Telkens als het te dik wordt weer een beetje water erbij tot het klaar is.
Ik maak 'm altijd vrij pittig; dus grote lepels sambal en véél knoflook.
Eet smakelijk
quote:misschien aanlengen met melk of water.. teveel maggi en ketjap lijkt me niet lekker, rustig aan dus, ook met de kruiden
Op zondag 6 april 2003 17:41 schreef positivist het volgende:
Hé mensen, ik ga zo ff wat rijst maken, dat had ik toch nog in huis. Maar geen lekkere rijsttafel zonder pindasaus natuurlijkHeeft iemand een goede tip hoe je een lekkere pan pindasaus in mekaar flanst? Ik heb pindakaas, maggi, ketjap en nog wat kruiden geloof ik. Wat zijn de juiste ingredienten en hoeveelheden? Ik heb geen pakje met voorgemaakte poeder of zo.
quote:Zo is het lekker ja!!! Goed recept
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef Noayla_ het volgende:
Een paar flinke lepels pindakaas in een steelpan, ketjap manis en sambal erbij, knoflook erboven persen, en water om het zootje aan te lengen.Telkens als het te dik wordt weer een beetje water erbij tot het klaar is.
Eet smakelijk
quote:Die zijn niet zo lekker als je ze zelf maakt..
Op zondag 6 april 2003 17:52 schreef Morpheus het volgende:
Ik weet niet hoe je Pinda saus maakt, maar de volgende keer:
een pot Wijko saté saus kopen. Beetje water erbij, opwarmen, regelmatig roeren en je hebt heerlijke Saté saus.
quote:Dit ziet er inderdaad uitstekend uit. Hier moet ik vast mee aan de slag kunnen
Op zondag 6 april 2003 17:45 schreef Noayla_ het volgende:
Een paar flinke lepels pindakaas in een steelpan, ketjap manis en sambal erbij, knoflook erboven persen, en water om het zootje aan te lengen.Telkens als het te dik wordt weer een beetje water erbij tot het klaar is.
Eet smakelijk
Bedankt
quote:Oh vergeten; voor de finishing touch is een fijngesnipperd uitje erdoorheen erg lekker.
Op zondag 6 april 2003 17:58 schreef positivist het volgende:[..]
Dit ziet er inderdaad uitstekend uit. Hier moet ik vast mee aan de slag kunnen
Knoflook is een goed idee trouwens!
Bedankt
quote:Helaas, net te laat
Op zondag 6 april 2003 18:14 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Oh vergeten; voor de finishing touch is een fijngesnipperd uitje erdoorheen erg lekker.
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:16 schreef positivist het volgende:[..]
Helaas, net te laat
Maar desalniettemin, het heeft heerlijk gesmaakt
beetje laat, zo na de maaltijd maar hier graag verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |