In de klei?quote:Op donderdag 23 februari 2006 23:31 schreef kabouter.muts het volgende:
Ik woon zelf in de klei !!
Die heten hier eigenheimers.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:00 schreef Kermit77 het volgende:
Borgers zijn mijn favoriet. Direct bij de boer vandaan. (inderdaad van de klei)
Dat klopt inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:59 schreef Culi32 het volgende:
Probeer ook eens bouillon aardappelen. Gewoon aardappel naar keuze koken in (sterke) bouillon. Gegarandeerd smaak en geen jus nodig, dus ook goed voor de lijn.
Achter Elshout begint de kleiquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
In de klei?
Zo noemen wij hier het stuk boven de Bergse Maas de klei![]()
Maar in de klei kun je wel goede aardappels halen bij de boerquote:Op woensdag 1 maart 2006 22:13 schreef aidyl het volgende:
[..]
Achter Elshout begint de klei![]()
We hebben hier een aardappel en uienboer op de markt, daar haal ik altijd aardappels. Ik haal standaard een zak frieslanders
Kloptquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar in de klei kun je wel goede aardappels halen bij de boer![]()
Niets bijzonders, zien er alleen wel mooi uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:43 schreef kabouter.muts het volgende:
Hebben jullie wel eens truffelaardappels gegeten?
Hoe smaken ze?
^^quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
volgens mij is dit jaar eindelijk weer eens een goed aardappeljaar.
Inderdaad, een lekkere zoete, romige smaak.quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:51 schreef Bismarck het volgende:
Ik vind Roseval aardappelen op het moment de lekkerste aardappel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |