Merciquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo lompe fout bij Spongebobzitten me broertjes nu te kijken.
Dat gele ding woont toch in de zeehoe kan het dan sneeuwen
Ik heb ook nog nooit een spons horen praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:48 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Zo lompe fout bij Spongebobzitten me broertjes nu te kijken.
Dat gele ding woont toch in de zeehoe kan het dan sneeuwen
haha ja natuurlijk maar ze kunnen zich toch wel een beetje aan de wetten der natuur houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:50 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een spons horen praten.
Spongebob stijgt uit boven alle natuurwetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:52 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
haha ja natuurlijk maar ze kunnen zich toch wel een beetje aan de wetten der natuur houden.
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Hey bupa nog bedankt voor die gif van Angelina![]()
![]()
*Geeft aai over de bol*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 16:57 schreef Christine het volgende:
[..]
't Gaat gewoon ff allemaal niet zoals ik wil
Ik ben er nog hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:02 schreef Bupatih het volgende:
toetatoet![]()
![]()
![]()
Ik zag je wel zwaaien
Waar ben je nu?Ben je al weg?
Hoi Taniaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 houdt haar oren vast dicht voor het geschreeuw van Bupa.
Hoi toeta
Anders zijn ze zo onduidelijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:19 schreef Airelle het volgende:
Buup? waarom maak jij die plaatjes altijd scherper?
het is lelijk
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:19 schreef Airelle het volgende:
Buup? waarom maak jij die plaatjes altijd scherper?
het is lelijk
Wéér foto's posten in je fotoboek van je kapsel hequote:
Halloquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo
Moet je echt iemand uit Big Brother zijn? Want dan doe ik dus niet mee, aangezien ik al die mensen toch niet ken
Nee ik vind het inderdaad ook niet echt leuk als je iemand moet zijn van de vorige reeks.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo
Wat zij zegt, trouwens
BB is zó 1999
Dat was figuurlijk bedoeld.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
Hallo
Moet je echt iemand uit Big Brother zijn? Want dan doe ik dus niet mee, aangezien ik al die mensen toch niet ken
Dat duurde evenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk ben ik het met je eens.
Ja, de druk hè... Het moet toch een keer.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:51 schreef niksan het volgende:
[..]
Dat duurde even
maar ik wist dat je een keer zou toegeven
BB1 was leuk omdat je nog niet kon vergelijken.... als je nu terugkijkt was 't niet de leukste.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:59 schreef BVO het volgende:
Ja.. BB1 blijft natuurlijk nostalgie, BB2 en BB4 waren vrij saai. BB3 was gewoon geweldig.
.
Zoveel foute mensen, ruzies, complotten... briljant..
met d'r duim in d'r mond.......quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:56 schreef Tania18 het volgende:
Diane die stond te stampvoeten als een klein kind
ja dat was al in de eerste week [en toen had ie 't al met Diane gedaan!]quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:00 schreef BVO het volgende:
Diane en Kelly die in bad Frank begonnen te provoceren....
Wat zei 'ie toen ook alweer? (hij herhaalde het 300 keer).
Was dat niet na 11/9quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:03 schreef BVO het volgende:
Oh ja, en natuurlijk Kelly met de legendarische uitspraak "Stel dat ik er nu uitmoet, dan is de top 40 helemaal anders, er zijn andere clips en de mode is verandert, dat word gewoon een shock.".
OEH!! *alles toevoegt aan favorieten*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 18:07 schreef Bupatih het volgende:
ZOWIEE!!!!!En de rest als ze willen
http://variatee.vara.nl/portal?_scr=videoarchief.bioskoop
Bovenste twee (drie) fragmentjes
DVP(KVDE
)
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
OEH!! *alles toevoegt aan favorieten*
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, want ik zie Treble staan in de bestandsnaam![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Klopt ook nog
Waarom staat er in de url eigelijk Britney3.jpg![]()
Laat dat Britney plaatje eens zienquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]. Omdat ik m'n printscreen geplakt had over een kopie van een
-plaatje van Britney.
.
Weet anders niet hoe ik er een jpg van kan maken..
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Laat dat Britney plaatje eens zien![]()
quote:
Opslaan als.. / Save as.. *.jpg?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
[..]. Omdat ik m'n printscreen geplakt had over een kopie van een
-plaatje van Britney.
.
Weet anders niet hoe ik er een jpg van kan maken..
En hij slaat die kerel best hard op ze schouderquote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
OMFG, Louis van Gaal in een reclame bij KeukenMax... deed Harry Mens eerst ook... ziet er UBERnep uit![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
OMFG, Louis van Gaal in een reclame bij KeukenMax... deed Harry Mens eerst ook... ziet er UBERnep uit![]()
![]()
Jude Law. Ik zag jou toen in dat topic..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik had een hele toffe Muse-achtergrond, maar sinds een week heb ik deze:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 20:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik had een hele toffe Muse-achtergrond, maar sinds een week heb ik deze:
[afbeelding]
Ga dit nabouwen.quote:
Hoe kom jij op die site terecht??quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga dit nabouwen.
Die gasten hebben het ook uit verveling gebouwd, mag ik hopen
Hoe nutteloos kun je bezig zijn zeg
Uit vervelingquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:37 schreef niksan het volgende:
[..]
Hoe kom jij op die site terecht??
Nou...
Dat zegt al genoeg
Heb je geen huiswerk ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit verveling
http://weblog.fok.nl
Hoe kan je je vervelen op vrijdagavond.... (wie is de molquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
Haha ik ben dus niet de enige die me verveelt
Trainen kan die ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die gast kan niet acteren.
Hoi trouwens
Nu je het er toch over hebt.quote:
En straks Jambers!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen op vrijdagavond.... (wie is de mol).
Neequote:
[droge stem opzet]quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[droge stem opzet]
Dit is _ELMaikel_. Overdag een doodnormale scholier. Maar als de school gesloten is en de kippen
op stok gaan, waagt _ELMaikel_ zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar olijke popjes te spotten.
Wanneer hij ze eenmaal aan de haak heeft geslagen, neemt hij ze mee naar huis om ze daar zijn
sm-kelder te laten zien. Daar worden zijn dagelijkse nachtelijke fantasies werkelijkheid......
[/droge stem afzet]
Ja het is erg gaaf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:58 schreef niksan het volgende:
[..]ja..het word ingewikkelder met de week..toevallig dat Roeland eruit ligt, na dat spel
wahaha mijn geheim!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[droge stem opzet]
Dit is _ELMaikel_. Overdag een doodnormale scholier. Maar als de school gesloten is en de kippen
op stok gaan, waagt _ELMaikel_ zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar olijke popjes te spotten.
Wanneer hij ze eenmaal aan de haak heeft geslagen, neemt hij ze mee naar huis om ze daar zijn
sm-kelder te laten zien. Daar worden zijn dagelijkse nachtelijke fantasies werkelijkheid......
[/droge stem afzet]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuze
Tis echt een goed programma hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuze
Een lot genootquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... nou de laatste keer dat ik checkte zou ik met Dada trouwen en met BVO vrijen... en van sommige users mag ik hier niet meer slettebakken... dus moet je helaas teleurstellenquote:
Spannendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wahaha mijn geheim!![]()
Nee Jambers gaat vanavond over tiener meisjes die op de `13de ontmaagd zijn![]()
oh..okeequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb en geen sociaal leven, én WIDM is voor vanavond alweer afgelopen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... nou de laatste keer dat ik checkte zou ik met Dada trouwen en met BVO vrijen... en van sommige users mag ik hier niet meer slettebakken... dus moet je helaas teleurstellen
Oh, daar heb ik geen ervaring mee. Sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wahaha mijn geheim!![]()
Nee Jambers gaat vanavond over tiener meisjes die op de `13de ontmaagd zijn![]()
Mag het daar wel, BOB?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Goede tip, thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Jee wat een depri gedoe.
Zoek een hobbie of ga vrienden maken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Nou uhhhhhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Goede tip, thanks!
Wanneer zullen we meeten?
Fotos zijn uit de film Loverboy.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Is dat dit punkerwijf uit zoop![]()
Wel een lekker lichaamquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
Ja... wat een verschrikkkkkkkkelijk kind.
Ze zat ook in ONM.
Gaat die film ook over Loverboy's dan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gaat die film ook over Loverboy's dan?
En zijn die Loverboy's Marokaan? dan zou het wel een Theo film zijn![]()
Ze ziet dur uit als één van de Wallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
Wanner zien we onze Show dames eigelijk op een naakt kalender ofzo ?quote:
Een grote of een kleine tietquote:
Niks mis met kleine tietjes!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Je weet het MSN-adres hè [afbeelding]
Oehquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
[afbeelding] Ja, maar dat hoeft de rest niet te weten
*Bupa heeft zich zojuist aangemeld*quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oeh
*online komt.
NEE, NIET LETTERLIJK!!!! JE SNAPT WAT IK BEDOEL!!! [afbeelding]
Sorryquote:
Practical joke he. Dan moet ik hem natuurlijk ook wel uitvoerenquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*Bupa heeft zich zojuist aangemeld*
Ja, daar heb ik een trucje voor gevonden.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sorry
Kon je het nog van je beeldscherm krijgen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik een trucje voor gevonden.
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/
quote:Natalie Imbruglia - That Day
That day, that day
What a mess what a marvel
I walked into that cloud again
And I lost myself
And I’m sad, sad, sad
Small, alone, scared
Craving purity
A fragile mind and
A gentle spirit
That day, that day
What a marvelous mess
This is all that I can do
I’m done to be me
Sad, scared, small, alone, beautiful
It’s supposed to be like this
I accept everything
It’s supposed to be like this
That day, that day
I lay down beside myself
In this feeling of pain, sadness
Scared, small, climbing, crawling
Towards the light
And it’s all I see and
I’m tired and I’m right
And I’m wrong
And it’s beautiful
That day that day
What a mess
What a marvel
We’re all the same
And no one thinks so
And it’s okay
And I’m small
And I’m divine
And it’s beautiful
And it’s coming
But it’s already here
And it’s absolutely perfect
That day, that day
When everything was a mess
And everything was in place
And there’s too much hurt
Sad, small, scared, alone
And everyone’s a cynic
And it’s hard and it’s sweet
But it’s supposed
To be like this
That day, that day
When I sat in the sun
And I thought and I cried
’cause I’m sad, scared, small
Alone, strong
And I’m nothing
And I’m true
Only a brave man
Can break through
And it’s all okay
Yeah, it’s okay
Ik heb het gezienquote:Op vrijdag 28 januari 2005 23:26 schreef bar_rel het volgende:
Maikel, Jambers magazine
Die meisjes joh die zijn nog 13 tering....![]()
En nu alweer wakker?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 01:32 schreef Airelle het volgende:
Finale
Zondag om half 10 is de andere finale.
''En toen waren we op de camping alé en toen zaten in we in de caravan en alé von het ene kwom het andere éh, we deden de gordijntjes dicht en hij deed me blouske uit''quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik heb het gezien
Meesterlijk een meisje schaamt zich helemaal omdat haar lompe macho vriend even gaat beschrijven hoe en waneer ze sex hebben![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Bobje
't Was gezellig he vannacht
Ik heb het niet gehaald hoor... rond half 3 sliep ik.quote:
Ga je hem dan helemaal weer kijken? Terwijl je de uitslag al weet?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:42 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehaald hoor... rond half 3 sliep ik.
Nu maar hopen dat eurosport (of vanavond studiosport) zo vriendelijk is om het HELEMAAL uittezenden.
Ik weet de uitslag nog niet!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga je hem dan helemaal weer kijken? Terwijl je de uitslag al weet?
Blijven proberen!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Ik ben al drie kwartier bezig met kaartjes voor Alanis Morissette te bestellen. Maar ik kom er niet door heen. Niet via internet, niet met de telefoon..
.
Ah, ok. Dan zeg ik niks.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 10:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Ah, ok. Dan zeg ik niks..
Bij Eurosport herhalen ze hem vanmiddag wel denk ik.
Neequote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 12:56 schreef Christine het volgende:
Jee, wat doe je verwend zeg
Ik kook elke dag zelf mijn eten, hoor je mij klagen?
Get a life ofzo.
Ga dan bij je ouders lopen klagen in plaats van hier janken over het feit dat je helemaal pizza moet gaan halenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja maar normaal eet ik ook wel wat de pot schaft maar nu hebben ze twee dingen gehaalt die ik smerig vind
![]()
Hij mag hier toch best janken?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga dan bij je ouders lopen klagen in plaats van hier janken over het feit dat je helemaal pizza moet gaan halen
Die foto''s zijn juist leuk en klassiekquote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:06 schreef Orginial het volgende:
Ik lees net dat GTST een gehele nieuwe leader krijgtDe fotos gaan eindelijk weg
![]()
Edit: Verkeerde topic.. Achja..
Ik vind het niet goed als ze net als bij ONM gaan doen maar net als Goudkust had is wel leuk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Die foto''s zijn juist leuk en klassiek![]()
quote:
Lekker onder de dekens kruipenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:14 schreef Nano het volgende:
Geloof dat ik ziek begin te worden.Ik heb het al heel de middag koud en warm tegelijk.
Je moet veel oefenopgaven maken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Ik heb proefwerkweek en maandag proefwerk Wiskunde + Biologie en ik kan er geen hol van. Heb bij Wiskunde dit jaar nog geen een voldoende gehaald.![]()
Ga er maar van uit dat jij bij allebei de proefwerken vragen over wortels kan verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Ik heb proefwerkweek en maandag proefwerk Wiskunde + Biologie en ik kan er geen hol van. Heb bij Wiskunde dit jaar nog geen een voldoende gehaald.![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat jij bij allebei de proefwerken vragen over wortels kan verwachten.
Schnappiquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Jullie moeten mij helpen. Ik mis zo een deel van mijn jeugd
Ook al niet! Ik heb nog maar één voldoende gehaald met Wiskunde.Gelukkig was dat een 9,maar voor de rest haal ik alleen maar 2,3 en 4en.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:38 schreef Orginial het volgende:
Een andere reactie op Fokquote:Ooit was er zo'n tekenfilmpje van een of andere muis met zo'n trekeendje..weetje wel..zon houten eentje op wielen die je aan een touwtje voort moet trekken.. en die muis had dan ook zo'n paraplu waarmee hij de rivier op ging varen...
Ja, jij bent nog van de oude generatie (quote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor trouwens
Ben erover aan het denken.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
BVO; hoe zijn de ontwikkelingen van SHO Big BRO ?
Ja mij ook voral dat hij iets achter zich aansleeptquote:Op zaterdag 29 januari 2005 18:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor trouwens
Der Maus.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:06 schreef Tania18 het volgende:
Ik kom al iets dichter in de buurt
[afbeelding]
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja mij ook voral dat hij iets achter zich aansleept
Bupa bedoel je niet Beer en Tijger volgens mij had 1 van die twee ook een soort van gestreepte eend aan een touwtje.
Heb het hoofdidee al wel. Daar kan je alleen nog wat variatie inbrengen, misschien dat jij wat weet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 17:40 schreef mark_03 het volgende:
BVO; hoe zijn de ontwikkelingen van SHO Big BRO ?
Goed zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:16 schreef mark_03 het volgende:
Whoei, tentamen waarvan ik zeker wist dat ik 'm niet zo hebben gehaald heb ik gehaald6.0.
YEAH!!!!
Vanavond lekker feesten![]()
(waar zijn die dans-smileys gebleven)
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
http://members.lycos.nl/thijswerrij/muis/page6.html bedoel je dit Bupa?
Nopequote:
Toch de zelfde als van die sitequote:
Dus er moet een deelnemerslijst komen. Niet dat er straks allemaal nieuwe "bewoners" komen. Je kunt wel vrijwillig uitstappen lijkt me. Op basis van je "prestaties" in ShowChat kan iemand een keuze maken wie hij nomineert (en dus eruit stemt). Dit moet MET motivatie (die ook gemeld wordt bij de uitslagquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Heb het hoofdidee al wel. Daar kan je alleen nog wat variatie inbrengen, misschien dat jij wat weet..
Het principe is dus dat iedereen elke keer twee mensen nomineert (De vraag is alleen, hoe en bij wie?). De drie met de meeste nominaties komen in de gevarenzone, waarna iedereen stemt op wie van de drie moet blijven. De meeste met de minste positieve stemmen gaat weg. Net zolang tot er een winnaar is..
En je kan natuurlijk alleen nomineren wie er uit gaat als je ook zelf mee doetquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dus er moet een deelnemerslijst komen. Niet dat er straks allemaal nieuwe "bewoners" komen. Je kunt wel vrijwillig uitstappen lijkt me. Op basis van je "prestaties" in ShowChat kan iemand een keuze maken wie hij nomineert (en dus eruit stemt). Dit moet MET motivatie (die ook gemeld wordt bij de uitslag.) De drie met de meeste nominaties komen in de gevarenzone en een daarvan knikkert eruit en doet dus niet meer mee. Elke week (of in elk geval periodiek) knalt er iemand uit. Tussenstanden worden niet gegeven. Ik zou in principe wel stemmen willen gaan tellen, probleem is dat ik zelf ook graag mee wil doen en dat er dan aan mijn integriteit getwijfeld kan worden.
Hoeft natuurlijk niet, ben uiteraard betrouwbaar, maar als iemand niet mee wil doen en wel stemmen wil tellen kunnen we diegene beter gebruiken.
De winnaar krijgt een avater en de eer. Misschien handig om ala Wie is de Mol een soort profiel op te stellen (zou je 't fotoboek voor kunnen gebruiken).
Wat je ook zou kunnen doen is om de deelnemerslijst op te splitsen in man/vrouw (moet wel 't gelijke aantal meedoen) en dat er elke week iemand van het andere geslacht eruit vliegt. Vind ik zelf wat minder, moet gewoon zo simpel mogelijk. Gewoon het BB1 concept... toch gewoon 't beste.
Interessant hè?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
heb 't muis-raadsel nog niet opgelost [boeit me enorm haha]
maar kwam wel al een andere fijne jeugdherinnering tegen:
[afbeelding]
Maar das logisch... als je niet in 't BB huis zat kon je ook niet nomineren. Daarom is een deelnemerslijst zo belangrijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:43 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk alleen nomineren wie er uit gaat als je ook zelf mee doet![]()
Kan er niet wat doorgetrokken worden naar Shok!?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar das logisch... als je niet in 't BB huis zat kon je ook niet nomineren. Daarom is een deelnemerslijst zo belangrijk.
Als je eruit bent mag je dus ook niet meer nomineren. Alleen zit je dan met de laatste 2. Hoe gaan we dat oplossen? Ik zat te denken aan dat iedereen op de deelnemerslijst gewoon nog een keer z'n stem uit mag brengen... en wie dan de meeste stemmen heeft wint.
Wee nie of dat veel effect heeft. Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat je steeds door kunt spelen... ook als Fok er uitligtquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan er niet wat doorgetrokken worden naar Shok!?.
Daar kunnen er aparte topics voor geopend worden..
Ja dat is gewoon de oplossing zo was het ok bij Paradise hotel (Geweldig progamma was dat iemand dat ook gezien ?)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:51 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Maar das logisch... als je niet in 't BB huis zat kon je ook niet nomineren. Daarom is een deelnemerslijst zo belangrijk.
Als je eruit bent mag je dus ook niet meer nomineren. Alleen zit je dan met de laatste 2. Hoe gaan we dat oplossen? Ik zat te denken aan dat iedereen op de deelnemerslijst gewoon nog een keer z'n stem uit mag brengen... en wie dan de meeste stemmen heeft wint.
De Fregglesquote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:53 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
maar nog geen muis......
Lijkt me niet... maar weet nie of die gevarenzone zo zinvol is. Je stemt dan toch weer op dezelfde, waardoor je dezelfde uitslag krijgt (normaal gesproken).quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:59 schreef BVO het volgende:
Maar de afgevallenen mogen wel meestemmen op de 3 in de gevarenzone toch?
Maar een apart topic lijkt me wel makkelijk... om 't wat overzichtelijker te houden. Dus in SC gewoon chatten en op basis daarvan kun je je reacties op BB in een apart topic kwijt. Daar kun je ook de uitslagen neerzetten enzo... maar als een overzicht dan als een forum.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 20:11 schreef BVO het volgende:
Mwah, hoeft niet.
Zo is het net als BB. De bewoners (dus iedereen die er nog inzit) stemmen op 2 mensen. Vervolgens stemt het publiek (dus in dit geval wie? in ieder geval niet alleen degene die er nog inzitten, dan is het nut idd klein) op zijn favoriet.
Als publiek zou je dan dus alle 20 SCers kunnen nemen.
Oh ja?! Wat is dan de Latijnse naam voor de West-Balinese zeepok?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Ik doe ook mee
* Orginial kent biologie voor de pw-week maandag eindelijk![]()
Uh..quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja?! Wat is dan de Latijnse naam voor de West-Balinese zeepok? [afbeelding]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Dus wie doen er nou allemaal mee:
BVO
Ik
Nano
Orginial
Maar wat houdt het dan precies in? Moet je heel de dag door posten, of alleen om 20.00 bijvoorbeeld? En wie is de Patty Brard? (Presentratrice..)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet..
Hoeveel mensen mogen er maximaal mee doen ? ik zat te denken aan 15.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:17 schreef BVO het volgende:
[..]
We kunnen beter vragen wie er niet meedoet..
Dat haal ik niet.quote:
Aha. Kan er geen ideetjes-topic worden geopend voor een aftrap van BB?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat haal ik niet..
Nee hoor, het is eigenlijk zoals hetSC Tournament alleen dan op een andere manier..
Kan ook wel hier hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
Aha. Kan er geen ideetjes-topic worden geopend voor een aftrap van BB?![]()
Oke. Heb dur zin in.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan ook wel hier hoor..
Sowieso is het eigenlijk al wel duidelijk.
Op zich verandert er niets, alleen moet elke deelnemers om de week ofzo even 2 namen doorgeven van de meest-users.
.
Niet als we een goede topicstarter hebben. Ik neem aan dat BVO het gaat doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Maar het is natuurlijk show dus het zou wel weer drie maanden duren voor we beginnen
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 19:40 schreef babette21 het volgende:
heb 't muis-raadsel nog niet opgelost [boeit me enorm haha]
maar kwam wel al een andere fijne jeugdherinnering tegen:
[afbeelding]
Ik leg het speciaal voor jou nog een keer uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]![]()
Geweldige serie![]()
Oh en ik doe mee (ook al volg ik nog steeds niet waar het precies over gaat)
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Bupatih het volgende:
Ik houd zelf niet echt van dat stem- en complotgebeuren.
Wie zou die ene toch zijn?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt..
Teveel tekst voor de zaterdagavondquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik leg het speciaal voor jou nog een keer uit..
Elke week nomineer je (net zoals het bij BB ging) 2 mensen. Waar je vanaf wil.
De 3 mensen met de meeste nominaties zijn "genomineerd".
Vervolgens stemt iedereen op zijn favoriet. Degene met de minste stemmen valt af en is eruit.
Uiteindelijk blijven er net als bij BB een paar over. Dan is de finale. Eentje zal er dan winnen, en is net als Dizer vorig jaar de leukste SC'er.
Of hij per se de leukste is is natuurlijk maar de vraag, via stemafspraken en complotten kan je ook ver komen.
Nou, duidelijk of wat?.
Heb je het tennis nog gezien?quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef Airelle het volgende:
een user -tournement.
leuk hoor --> ik doe mee!
Ja ikke. Anders lig ik er toch meteen uit.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Teveel tekst voor de zaterdagavond
Maar ik heb het toch gelezen
Heeft er al iemand zin om met mij een complot te beramen?![]()
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeg, je bent gewoon bang dat je weer als een na laatste eindigt..
Maar als ik met jou een complot ga bedenken, dan daalt mijn populariteit ook meteenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:17 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja ikke. Anders lig ik er toch meteen uit.
Maar dat moet ik dus opbiechten in de dagboek-kamer![]()
maar natuurlijk! serena gewonnen.quote:
Te saai.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar kun je het niet op de gewone, normale manier doen?
Kan er geen quiz worden gemaakt ofzo? En dan met teams en wie dan de meeste vragen fout heeft ofzo moet een week in het arme gedeelte topic ofzo en dan is er ook nog een rijk gedeelte topic en dan moet er elke week van een van de verliesende teams iemand weg ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Maar kun je het niet op de gewone, normale manier doen?
wauw!?! ik ben niet het enige meisje dat het leuk vind!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Tania18 het volgende:
Morgen moet Lleyton
Wat een wedstrijd was dat, Roddick tegen Lletyon
Hewitt.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:18 schreef Tania18 het volgende:
Morgen moet Lleyton
Wat een wedstrijd was dat, Roddick tegen Lletyon
Wat een sluwheid op de zaterdagavond.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar als ik met jou een complot ga bedenken, dan daalt mijn populariteit ook meteen
Grapje Org
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Zelf kan ik echt niet tennissenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
wauw!?! ik ben niet het enige meisje dat het leuk vind!
Serena is eigenlijk welquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
maar natuurlijk! serena gewonnen.
ik had het ook wel leuk gevonden voor davenpoort...(als een soort afsluiter maargoed)
morgen ochtend moet ik zelf een toernooi spelen dus kan hewitt - safin niet kijken
maar goed... mijn voorkeur gaat uit naar hewitt!
Hij kotst op Hewittquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Hewitt..
Ik was voorRoddick
.
En morgen voorSafin
.
.
ik bedoelde ook het kijken ernaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om naar te kijken. Zelf kan ik echt niet tennissen
Als je slim bent pap je aan met Dizer. Die heeft vorige keer gewonnenquote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Wat een sluwheid op de zaterdagavond.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |