Ik wordt al moe als ik dit lees... Ik ben een grote fan van die magnetron saus van verstegen. Beetje sambal erdoor en klaar. en vooral makkelijk...quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:19 schreef Spindizzy het volgende:
Ik maak hem meestal zelf:
-Gesnipperd uitje en een teen knoflook fruiten in wat olie (als ik het in huis heb gaat er verse gember in en een pepertje)
-Kruiden toevoegen (gemberpoeder, djinten, ketoembar)
-Sambal en flink wat ketjap erbij
-Pindakaas
-Melk
-Ff pruttelen en laten indikken.
Klaar
Probeer het eens! Het is een hele smakelijke combinatie!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Sperzieboontjes en pindasaus? Hmmm, nooit van gehoord...
Nooit Gado Gado gegeten?quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:23 schreef Zwansen het volgende:
Sperzieboontjes en pindasaus? Hmmm, nooit van gehoord...
Dan moet je die Suzi Wan nemenquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef Quantor het volgende:
Ik wil juist lekkere "zoete" pindasaus, niet van die scherpe/pittige.
Suzi Wan... lekkerquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de pindasaus van Suzi Wan altijd wel lekker, die zit tegenwoordig in zakken die je in de magnetron kan opwarmen.
Voor mij de perfecte pindasaus, maar iedereen denkt daar natuurlijk heel anders over.
Ik vind beide soorten wel lekker. Beetje afwisselen. Of voor friet heb ik liever zoete en voor nasi liever pittig bijv.quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:32 schreef Quantor het volgende:
Ik wil juist lekkere "zoete" pindasaus, niet van die scherpe/pittige.
Wijcko!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef UFOtje het volgende:
Pfff... welk merk is dat ook alweer?
Een vrij grote bruine "emmer".
Is die niet van Versteegen? Mijn favoriet IIG!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:37 schreef DrukVout het volgende:
Wij hebben altijd van die bruine emmer die je moet aanmengen met Melk. Ik vind die uit de magnetron altijd veels te duur en nieteens lekker.
Wijko, met een rode deksel.....quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:35 schreef UFOtje het volgende:
Pfff... welk merk is dat ook alweer?
Een vrij grote bruine "emmer".
Klopt!quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:47 schreef DrukVout het volgende:
[afbeelding]
De beste pindasaus voor mij! Wel een beetje dik aub.
Is een hele lekkere en makkelijke saus en gelukkig zo te koop bij de plaatselijke C1000quote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind de pindasaus van Suzi Wan altijd wel lekker, die zit tegenwoordig in zakken die je in de magnetron kan opwarmen.
Voor mij de perfecte pindasaus, maar iedereen denkt daar natuurlijk heel anders over.
Gewoon eens proberen. Spruitjes met pindasaus is ook ontzettend lekker. Eigenlijk zijn er maar weinig dingen die niet lekkerder worden met pindasausquote:Op woensdag 11 mei 2005 10:41 schreef UFOtje het volgende:
Heerlijk topic!
Alleen zie ik de combinatie met sperzieboontjes niet zo heel erg zitten.![]()
Dat is idd de lekkerstequote:Op woensdag 11 mei 2005 10:28 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmmm. Moet dat spul in de oven?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:57 schreef Shreever het volgende:
Ik doe het altijd heel makkelijk![]()
[afbeelding]
juist.. gebruik ik dus ook altijd.. heerlijk.. ook met gebakken aardappeltjes d'r bij..quote:
Inderdaad, met gebakken aardappels is het heerlijk, en snel klaar dus ideaal als je een keer geen zin hebt om uitgebreid te kokenquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:51 schreef avotar het volgende:
[..]
juist.. gebruik ik dus ook altijd.. heerlijk.. ook met gebakken aardappeltjes d'r bij..
Ah, heb ik je kunnen overtuigen met mijn overredingskrachtquote:Op woensdag 11 mei 2005 17:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is Suzi-Wan geworden, ik laat jullie weten of ik het wat vind
Mmmm mooi om te weten dank je!!quote:Op woensdag 11 mei 2005 19:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik vond 'm erg naar de pindasaus van de Chinees smaken. Niet vies ofzo, ook makkelijk klaar te maken, maar het is absoluut niet de meest lekkere pindasaus die ik ooit geproefd heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |