hmm, welke heb je reeds gehad en wat vond je er van? (aangezien je al veel geprobeerd lijkt te hebben, lijkt me die aanpak effectieverquote:Op maandag 13 juni 2005 18:13 schreef kabouter.muts het volgende:
Ja ik had laatst de roseval, maar viel me toch tegen.
opperdoezen zijn oke maar ik wil meer en nog lekkerder
het zal wel niet zo makkelijk zijn om aan culi-aardappels te komen
De strijd met de pieper duurt al een jaar.
We hopen op een wonder.
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:54 schreef kabouter.muts het volgende:
ik kom niet meer op mijn eigen topic??? HELP !!
heb je een klein tuintje of volkstuintje?quote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Opperdoezen zijn heel erg lekker, en ik mis ze vreselijk.
Dat heeft geen zin, Opperdoezen zijn alleen echt lekker als ze uit de buurt van opperdoes komen, vanwege de zwavelhoudende kleigrond daarquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je een klein tuintje of volkstuintje?
en toch mocht ik in amsterdam op zandgrond niet klagen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, Opperdoezen zijn alleen echt lekker als ze uit de buurt van opperdoes komen, vanwege de zwavelhoudende kleigrond daar
Zijn ongetwijfeld beter dan de gemiddelde winkel aardappel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch mocht ik in amsterdam op zandgrond niet klagen.
kleigrond zou helemaal mooi zijn. maar dat moet je meestal storten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zijn ongetwijfeld beter dan de gemiddelde winkel aardappel.
Als ik een moestuin zou hebben, dan dacht ik wel aan aardappels trouwens.
Of verhuizen naar Flevoland!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kleigrond zou helemaal mooi zijn. maar dat moet je meestal storten.
In de klei?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik woon zelf in de klei !!
Die heten hier eigenheimers.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Kermit77 het volgende:
Borgers zijn mijn favoriet. Direct bij de boer vandaan. (inderdaad van de klei)
Dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Culi32 het volgende:
Probeer ook eens bouillon aardappelen. Gewoon aardappel naar keuze koken in (sterke) bouillon. Gegarandeerd smaak en geen jus nodig, dus ook goed voor de lijn.
Achter Elshout begint de kleiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In de klei?
Zo noemen wij hier het stuk boven de Bergse Maas de klei![]()
Maar in de klei kun je wel goede aardappels halen bij de boerquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef aidyl het volgende:
[..]
Achter Elshout begint de klei![]()
We hebben hier een aardappel en uienboer op de markt, daar haal ik altijd aardappels. Ik haal standaard een zak frieslanders
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar in de klei kun je wel goede aardappels halen bij de boer![]()
Niets bijzonders, zien er alleen wel mooi uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef kabouter.muts het volgende:
Hebben jullie wel eens truffelaardappels gegeten?
Hoe smaken ze?
^^quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij is dit jaar eindelijk weer eens een goed aardappeljaar.
Inderdaad, een lekkere zoete, romige smaak.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef Bismarck het volgende:
Ik vind Roseval aardappelen op het moment de lekkerste aardappel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |