quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... nou de laatste keer dat ik checkte zou ik met Dada trouwen en met BVO vrijen... en van sommige users mag ik hier niet meer slettebakken... dus moet je helaas teleurstellen
Oh, daar heb ik geen ervaring mee. Sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wahaha mijn geheim!![]()
Nee Jambers gaat vanavond over tiener meisjes die op de `13de ontmaagd zijn![]()
Mag het daar wel, BOB?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Goede tip, thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Jee wat een depri gedoe.
Zoek een hobbie of ga vrienden maken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Nou uhhhhhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Goede tip, thanks!
Wanneer zullen we meeten?
Fotos zijn uit de film Loverboy.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Is dat dit punkerwijf uit zoop![]()
Wel een lekker lichaamquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
Ja... wat een verschrikkkkkkkkelijk kind.
Ze zat ook in ONM.
Gaat die film ook over Loverboy's dan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gaat die film ook over Loverboy's dan?
En zijn die Loverboy's Marokaan? dan zou het wel een Theo film zijn![]()
Ze ziet dur uit als één van de Wallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
Wanner zien we onze Show dames eigelijk op een naakt kalender ofzo ?quote:
Een grote of een kleine tietquote:
Niks mis met kleine tietjes!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |