Oke zal hem weer openen om verdere discussie mogelijk te maken. Ben benieuwd naar de uitkomst.quote:Op maandag 20 juni 2005 19:35 schreef ChrisJX het volgende:
Wat is 7up voor drank?
Sluit jij topics altijd met 'zo, dit is het, punt uit'
Want wat er daar beweerd wordt, daar ben ik het niet mee eensGeef op z'n minst een bron voor je stelling als je meent dat die zodanig klopt dat het topic meteen op slot kan
Je bent een lieverdquote:Op maandag 20 juni 2005 20:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Oke zal hem weer openen om verdere discussie mogelijk te maken. Ben benieuwd naar de uitkomst.
Hoezo zoethout belangrijk? Ben je aan het afkiken van de nicotine?quote:Op dinsdag 21 juni 2005 03:54 schreef zoalshetis het volgende:
nu gebleken is dat zoethout heel erg belangrijk is, kan mijn topic misschien wat gekicked worden.
Jij was geen mod meer, brutale vlerk die je d'r bent!quote:
Kst, je bent gewoon te laat!quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jij was geen mod meer, brutale vlerk die je d'r bent!![]()
ik heb gezocht, betweterquote:Op woensdag 22 juni 2005 00:08 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kst, je bent gewoon te laat!![]()
Enne MMM, je scrolt in CUL naar beneden.....
Doet 3 maanden, dan links bovenin bewerken opklapppen, frituur intikken en laten zoeken.
Luiwammes!![]()
Niet goed gedaan dan...quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:10 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik heb gezocht, betweter
en ja, ook zo
quote:Op woensdag 22 juni 2005 00:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Geen ruzie mensen, geen ruzie
Allemaal lief en schattig en pluizig tegen elkaar blijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |