Heb je geen huiswerk ofzo?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uit verveling
http://weblog.fok.nl
Hoe kan je je vervelen op vrijdagavond.... (wie is de molquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
Haha ik ben dus niet de enige die me verveelt
Trainen kan die ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Die gast kan niet acteren.
Hoi trouwens
Nu je het er toch over hebt.quote:
En straks Jambers!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoe kan je je vervelen op vrijdagavond.... (wie is de mol).
Neequote:
[droge stem opzet]quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[droge stem opzet]
Dit is _ELMaikel_. Overdag een doodnormale scholier. Maar als de school gesloten is en de kippen
op stok gaan, waagt _ELMaikel_ zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar olijke popjes te spotten.
Wanneer hij ze eenmaal aan de haak heeft geslagen, neemt hij ze mee naar huis om ze daar zijn
sm-kelder te laten zien. Daar worden zijn dagelijkse nachtelijke fantasies werkelijkheid......
[/droge stem afzet]
Ja het is erg gaaf.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:58 schreef niksan het volgende:
[..]ja..het word ingewikkelder met de week..toevallig dat Roeland eruit ligt, na dat spel
wahaha mijn geheim!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[droge stem opzet]
Dit is _ELMaikel_. Overdag een doodnormale scholier. Maar als de school gesloten is en de kippen
op stok gaan, waagt _ELMaikel_ zich naar de dichtstbijzijnde dancing om daar olijke popjes te spotten.
Wanneer hij ze eenmaal aan de haak heeft geslagen, neemt hij ze mee naar huis om ze daar zijn
sm-kelder te laten zien. Daar worden zijn dagelijkse nachtelijke fantasies werkelijkheid......
[/droge stem afzet]
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuze
Tis echt een goed programma hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, als je geen vrienden hebt en geen sociaal leven, dan heb je weinig andere keuze
Een lot genootquote:Op vrijdag 28 januari 2005 21:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... nou de laatste keer dat ik checkte zou ik met Dada trouwen en met BVO vrijen... en van sommige users mag ik hier niet meer slettebakken... dus moet je helaas teleurstellenquote:
Spannendquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wahaha mijn geheim!![]()
Nee Jambers gaat vanavond over tiener meisjes die op de `13de ontmaagd zijn![]()
oh..okeequote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Omdat ik geen vrienden heb en geen sociaal leven, én WIDM is voor vanavond alweer afgelopen.
quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm... nou de laatste keer dat ik checkte zou ik met Dada trouwen en met BVO vrijen... en van sommige users mag ik hier niet meer slettebakken... dus moet je helaas teleurstellen
Oh, daar heb ik geen ervaring mee. Sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
wahaha mijn geheim!![]()
Nee Jambers gaat vanavond over tiener meisjes die op de `13de ontmaagd zijn![]()
Mag het daar wel, BOB?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Goede tip, thanks!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
Jee wat een depri gedoe.
Zoek een hobbie of ga vrienden maken.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:08 schreef BVO het volgende:
Dan doen we het gewoon op Shok!, Christine..
Nou uhhhhhquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Goede tip, thanks!
Wanneer zullen we meeten?
Fotos zijn uit de film Loverboy.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[afbeelding]
Is dat dit punkerwijf uit zoop![]()
Wel een lekker lichaamquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:17 schreef Airelle het volgende:
Ja... wat een verschrikkkkkkkkelijk kind.
Ze zat ook in ONM.
Gaat die film ook over Loverboy's dan?quote:
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:21 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Gaat die film ook over Loverboy's dan?
En zijn die Loverboy's Marokaan? dan zou het wel een Theo film zijn![]()
Ze ziet dur uit als één van de Wallen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
Wanner zien we onze Show dames eigelijk op een naakt kalender ofzo ?quote:
Een grote of een kleine tietquote:
Niks mis met kleine tietjes!quote:Op vrijdag 28 januari 2005 22:22 schreef Christine het volgende:
Veel te kleine tietjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |