou PCD? van de Aldi.quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:25 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
De allergoedkoopste. Niet moeilijk doen!
Je had vroeger (misschien nu nog wel, maar hier niet meer) pindakaas van pmc of pdc, i.i.g. één of andere afkorting, en dat was spotgoedkoop, maar wel de allerlekkerste (tenzij je de gemalen poppestront van Calvé lekker vindt... ja, ik wel, op een witte boterham, maar niet door de saus!)
Limoenblad doet ook wonderen! Echt een aanrader is de sate. Bij mij gaat er altijd de goedkoopste pindakaas in en een mengsel van limoenblad, gember, uitje, kokosmelk, paar pepers, wat [lange stengels waarvan ik de naam nu vergeten ben, aaarggg] en malen maar. Het mengsel even aanzetten in de olie en dan blussen met kokosmelk. Hierin de pindakaas gooien en op dikte brengen. Daarna met ketjap op smaak brengen. Voor de niet hete eters nog wat zoete chilisaus erbij, voor de hete eters sambal....quote:Op woensdag 15 juni 2005 02:34 schreef dutch-mamma het volgende:
Vervang die half melk half water eens door een blikkie kokosmelk... *kwijl*
Knoflook en gember, natuurlijk!!! Hoe kon ik die vergeten!!!
En pdc bij de Aldi?!? ik zal eens kijken, vroeger was het bij Dirkson...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |